Pleťová maska s kozím mliekom

20:18

Keď mi Ziaja poslala na testovanie aj pleťovú masku s kozím mliekom, moje srdiečko zaplesalo od radosti. Kozie mlieko patrí k zázračným tekutinám, priaznivo pôsobí na ochorenie tráviaceho traktu. Pozitívny je tiež jeho vplyv na alergie, lebo veľa ľudí je alergických na kazeín, ktorý je hlavným proteínom v kravskom mlieku. Môj ocko pije už niekoľko rokov kozie mlieko. Dáva si ho do kávy, raňajkuje ho, mamina z neho varí polievky či omáčky. Výsledok? Môj otec už celé roky nebol chorý a nemá ani vážnejší zdravotný problém. Z kozieho mlieka sa vyrábajú prírodné kozmetické prípravky – krémy, pleťové masky, púdre, kúpeľné soli – to všetko podporuje regeneráciu, vláčnosť a pružnosť pokožky, chráni ju pred škodlivými vplyvmi životného prostredia a spomaľuje jej starnutie. Ziaja Ltd. je poľský výrobca farmaceutík a kozmetiky vysokej kvality, na báze prírodných zložiek, na tvár, telo a vlasy. Je to rodinný podnik, ktorý založili v roku 1989 v Gdansku farmaceuti Alexandra a Zenon Ziaja.  Ziaja znamená moderné produkty starostlivosti o krásu, ktoré sú na báze inovatívnych zložení a prírodných zložiek najvyššej kvality, vyrábané podľa najnovších technológií, klinicky a alergicky testované na Dermatologickej klinike Univerzity medicíny v Gdaňsku a ďalších klinikách v Poľsku rovnako ako v zahraničí (prípravky pre deti sú dodatočne testované „Centrom starostlivosti Zdravé dieťa“), výrobky nie sú testované na zvieratách a pH je neutrálne pre pokožku.

:)


Ziaja pleťová maska s kozím mliekom

Zloženie

Popis masky

Maska je balená v malom, plastovom vrecúšku (nazvime si to tak pracovne, lebo iné slovo mi nenapadá :)) Na nej je naznačené, kde sa má otvárať a odtŕha sa ľahko. Nedávno som mala masku, ktorá síce mala označené, kde sa má odtrhnúť, ale ako som ťahala, tak som ťahala, nakoniec som to musela odstrihnúť. Našťastie, tu som podobný problém nemala. Obsah je 7 ml - na jedno použitie je to dostatočné množstvo a keby som sa viacej snažila, mohla som si ju podeliť aj na dve použitia. Veľmi príjemne vonia, je to jemná, krásna vôňa, ktorá sa okolo mňa vznášala aj po nanesení. Maska má hustú konzistenciu. Chvíľu som mala pocit, akoby som si nanášala nočný krém :) Hustý, voňavý, príjemný. Po rozotrení na vyčistenú a suchú pleť som ju nechala pôsobiť okolo 15 minút. Maska sa akoby vpije do pokožky a potom ju treba dobre zmyť. Ja vždy používam hubku. Je to rýchlejšie a ľahšie, už si odstraňovanie masky bez nej neviem ani predstaviť. Je to taká malá hubka, mini špongia, ktorá ľahko odstráni masky, môže sa použiť na odličovanie alebo na umývanie spolu s umývacím gélom. Môžem teda napísať, že s hubkou ide maska dole jedna radosť ( kým bez nej by som sa s tým ozaj natrápila). Po zmytí ma čakalo milé prekvapenie. Pleť bola na dotyk jemná ako detská prdelka. Jemné linky boli krásne vyhladené, pleť bola hydratovaná, sviežejšia. Pokožku nedráždi.

Plusy:
  • balenie vystačí na jedno/dve použitia
  • veľmi jemne, príjemne vonia
  • má hustú konzistenciu, ako krém
  • ľahko sa nanáša, nedráždi pleť
  • po zmytí je pleť hydratovanejšia, sviežejšia, hladká na dotyk, vyhladí jemné linky
  • po použití masky som nepotrebovala nočný krém
Mínusy:
  • mám  mastnejšiu pleť, ale maska mi pekne sadla, nemám jej čo vyčítať. Možno len ťažšie zmývanie, ale keď som zistila, že to ide ťažšie, vzala som si moju hubku a maska bola dole hneď.
Masku Ziaja môže nájsť v drogériách, prípadne na internete. Presnú cenu som nikde nenašla, ale keď zistím, dopíšem :)

Máte skúsenosti so Ziaja kozmetikou? :)






You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe