Nočná očná maska od Havlíkovej Apotéky

15:39

Poviem vám, neskutočne sa teším, že som sa dnes opäť dostala na blog. Začala som pracovať v novej práci, do práce za tmy, z práce za tmy. Niekoľko dní po sebe som prichádzala až okolo šiestej tak unavená, že som len padla do postele (okej, až keď som upratala, navarila) a tento kolobeh sa opakoval. Opäť zasa raz niekam dochádzam a tak sa pomaly učím nastaviť si nový režim. Moje kolená s tým zatiaľ nesúhlasia, takže všetko bude závisieť len od nich. Písanie mi už tak veľmi chýbalo... a preto si to dnes užívam :) Ukážem vám jednu nočnú očnú masku od Havlíkovej Apotéky, ktorá mi vydržala viac ako pol roka a očné okolie sa starala príkladne. 


Havlíkova Apotéka Krásna záhradníčka - nočná očná maska zloženie

Havlíkova Apotéka Krásna záhradníčka - nočná očná maska

nočná očná maska

Havlíkova Apotéka Krásna záhradníčka - nočná očná maska

Starostlivosť o očné okolie by mala začať skôr, ako by ste možno čakali. Niektorí odborníci tvrdia, že už okolo dvadsiatky a ja s nimi súhlasím. Začala som síce trochu neskôr, no si dnes si za to ďakujem. Jemné očné okolie bez vrások je jasným dôkazom, že správne zvolený očný krém dokáže zázraky a oplatí sa doň investovať. Keďže sa niekedy rada flákam po nákupných centrách, vždy si domov donesiem nejakú novú kozmetiku. V Trenčíne alebo v Trnave si rada kúpim niečo od Havlíkovej Apotéky, našla som už niekoľko super kúskov. Jedným z tých posledných je Havlíkova Apotéka Krásna záhradníčka - nočná očná maska, ktorú som míňala ozaj dlho. 

Nočná očná maska je v podstatne klasický nočný očný krém. Balená je v papierovej krabičke a v kovovom obale sa nachádza až 30 ml masky. Ku koncu sa mi už kovový obal začal pomaly lámať a praskať, takže som si dávala väčší pozor, aby som sa neporezala. Ako som spomenula, tento očný krém mi vydržal nekonečne dlho, takže je to veľmi dobrá investícia a v tomto období poteší aj ako darček pod stromček. 

Krásna záhradníčka - nočná očná maska nemá nijakú výraznejšiu vôňu a konzistencia je klasická krémová, nijak mastná ani hutná. Po nanesení sa za chvíľku dobre vstrebe a očné okolie neostane mastné. Obsahuje účinnú anti-age látku EPS White, ďalej petržlenový, makadamiový a ovsený olej, bambucké maslo, žihľavový výťažok aj vitamín E. V zime je očné okolie citlivejšie, chlad a vietor mu nerobí dobre a tak je očný krém záchranca. 

Som zvyknutá používať očný krém až po klasickom kréme, niekde sa ale odporúča použiť najprv očný a potom pleťový krém. Masku som používala každý večer, jemne som ju vklepala do pleti a bolo hotovo. Dokáže spevňovať pokožku očného okolia, vyhladzuje linky a vrásky a pomáha spomaľovať starnutie. Očné okolie je rozjasnené, hydratované a svieže aj v prípade, ak ponocujem alebo skôr vstávam. Celkovo hodnotím túto nočnú očnú masku ako vydarenú, pokojne by som si ju kúpila zasa.

Plusy:
  • pekné balenie
  • veľké balenie za fajn cenu
  • bez výraznejšej vône
  • dobrá konzistencia
  • dobre sa vstrebe
  • spevňuje pokožku očného okolia, ostáva rozjasnené, hydratované a svieže
Mínusy:
  • nenašla som

Očnú masku kúpite v predajni alebo v eshope Havlíkova Apotéka, stojí 18,98 eur. 


Používate očné krémy ráno i večer? Ak áno, rovnaké alebo máte svoj denný a nočný? :)








 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe