Vypadávanie vlasov? Už nie, prosím!

14:31

O vypadávaní vlasov ste si už na mojom blogu mohli prečítať viackrát a som si istá, že v budúcnosti sa k tejto téme ešte niekoľkokrát vrátim. Vypadávanie vlasov má mnoho príčin, často nás potrápi sezónne, no dopomôže k tomu aj stres, málo spánku, životospráva, zdravotný stav a mnoho ďalších. Asi najhoršie vypadávanie som zažila minulý a tento rok, keď sa v mojom živote stalo príliš veľa vecí. Bola som z toho nešťastná, vlasov viditeľne ubudlo a ja som pri ich umývaní plakala. Výsledky som mala v poriadku, chorá som nebola, lieky som nemenila. Bol teda čas na zlepšenie životného štýlu, zmenu kozmetiky a hľadanie psychickej pohody (úprimne, to bol ten najťažší krok a stále ešte celkom presne neviem, ako sa mi podaril). Vlasové séra a aktivátory rastu vlasov som začala nakupovať podľa recenzií. Iste, vždy je šanca, že mi ten konkrétny produkt nesadne, ale skúsiť treba, no nie? A tak voľba padla na trochu drahšiu kúru od Vichy, vďaka ktorej mám dnes plno mini vláskov a vlasy  padajú omnoho, omnoho a omnoho menej. 


Vichy Dercos Densi Solutions kúra pre zvýšenie hustoty vlasov zloženie

Vichy Dercos Densi Solutions

Vichy kúra pre zvýšenie hustoty vlasov

Vichy Dercos Densi Solutions kúra pre zvýšenie hustoty vlasov

Dermatokozmetika Vichy je vám určite známa, nájdete ju v lekárňach, eshopoch, často má reklamy na internete i v televízii. Začala som ju používať niekedy na vysokej a hoci nie vždy mi všetko sadlo, vraciam sa k nej pravidelne. Dermatokozmetika mi už nie raz zachránila pleť po akné či ekzém a tak ju pridávam do svojej zbierky prírodnej a kórejskej kozmetiky veľmi rada. Vichy Dercos Densi Solutions kúra pre zvýšenie hustoty vlasov mala na internete veľa pozitívnych recenzií a keďže som bola veľmi zúfalá, s nákupom som neotáľala. Dnes mám druhé balenie a rozhodne sa k tejto kúre ešte vrátim. 

Pôvodne som plánovala kúpiť aj šampón a balzam na vlasy od Vichy, aby som mala kompletnú starostlivosť. Doma som však mala otvorených niekoľko šampónov, masiek, kondicionérov a balzamov, takže som ich potrebovala minúť. Nakoniec to ale nebolo zlé rozhodnutie, lebo som zistila, ako dobre kúra funguje aj sama. Má 100 ml a je v plastovom obale s veľmi šikovným rozprašovačom. Je fakt skvelý, vďaka nemu sa sérum veľmi ľahko dostane na pokožku a míňa sa tak pomalšie. Už som si jeden prázdny obal odložila, že si doň prelejem iné sérum, ktoré som si omylom objednala v balení bez rozprašovača. 

Vôňa mi niečo pripomína, ale netuším, čo. Čistiaci prípravok? Jar na riad? Netuším, je to niečo citrusové, ľahké a rýchlo si na to zvyknete. Na pokožke príjemne chladí, len ak máte náhodou ekzém alebo poškriabanú pokožku, môže vás tam jemne štípať. Konzistencia je ako voda, takže stačí pár streknutí a kúru od Vichy dobre vtriete do pokožky. Vlasy sa mi z nej nemastili ani neboli nijak zaťažené, vlastne by sa dalo povedať, že ani neviete, že ste ju použili. Pri aplikácii ale dajte pozor, aby sa vám nijako nedostala do očí, tam štípe neskutočne (áno, podarilo sa mi aj také niečo). 

Už po prvom balení som vedela, že idem kupovať ďalšie. Vlasy postupne, s každým umytím, padali menej a menej. Menej ich bolo na kefe, menej v umývadle, menej všade. Konečne som nemala strach umyť si ich. Aj keď ich je momentálne omnoho menej ako kedysi, hlavu mám plnú baby vláskov, ktoré budú potrebovať trochu času, aby narástli. Sú pevnejšie, silnejšie, odolnejšie, menej sa lámu a mám pocit, že sú hrubšie. Je to väčšia investícia, ale zatiaľ je to asi najlepšie sérum proti vypadávaniu vlasov a na zlepšenie hustoty vlasov, aké som mala. Keď miniem zásoby, skúsim aj šampón a balzam. Dokonca ani môj ekzém neprotestuje. 

Momentálne prebieha aj ošiaľ nákupných maniakov a tým je Black Friday (hádajte, kto si včera objednal tri voňavky♥). Tešiť sa môžete na zlacnené produkty, dopravu zadarmo a darčeky k nákupu. Nakupujem síce celoročne, podľa potreby, ale v novembri obyčajne nakúpim chýbajúce vianočné darčeky a niečo aj pre mňa :) 
 

Plusy:

  • pekne vyzerá
  • veľmi šikovný aplikátor, vďaka nemu sa kúra míňa pomalšie
  • jemná citrusová vôňa
  • akoby chladí pokožku
  • konzistencia ako voda, dobre sa vtrie do pokožky
  • vlasy postupne vypadávajú omnoho menej, sú pevnejšie, silnejšie, odolnejšie, menej sa lámu a rastie plno nových vláskov
Mínusy:
  • pri poškodenej pokožke (u mňa to je, keď si škriabem v noci ekzém) môže jemne štípať
Kúpite ju na Notino.

Ktoré sérum/kúra proti vypadávaniu vlasov vám najlepšie zaberá? 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe