Naozaj červená maska, ktorú si vaša pleť zamiluje

7:20

Na boj s akné a s čiernym bodkami som už pred rokmi začala používať kórejskú kozmetiku. Akné ma začalo trápiť na strednej škole a odvtedy som si prešla ťažkou skúškou. Fotenie na oznamká a tablo bolo nočnou morou, lebo pleť bola posiata podkožným akné a rôznymi vyrážkami a cítila som sa škaredá. Dlho som sa o svoju pleť nevedela dobre starať a zlom prišiel až na vysokej. Správna kozmetika, pravidelná starostlivosť, väčšia pohoda - to všetko sa podpísalo na to, že pleť bola krajšia a zdravšia. Nemala som celkom vyhraté, lebo sa striedali lepšie i horšie chvíle a vtedy prišla kórejská kozmetika. Kórejky sú známe alabastrovou pleťou bez vrások a nedokonalostí, preto som nemohla šliapnuť vedľa. Jednou z mojich prvých kórejských značiek bola Missha a neprestáva ma milo prekvapovať ani po toľkých rokoch. Jej čistiaca maska pre redukciu kožného mazu a minimalizáciu pórov s ílom je niečo geniálne. 

 
Missha čistiaca maska pre redukciu kožného mazu a minimalizáciu pórov s ílom zloženie

Missha čistiaca maska pre redukciu kožného mazu a minimalizáciu pórov s ílom

Missha čistiaca maska

Missha čistiaca maska pre redukciu kožného mazu a minimalizáciu pórov s ílom

Kúpiť som si ju chcela niekoľko mesiacov, ale vždy bola vypredaná. To ma tak utvrdilo v tom, že musí byť dobrá a trpezlivo som čakala, kedy bude na sklade. Potom hneď skončila v košíku a nevedela som sa jej dočkať. Hneď na úvod musím povedať, že to čakanie sa vyplatilo, pretože sa zaradila k najlepším čistiacim maskám, aké sa mihli mojou zbierkou a neostane to len pri jednom balení. Missha čistiaca maska pre redukciu kožného mazu a minimalizáciu pórov s ílom vás zaujme na prvý pohľad.

Masiek som mala desiatky (asi už pokojne môžem napísať, že som presiahla stovku, ak tam zarátam všetky plátienkové a jednorazové masky) a len málo z nich by som si kúpila zasa. Táto rozhodne patrí k tým, ktoré treba skúsiť. Ale poďme pekne po poriadku. Missha čistiaca maska pre redukciu kožného mazu a minimalizáciu pórov s ílom je krásne balená. Krabička nijak zvlášť nezaujme, ale plastový kelímok je červený a pekne tvarovaný. Ten si odložím na 100% a niečo drobné doň uložím. 

Tak ako obal, aj maska je červenej farby a má trochu nevšednú konzistenciu. Nie je hustá ani gumová, to nie, ale akoby trochu lepila. Napriek tomu mi to príliš neprekáža, pretože so štetcom ju dokážem na pleť aplikovať v pomerne tenkej vrstve a míňa sa pomaly. Má svojskú vôňu, ktorú ani neviem bližšie popísať (možno vôňa zeme), ale pri použití ju nie je príliš cítiť. Má až 110 ml a hoci vyzerá pomerne malá, klame telom :) Ubúda z nej pomaličky a to najlepšie ešte len príde.

Pred každou aplikáciou masky si pleť vyčistím peelingom a nejakým čistiacim gélom alebo krémom (občas pridám aj olej, ak mám čas). Následne si v tenkej vrstve rozotriem čistiacu masku a nechám pôsobiť podľa pokynov na obale. Keď uschne, umývam ju hubkou (napríklad konjakovou, prípadne mušelínovým obrúskom alebo zero waste tampónom) a nestačím sa čudovať.

Missha čistiaca maska pre redukciu kožného mazu a minimalizáciu pórov s ílom VYNIKAJÚCO vyčistí pleť. Póry čistí do hĺbky, minimalizuje ich, odstraňuje veľké množstvo čiernych bodiek a výborne zmatňuje. Takto vyčistená detoxikovaná pleť nádherne žiari, je svieža a jemná na dotyk. Akné sa netvorí a ak sa vyrážka náhodou objaví, lepšie sa hojí. Pokojne by som ju odporučila každému s problematickou pleťou a keďže sa k nej dá kúpiť aj čistiaci gél,  nebudem nad ním dlho premýšľať. Aj keď sa všeobecne hovorí, že jedným z najlepších darčekov pre ženy sú dámske parfémy, touto maskou absolútne nič nepokazíte. Naopak, myslím si, že ulahodíte každej dáme, ktorá sa o svoju pleť dôkladne stará :)


Plusy:
  • pekne vyzerá
  • zaujímavo vonia, možno by som povedala, že sprvu  si treba zvyknúť
  • ľahko sa aplikuje
  • väčšie balenie za rozumnú cenu
  • vynikajúco čistí póry a minimalizuje ich, odstraňuje čierne bodky, pleť zanecháva jemnú a žiarivú, nevysušuje ju
Mínusy:
  • trošku svojská konzistencia, masku je lepšie nanášať štetcom 
Nájdete ju v eshope Notino.


Spomínate si, ktorú značku kórejskej kozmetiky ste skúsili ako prvú? :)



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe