Vstúpte do levanduľového sveta

17:08

To, že milujem levanduľu, je o mne známe. Moja levanduľovo fialová izba je plná levanduľových doplnkov, vonia mi tam levanduľový olej uložený medzi kytičkami sušenej levandule, levanduľový čaj popíjam pri horiacej levanduľovo fialovej sviečke a svoju levanduľovú kozmetiku mám hrdo vystavenú na poličkách, aby na obaloch bolo vidno práve levanduľu. Obklopená toľkou krásou sa cítim v mojom levanduľovom kráľovstve úžasne. Tak pokojne a šťastne. A v neposlednom rade voňavo. Je čarovné, keď slnečné lúče pohladia fialové levandule a okolo mňa sa vznáša nefalšovaný kúsok Provensálska. Levanduľové mydlo z Farmy je ďalším kúskom môjho levanduľového pokladu.





O mydle si môžete prečítať:

     "Levanduľový olej patrí k základným esenciálnym olejom pre jeho široké využitie. Pôsobí proti zápalom, pomáha hojiť poranenú, alebo spálenú pokožku. Zmierňuje bolesť. Jeho pôsobenie je na mentálnej a emocionálnej úrovni. Pomáha odbúravať stres a má antidepresívne účinky.

Zloženie: Olea Europea (Olivový olej), Cocos nucifera (Kokosový olej), Elaeis Guineesis (Palmový olej), Helianthus Annuus
(Slnečnicový olej), Goat milk (Kozie mlieko), Aqua (Voda), Sodium hydroxe (NaOH), Tacopferyl Aceta (Vitamín E), Lavandula Angustifolia"

Už dávnejšie som v jednom z článkov spomínala, že u nás doma sa tuhé mydlá tešia veľkej obľube. Sú nielen pri umývadle, aby som si s nimi mohla umyť ruky, ale nahradili aj sprchové gély, ktoré neraz obsahujú dosť zbytočnej chémie len preto, aby dobre penili. Pekne vyzerajú a majú v sebe kúsok môjho detstva, lebo keď som bola dievčatko, stará mama mala mydielka nielen na umývadle, ale aj v skriniach, aby ich prevoňali. Mydlo z Farmy je v krásnom, jednoduchom obale, ktorý vo mne evokuje úplný pokoj, prírodu, harmóniu a dokonalosť Slovenska a jeho kútov. Nájdete na ňom dostatočne veľké zloženie aj všetky podstatné informácie. Keď mydlo odbalíte, zbadáte kúsky levanduľových kvetov, ktoré sa mi tam veľmi páčia, lebo občas to vyzerá tak, akoby som používala peeling. Nie sú drsné ani ostré, používanie mydla je príjemné a pokožka sa za to vždy poďakuje. Obsahuj kozie mlieko, ktoré pomáha spomaľovať starnutie, obnovovať pleť, udržovať vhodnú vlhkosť pokožky, a dodáva jej potrebnú pružnosť. Jeho vôňa je krásne levanduľová. Je jemná, veľmi príjemná a opantá čuchové zmysly. Ako keď stojím v záhrade nad levanduľovým kobercom a neviem sa nabažiť jeho vône. Tá vôňa upokojuje, prináša celkom iné myšlienky, občas vykúzli úsmev na tvári a premení upršaný deň na slnkom zaliaty. Pokožku čistí, upokojuje a je výbornou náhradou sprchového gélu. Vďaka levanduľovým kvetom je ako jemný peeling, pokožka je po použití čistá, jemná a prevoňaná.  Je to dobrý nápad aj na darček, lebo nielen krásne vyzerá, ale je aj účinné.

Plusy:
  • pekný obal
  • krásna vôňa
  • obsahuje levanduľové kvety, vďaka čomu na mňa pôsobí ako jemný peeling
  • pokožku čistí, upokojuje, zjemňuje, prevonia
Mínusy:
  • nenašla  som
Mydielko má 85 - 90 gramov a stojí okolo 3,90. Mám ho zo stránky http://ewymed.sk/, keby ste si chceli o mydlách prečítať viac, všetky potrebné informácie nájdete na stránke http://www.mydlozfarmy.sk/.

Poznáte mydlá z farmy? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Tieto mydielka by som určite raz chcela vyskúšať :) tiež zbožňujem levandulu, má úžasnú vôňu, levandulová farba je úplne krásna :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne o nich píšeš. Tiež by som ich raz rada vyskúšala. Levaduľu mám veľmi rad, mám veľmi príjemnú vôňu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Levanduľa je moja milovaná rastlinka a mám rada všetko, čo po nej vonia :)

      Odstrániť
  3. Super :-) LEN BY ma potešilo keby som mohla nájsť tvoj blog v aplikácii bloglovin :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe