Antibakteriálna čistiaca pena Sebamed

12:29

Túto čistiacu penu som si prvý raz kúpila pred tromi rokmi. Mala som 21rokov a moja a pleť bola opätovne v puberte. Preto som hľadala niečo, čo k nej bude šetrné a jemné, lebo zapálené miesta ma boleli po každom dotyku. Na radu lekárničky som si kúpila antibakteriálnu čistiacu penu od Sebamed. Včera som minula svoje druhé balenie.  Kozmetická rada produktov spoločnosti Sebapharma GmbH&Co bola vyvinutá a testovaná v spolupráci s poprednými univerzitami a kožnými klinikami v Nemecku. Program Sebamed zahŕňa širokú radu umývacích a ošetrujúcich prípravkov. Čistiace substancie sú získané synteticky z prírodných surovín, prevažne rastlinných a minerálnych olejov.  Sebamed predstavuje kompletnú radu zameranú na umývanie a ošetrovanie pokožky celého tela, ktorá plne zohľadňuje základné fyziologické požiadavky kože. Pomocou mierne kyslej hodnoty pH 5,5 stabilizuje a podporuje obnovu prirodzeného ochranného plášťa pokožky. Svojím zložením je určená hlavne pre citlivú a problematickú pleť.



Pena má 150 ml



Pumpička na dávkovanie

Pena :)

O pene si môžete prečítať:

     "Antibakteriálna čistiaca pena intenzívne a jemne čistí pleť. Pomáha proti vyrážkam, čiernym bodkám a nečistotám pleti. Efektívne preniká do pórov a čistí ich z hĺbky, chráni pred stratou lipidov behom umývania, podporuje hydratáciu a zmäkčenie a regeneráciu podráždenej pokožky. Môže byť použitá na suchú alebo vlhkú pleť a okamžite pocítite kompletné zlepšenie. Pena je vhodný na zápalové formy akné, pre umývanie suchej problematickej pleti, je doporučovaná pre umývanie pri problémoch s akné u dospelých. Klinicky testované."

Túto penu som si veľmi obľúbila, i keď má svoje muchy a nesplní všetko, čo sľubuje. Pena je v plastovom obale s pumpičkou. Väčšinou s ňou nie sú problémy a funguje do poslednej kvapky, akurát moje druhé balenie strašne vŕzgalo :) Mama sa vždy spýtala, či som mačke stúpila na chvost. Nič tragické.  Vrchnú časť môžete odšraubovať a pozrieť sa, koľko vodičky ešte ostáva v balení. Výrobok vonia príjemne, sviežo. Tak trošku ako z lekárne, ale nie je to rušivá vôňa. Na fotke vidno, koľko peny získate jedným zatlačením. Ja som na jedno umytie stlačila dva razy. Pena vydrží otvorená dlho bez toho, aby zmenila svoje vlastnosti, preto je to dobrá investícia. Penou som sa niekedy aj odličovala, make up šetrne odstránila a pripravila pleť na ďalšie kroky. Najradšej penu používam len na čistenie. Pleť odlíčim micelárnou vodou alebo odličovacími obrúskami. Potom použijem peeling (môže sa, nemusí sa, ale tiež nie často), potom penu a pleťovú vodu. Pena je k pleti jemná. Nedráždi ju, nevysušuje ju, nezanecháva pocit pnutia. Šetrne ju čistí a upokojuje zapálené miesta. Sľubuje pomoc s čiernymi bodkami, ale tam som si zmenu nevšimla. Ak použijem peeling, ten si s nimi poradí a pena to dočistí, ale sama o sebe s nimi neurobí veľa. Keď sa s ňou umývam, musím si dať veľký pozor, aby sa nedostala do očí, kde strašne štípe a do úst, lebo je brutálne horká a vyvoláva nepríjemnú chuť. 

Plusy:
  • praktické balenie
  • dlho vydrží, lebo na obyčajné umytie stačí len trocha (v prípade odličovania jej treba trošku viac)
  • jemná, príjemná vôňa
  • pleť nedráždi, nevysušuje, necítim pnutie ( myslím si však, že ľudia so suchšou pleťou by tento problém mali)
  • pleť je po jej použití čistejšia, upokojuje zapálené miesta
Mínusy:
  • s čiernymi bodkami neurobí divy
  • treba si dať pozor, aby sa nedostala do očí, kde veľmi štípe, a do úst, je horká
Penu mám rada a plánujem si kúpiť aj tretie balenie. Na čistenie je ideálna, nakoľko pomáha predchádzať vzniku nedokonalostí a na čierne bodky zvolím radšej masku alebo peeling.

Ja som ju kúpila v DM- drogérii, ale našla som ju aj na http://www.mel.sk/, kde stojí 5,79.

Máte skúsenosti s kozmetikou Sebamed?



You Might Also Like

7 Vaše komentáre

  1. Ty akože nechápem ale stale dávaš tak dobre recenzie presne na produkty ktoré mám záujem kúpiť :DD ...vďaka za tip..si super <3

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty akože nechápem ale stale dávaš tak dobre recenzie presne na produkty ktoré mám záujem kúpiť :DD ...vďaka za tip..si super <3

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terezka, ak ti len trochu poradím, mám z toho radosť ;)

      Odstrániť
  3. Zrovna včera jsem si ji koupila. Jen je blbé, že se má nechat působit 5 min, na odličování nepraktické

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja myslím, že aj keby ju zrovna toľko pôsobiť nenecháš, pri odličovaní sa nestane nič :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe