O legendárnej maske od Kiehl´s

16:19

Pleťová maska je v mojej kozmetickej zbierke must have kúsok. Vždy ich mám veľa a keď píšem veľa, tak je ich ozaj veľa. Používam ich podľa potreby, niekedy čistiace, inokedy omladzujúce, detoxikačné, upokojujúce, hydratačné. Podľa toho, čo pleť práve naozaj potrebuje. Najradšej mám stále tie krémové (alebo práškové, z ktorých si masku urobím), no čoraz častejšie siaham po textilných maskách, ktoré dokážu najmä ráno zázrak na počkanie a nemožné do piatich minút. Niektoré moje masky stáli pár eur, niektoré pár desiatok eur. Dnes bude reč o trošičku drahšom kúsku, no rýchlo sa zaradila k mojim obľúbencom. A to aj napriek tomu, že ju používam inak, ako by som mala. Kiehl´s Ginger Leaf & Hibiscus Firming pleťová maska je nočná, no ja ju nenechávam pôsobiť celú noc.

 

Kiehl´s Ginger Leaf & Hibiscus Firming pleťová maska zloženie

Kiehl´s Ginger Leaf & Hibiscus Firming pleťová maska ingrediencie

Kiehl´s Ginger Leaf & Hibiscus Firming mask

Kiehl´s Ginger Leaf & Hibiscus Firming pleťová maska

Už som to v nejakom článku spomínala - značka Kiehl´s je pre mňa veľké lákadlo. Je luxusná, zaujímavá a pútavá, ponúka veľa super kúskov a najradšej by som doma mala všetky skúšala ich jeden po druhom :) Žiaľ, toto je len moja rozprávka a tak si občas niečo pekné kúpim. Zamerala som sa najmä na pleťovú kozmetiku, tej miniem ozaj dosť. Kiehl´s Ginger Leaf & Hibiscus Firming pleťová maska mi padla do oka vďaka výraznému obalu a som rada - skamarátili sme sa rýchlo. Mám aj Rare Earth Deep Pore Cleansing masku a hoci je každá celkom iná, považujem ich za viac ako vydarené.

Pleťové masky od Kiehl´s sa obyčajne dajú kúpiť v 28 ml alebo v 100 ml/125 ml balení, prípadne ako vzorka na jedno použitie. To menšie je super na dovolenku, veľké je zasa ozdoba poličky. Inak ku každému nákupu bývajú vzorky alebo miniprodukty, takže vždy môžete spoznať aj niečo nové alebo vybaviť svoju taštičku na výlety a dovolenky. Nakupovala som tak viackrát a zakaždým som bola spokojná. Moje 100 ml balenie sa míňa pomaličky, lebo maska sa dá rozotrieť v tenučkej vrstve a miniete z nej len trochu.

Vôňa je pekná - sladká, decentne zázvorová a nevtieravá. Pri aplikácii si ju uvedomujete, ale nie je výrazná a neprekáža. Konzistencia je dobrá, nie je úplne krémová a nie je ani úplne hustá gélová - je to niečo medzi tým. Vďaka tomu sa dá so štetcom naniesť v tenkej vrstve ľahko a precízne. Ako som spomenula vyššie, jedná sa o nočnú masku a teda by ste ju mali vmasírovať do pokožky a nechať celú noc pôsobiť. Ja to nemám rada, stále mám pocit, že na pleti mi to zavadzia, nalepí sa na to prach alebo sa zašpiní vankúš a podobne. Väčšina z toho strachu je úplne neopodstatnená, no nočné masky nepoužívam. Nechávam ich pôsobiť tak 20-30 minút a zmyjem ich. 

Keby ich nechám pôsobiť celú noc, výsledky by boli určite výraznejšie, ale aj pri mojom spôsobe použitia pleť opeknieva. Je pevnejšia, pružnejšia, úplne jemná a vyhladzujú sa linky a vrásky. Keď následne použijem Midnight Recovery sérum, pleť je ráno ako hodváb a navyše aj perfektne hydratovaná. Anti age masky síce používam už nejaký ten rôčik, no stále ma neprestáva udivovať, ako rýchlo dokážu pleť omladiť a pri pravidelnom používaní sú skvelým doplnkom pleťových sér a krémov. Viem, že ju nepoužívam tak, ako by som mala, ale s výsledkom som spokojná aj tak a pokojne by som si ju kúpila zasa.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • veľké balenie, ktoré sa pomaly míňa
  • príjemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa používa
  • Kiehl´s Ginger Leaf & Hibiscus Firming pleťová maska viditeľne spevňuje a omladzuje pleť, pomáha vyhladzovať linky a vrásky, pleť je hydratovaná
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v eshope Kiehl´s, kde stojí 68 eur. 


Používate niečo od Kiehl´s? Máte svojho obľúbenca? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Tuhle značku mám moc ráda. Měla jsem jejich avokádový krém a noční masku - obě výborné.
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe