Detoxikačný peeling a maska v jednom

16:35

Peelingy som v mládí používala aj každý druhý deň. Vtedy som bola mladá a blbá a neuvedomovala som si, že menej je niekedy viac a musím si dávať pozor. Našťastie, prišla  vysoká, začala som blogovať, radila som sa s odborníkmi a mnohé moje zlozvyky som odstránila. Napriek tomu považujem peeling za veľmi dôležitú súčasť kozmetickej rutiny a nedám naň dopustiť. Rozdiel je len v tom, že ho používam maximálne dva razy týždenne a rada kupujem tie prírodné. Pri jednej z mojich častých potuliek internetom som narazila na tento. No, dieru do sveta neurobí, ale nie je ani úplne zlý.

 
Detox Organics - Kamchatka - Čierny peeling a maska 2v1 zloženie

Detox Organics - Kamchatka - Čierny peeling a maska 2v1 ingrediencie

Detox Organics - Kamchatka - Čierny peeling a maska 2v1

Detox Organics - Kamchatka - Čierny peeling a maska 2v1

Vybrala som si ho, keď som dopĺňala najmä zásoby mojej obľúbenej Natura Siberica. Išla som na istotu, no vzala som si aj pár noviniek, medzi nimi aj tento peeling a masku 2 v 1. Detox Organics - Kamchatka - Čierny peeling a maska 2v1 vynikaj najmä cenou, lebo nestál ani tri eurá. Keďže som už mala v košíku takú masku, prihodila som si aj tento kúsok. Hm, mohla som ho tam radšej nechať, no poďme pekne po poriadku.

Detox Organics - Kamchatka - Čierny peeling a maska 2v1 neprehliadnete, lebo tmavá tuba je ozdobená výrazným písmom. Nič zložité, ale pekné. Objem 75 ml je taký štandard a nevedela som sa dočkať, kedy ho skúsim. Vôňa nie je výrazná, je len ľahká a nevtieravá, ani neviem, či mi niečo pripomína. Konzistencia je krémová, dobrá, nerozteká sa a tak sa mi s peelingom dobre pracuje.

Čo ma trochu sklamalo, sú peelingové čiastočky, lebo sú len veľmi jemné a je ich strašne málo. Niekedy mám pocit, akoby som ich ani necítila a nepoužívala peeling, ale nejaký čistiaci krém. Od peelingu očakávam trochu viac, avšak pomaly sa míňa a už som na dne. Môžete ho skúsiť aj ak masku, ale tých som mala dosť a viac som potrebovala práve peeling. 

Aj keď sú peelingové čiastočky jemné, odstraňujú odumreté bunky a pleť ostáva pekná jemná. S čiernymi bodkami si neporadí vôbec, tie na nose aj na obrade ostávajú nezmenené. Je čistejšia a žiarivejšia, to nemôžem poprieť, ale nedostavil sa taký ten wow efekt z peelingovania. Detoxikačná maska Detox Organics - Kamchatka, ktorú som si kúpila, úžasne čistila póry, minimalizovala ich a mizli aj čierne bodky. Bola skvelá. Ale tento peeling považujem len za taký priemer, ktorý neoslní.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • jemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • nedráždi pleť
  • pleť čistí, zjemňuje, je žiarivejšia a krajšia
Mínusy:
  • veľmi jemné peelingové čiastočky
  • nemám úžasný pocit ako po iných peelingoch
Za necelé tri eurá ho kúpite v eshope Natura Europe.


Aký peeling vás rozhodne nepotešil? 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe