Obnovujúce sérum na mastnú pleť

12:56

S týmto výrobkom som sa stretla úplnou náhodou. Moje prvé výrobky od Biodermy boli z rady Sébium, peeling, pleťová voda a čistiaci gél. Keď sa mi prvý raz minul peeling, vybrala som sa v Nitre do lekárne. Mala som pred prednáškou čas, preto som si povedala, že zájdem na nákup a nebudem musieť behať po Piešťanoch. Milej tete lekárničke som vysvetlila, že chcem pleťový peeling Sébium od Biodermy. Ona sa na mňa usmiala, podala mi krabičku, ktorú som si neskontrolovala, lebo som jej verila, zaplatila som a spokojná odišla do školy. Po dlhom dni som si doma sadla do kresla a zrazu čítam : peelingové sérum. Zdesene som vybrala produkt z obalu a ozaj to bolo čosi iné ( áno, viem, že mi mala byť podozrivá iná cena, menšia krabička, ľahšie balenie, ale nejako som to prehliadla :)). Neostávalo mi nič iné, ako si kúpiť už naozaj peeling a skúsiť sérum, keď som ho už mala doma :)

Bioderma Sébium Sérum má 40 ml



O výrobku si môžete prečítať:

    "Táto keratolytická starostlivosť koriguje nedokonalosti pleti, vyhladzuje a zlepšuje vzhľad pleti vďaka účinnému peelingovému efektu. Vyrovnáva nepravidelný reliéf pleti a obnvuje prirodzený jas pokožky. Sébium Sérum v spojení s exkluzívnym komplexom patentovaných látok Fluidactive®, reguluje a stabilizuje kvalitu kožného mazu a predchádza výskytu poškodenia pleti. Gélová textúra má výbornú toleranciu. Sébium Sérum obsahuje kyselinu glykolovú na zjemnenie a tonizáciu pleti a D-Panthenol pre intenzívne upokojenie pleti. Používajte Sébium Sérum každý druhý večer na pleť vyčistenú pleťovou vodou SébiumH2O alebo čistiacim gélom Sébium Moussant. Pre optimálny výsledok použite ako 4 týždňovú kúru, buď samotatne alebo v kombinácii s Vašim bežným nočným krémom. 



Zloženie
WATER (AQUA), GLYCOL ACID, SODIUM HYDROXIDE, PANTHENOL, BIS-PEG-15 METHYL ETHER DIMETHICONE, DIPROPYLENE GLYCOL, MANTINOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, GINKO BILOBA LEAF EXTRACT, DODECYL GALLATE, AMMONIUM ACRYLOYLDIMRTHYLTAURATE/VP COPOLYMER, HYDROXYRTHYLCELLUVOSE, PROPYLENE GLYCOL, BIOSACHARIDE GUM-1, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM)."

Sérum som v týchto dňoch minula, vydržalo mi veľmi dlho. Je v tube, z ktorej sa vytláča, ale ak ju otvoríte, po kvapke sa dostáva von aj samo :) Nie je to však nijak výrazné a takmer vôbec neotváram balenie aplikátorom nadol. Obsah balenia je 40 ml. Vôňa je veľmi jemná, nič mi nepripomína, nie je rušivá ani vtieravá. Krátko po nanesení ju nie je cítiť. Konzistencia je redšia gélová, ale veľmi mi vyhovovala, ľahko a rýchlo sa sérum rozotieralo po pleti. Odporúča sa používať každý druhý deň. Plnila som to do bodky. Pleť som si vyčistila peelingom (2-3 razy do týždňa), potom čistiacim gélom a pleťovou vodou Sébium H2O, ktorú mám doma načatú vždy. A vždy mám minimálne jedno balenie v zásobe, pre istotu :) Potom som si naniesla sérum a následne na to očný krém. Do pleti sa vsiakne pomerne rýchlo a nezanecháva ju mastnú. Ja som však mala iný problém - vždy po nanesení ma pleť dosť štípala. Nesčervenela mi ani nič podobné, len vznikol veľmi nepríjemný pocit. Nechápala som to, tak som začala googliť, kde by mohol byť problém. Nakoniec mi poradila jedna známa, kozmetička. Sérum obsahuje kyselinu glykolovú, ktorá môže dráždiť pleť. Navyše, pleť som mala vždy lepkavú. Nevadí! Sérum sa ukázalo účinné, preto som ho používala naďalej. Po nanesení nočného krému tieto náznaky ustúpili, nepríjemné to bolo len po aplikácii séra. Výsledky boli viditeľné pri pravidelnom používaní: pleť bola žiarivejšia, menej mastná, nedokonalosti pleti sa tvorili menej.

Plusy:
  • príjemná vôňa
  • ľahká gélová textúra
  • rýchlo sa vpije do pokožky, nezanecháva ju mastnú
  • pri dlhodobom používaní je pleť žiarivejšia, nedokonalosti sa netvoria (alebo ich je podstatne menej), pleť sa menej mastí
Mínusy:
  • pleť ma po aplikácii séra dosť štípala a ostávala lepkavá. Tieto nepríjemné pocity ustúpili po aplikácii nočného krému
Sérum kúpite v lekárni alebo na internete, cena je okolo 14 eur.

Používate toto sérum? Aké sú Vaše skúsenosti s ním?


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Hmm, ja by som teda rada toto sérum skúsila, tak uvidíme. Avšak ďakujem za recenziu :)

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja vždy hovorím, že keď niečo chceme, mali by sme si to dopriať :) Nikdy nevieme, aký výsledok nám to prinesie :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe