Zbohom mastná a lesklá pleť!

13:42

Som majiteľka zmiešanej pleti. Mám mastnú T zónu a pekne mi to vie znepríjemniť život. Neznášam, keď sa ráno pekne nalíčim a o pár hodín bezradne sledujem lesknúci sa nos alebo čelo. Preto som sa vydala na pátraciu akciu a začala som hľadať výrobok, ktorý krásne zmatní pleť na čo možno najdlhší čas. Viaceré podkladové bázy pod make up, ktoré som vyskúšala, boli naozaj vynikajúce, ale chcela som niečo iné, skôr som zháňala krém alebo gél. Náhoda ma raz zaviala do lekárne, kde som si chcela kúpiť niečo na boľavé hrdlo. V ten deň tam ponúkali vzorky Biodermy, boli tam dve dievčatá, ktoré o produktoch rozprávali, ukazovali brožúrky a radili, ako sa starať o mastnú pleť. Keď som chorá, som dosť nespoločenská a ešte aj nepočúvam :) Tak som si len vzala ponúknuté vzorky, ani neviem, čo v nich všetko bolo a šla som domov. Vzorky som hodila do kúta v kúpeľni a šla som sa liečiť. Pár dní potom, keď choroba ustúpila, som vzorky našla a vyskúšala ich. A za pár sekúnd sa stal zázrak! Pore Refiner som si ešte v ten deň objednala cez internet.

Bioderma - Sébium Pore Refiner


Pore Refiner má 30 ml





O výrobku si môžete prečítať:

     "Prebytok kožného mazu, stres, fajčenie, znečistenie, to všetko prispieva k rozšíreniu a deformácii kožných pórov. Experti na pokožku a biológiu spoločnosti BIODERMA, vyvinuli Sébium Pore Refiner.

Tento koncentrát zlepšuje vzhľad pokožky, jej štruktúra sa stáva jemnejšou, hladšou, jasnejšou, póry sa stiahnu a sú menej viditeľné. Exkluzívny patentovaný komplex Fluidactiv® udržiava kvalitu kožného mazu a zabraňuje tak opätovnému upchávaniu pórov. Antioxidanty udržujú lesklosť pleti. Jemná tekutá textúra séra Sébium Pore Refiner sa ihneď po nanesení vstrebáva a zanecháva príjemný hladký povrch.Aplikujte Sébium Pore Refiner raz alebo dvakrát denne na očistenú a osušenú pokožku.  Sébium Pore Refiner je vhodné aj ako základ pod make-up.

Zloženie 
WATER (AQUA), METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, DIPROPYLENE GLYCOL, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOHEXASILOXANE, DIMETHICONE, GLYCERIN, BUTYLENE GLYCOL, FOMES OFFICINALIS (MUSHROOM) EXTRACT, SODIUM POLYACRYLATE, SALICYLIC ACID, DODECYL GALLATE, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SILICA, TRIDECETH-6, C30-45 ALKYL CETEARYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, LAURYL PEG/PPG-18/18 METHICONE, PROPYLENE GLYCOL, PEG/PPG-18/18 DIMETHICONE, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM HYDROXIDE, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM)."

Z rady Sébium používam peeling, pleťovú vodu, čistiaci gél, sérum a mydlo. Začínala som s peelingom, postupne sa moja zbierka rozšírila. Pore Refiner patrí už niekoľko rokov k mojim kozmetickým stáliciam, len zriedka kedy sa mi stane, že si nejaký výrobok kupujem pravidelne a nepoviem naň ani jedno krivé slovo :)
Výrobok je v plastovej tube, z ktorej sa vytláča a zatvára sa šraubovaním. Vôňa je veľmi jemná, príjemná a krátko po použití ju nie je cítiť. Mám ju rada, pretože mi niečo pripomína, len som ešte neprišla na to, čo :) Konzistencia je podobná krému, skôr niečo medzi krémom a gélom, ale nie je riedky, takže sa nerozteká. Pore refiner sa dá používať ako pleťový krém, ale ja som si ho zvykla dávať aj namiesto bázy pod make up. Je veľmi ľahký, veľmi rýchlo vsiakne do pokožky, po chvíli ani neviete, že ste ho použili. Nezanecháva lepkavý pocit. Keď ho rozotriete po tvári, v priebehu pár sekúnd vidíte menší zázrak - pleť je úplne matná, hodvábne jemná na dotyk, póry sa stiahnu a nie je ich takmer vôbec vidno. Preto je vynikajúci aj pod make up, zmatní pokožku, eliminuje viditeľnosť pórov a make up tak vydrží oveľa dlhšie. Neštípe ani na rankách na tvári ani v okolí očí, k pleti je veľmi jemný. Pleť vydrží bez lesku dlhé hodiny (8 hodín bez problémov), nie je vysušená. 

Plusy:
  • menšie, praktické balenie
  • príjemná vôňa
  • dobrá konzistencia
  • vynikajúce a hlavne viditeľné  výsledky: póry sa stiahnu, pleť je matná, celé hodiny bez lesku, nie je vysušená
Mínusy:
  • po niekoľkých rokoch používania môžem naozaj povedať, že žiadne nemá
Ja zvyknem nakupovať väčšinou na internete, občas zbehnem do lekárne. Rada nakupujem na stránke http://www.pilulka24.sk/, kde Pore Refiner stojí  13,64 eur.

Používate Pore Refiner? Ste s ním spokojní? :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. tak tomuto sa nevyrovná ai nič. super vecička

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne súhlasím! Pre mňa najlepší výrobok od Biodermy :)

      Odstrániť
  2. Taky by se mi něco takové hodilo :) Vypadá to opravdu dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už aj sa naň chystám! ;) Btw. mohli by ho dať v marcovej akcii BFE za 4 eurá, nie?!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to naozaj super vyrobok, moja mamina ma mastnu plet a nevie si ho vynachvalit :)

    Uz len dva dni plavkovej giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím s tvojou maminkou, nič iné ako chválu si tento výrobok nezaslúži :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe