Ako ranná rosa na lúke

18:40

Dávno sme tu nemali článok o produkte Natura Siberica. Minulý rok som si jej kúpila hojne, ale nejaké kúsky som si odložila do skrinky, že ich neotvorím, kým neminiem to staré. A zabudla som na ne. Ešteže občas upratujem :) Siahla som po pleťovej vode, ktorá je určená pre unavenú pleť. Predtým som mala najmä telovú kozmetiku tejto značky, s ktorou som bola veľmi spokojná. Biele husté masážne maslo proti celulitíde je jeden z mojich najobľúbenejších produktov vôbec a ľadový cukrový peeling som si kúpila už niekoľkokrát. Z pleťovej som si zamilovala čierne detoxikačné mydlo, s ním som bola nadmieru spokojná a tak nejak som čakala, že pleťová voda bude podobnej kvality.






O pleťovej vode si môžete prečítať:

      "Obohatené pleťové tonikum Natura Siberica na základe extraktov zo ženšenu, túžobníka a láskavca jemne a efektívne čistí pokožku a spomaľuje proces starnutia. Ženšen urýchľuje tempo bunkového delenia a zvyšuje schopnosť regenerácie, preto je právom považovaný za hlavný prírodný liek v boji proti starnutiu pleti. Túžobník obnovuje prirodzené regeneračné funkcie pokožky, zlepšuje jej elasticitu. Extrakt z láskavca vyživuje bunky kyslíkom a spomaľuje uvoľňovanie voľných radikálov, čím sa stáva nenahraditeľným prostriedkom v boji proti starnutiu pleti. Vhodné na každodenné použitie.
Aqua with infusions of: Organic Panax Ginseng Root Extract*, Organic Spirae Ulmaria Extract*, Organic Oenothera Biennis Oil*, Organic Angelica Archangelica Root Extract*, Organic Amaranthus Caudatus Extract*, Organic Juniperus Communis Fruit Extract*, Organic Rosa Damascena Extract*, Sucrose Laurate, Sorbitol, Sucrose Dilaurate, Sucrose Trilaurate, Saccharide Isomerate, Glycerin, Sodium Hydroxyde, Salicilic Acid, Parfum, Limonene**, Linalool**. * Issued from organic agriculture ** Natural components of essential oils"

Obal vody je celkom zaujímavý, oranžová farba púta pozornosť a obrázky rastlín a vtákov napovedajú, že vo vnútri sa nachádza niečo prírodné. Prírodne okúzľujúce. Vrchnáčik je super, nič sa nešraubuje, len sa stlačí a voda je otvorená. Má 200 ml a vyzerá tak malo. Malo a milo. Jej najúžasnejšou vlastnosťou je vôňa! Ovanie vás totiž ako jarný vánok na lúke. Nádherná vôňa kvetov a byliniek na slnkom zaliatej zelenej lúke. Všade len ticho, pokoj a nekonečná sloboda. Keď som ju ovoňala prvý raz, nemohla som sa jej nabažiť, bolo to ako láskavé pohladenie kvetov. Na jeseň, už skoro v zime som si naozaj nemohla priať viac - kúsok jari v nepríjemnom, studenom počasí. Neštípe, nedráždi, nevyvoláva nepríjemné pocity. Občas som ju ovoniavala, keď som chodila okolo nej, lebo jej vôňa mi vyčarovala úsmev na tvári. Šetrila som si ju, lebo bola výborná. Používala som ju len ako posledný krok čistení pleti. Najskôr som použila jemnejší peelig, ktorý odstránil odumreté bunky. Potom som pokračovala buď čistiacim gélom, mliečkom alebo mojím najnovším objavom, čiernym mydlom na problematickú pleť (mám ho od dvoch rôznych značiek a neviem si ich vynachváliť, jedno bolo v krabičke krásy, druhé som si kúpila). Tieto dva kroky zaručia, že pleť je čistejšia, póry sa menej upchávajú a čierne bodky sa netvoria vo veľkom množstve. Pleťová voda zavŕšila dielo :) Pleť osviežuje a pomáha ej udržať pružnosť. Je jemná na dotyk, pôsobí oddýchnuto a rozjasnene.

Plusy:
  • pútavý obal so šikovným vrchnáčikom
  • krásna vôňa
  • neštípe, nedráždi, nespôsobuje začervenanie 
  • pleť čistí, osviežuje, pomáha jej udržiavať elasticitu, je jemná a rozjasnená
Mínusy:
  • nenašla som
Pleťovú vodu kúpite vo viacerých obchodíkoch s prírodnou kozmetikou, jej cena sa pohybuje okolo 6,50 eur za 200 ml.

Ktorá vôňa vám vyčarí úsmev na tvári? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Vyzerá skvelo a aj by som ju rada vyskúšala, no ja sa v tejto oblasti viac prikláňam k micelárkam, lebo chcem zároveň odstraňovať mejkap, resp. dočisťovať pleť po odstránení mejkapu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa s micelárkou odlíčim rada, ale na dočistenie pleti radšej použijem čistiacu alebo vyživujúcu pleťovú vodu, pre mňa sú lepšie.

      Odstrániť
  2. Recenzia je naozaj veľmi dobrá. tak ako píšeš, voda je skôr určená na dočistenie pleti. Máš aj iné prípravky od tejto firmy? Zaujímala by ma či ak pleťové krémy sú takú dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala krém z japonskej sofory na mastnú pleť a bol úžasný, rovnako bola spokojná aj mamina s kaviárovým krémom :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe