Maxi objem, maxi efekt, maxi zvodný pohľad

17:09

Roky som bola zvyknutá na jednu riasenku - na Max Factor False Lash Effect Fusion.  I keď občas opadávala, dodala mojim riasam takú dĺžku, že som sa cítila ako bábika. Až niekedy minulý rok som si povedala, že je čas na zmenu a nezaškodí mi rozšíriť si obzory. Postupne som si nakúpila viacero zvučných i menej známych riaseniek, ktoré ma aj výrazne potešili, aj dosť sklamali. Keď som našla Bourjois riasenku Volume Glamour Max Holidays za ani nie 3,50, netušila som, aký poklad mi príde domov. 









O riasenke si môžete prečítať:

     "Vodeodolná riasenka BOURJOIS Paris Mascara Volume Glamour Max Holidays Waterproof.
Riasenka BOURJOIS Paris Mascara Volume Glamour Max Holidays Waterproof pre objem rias. Maximálny výsledok, maxi objem, maxi efekt, maxi zvodný pohľad!"

Líčim sa denne, preto spotrebujem veľa produktov dekoratívnej kozmetiky. Asi preto si v poslednej dobe rada rozširujem zbierku všetkého, čo potrebujem každé ráno na to, aby som z domu vyšla bez toho, aby som sa bála že sa ma niekto zľakne :) Pravdou je, že sa líčim preto, lebo ma to baví a robím to pre seba, pre nikoho iného. Jediný, kto musí byť naozaj spokojný, som predsa ja sama. Maskara je rozkošná. Obal, jednoduchý, čierny a elegantný, má chutný tvar. Je maličká a bez problémov som ju napchala aj do malej kozmetickej taštičky. Do kefky som sa zamilovala na prvé použitie. Je hustá a výborne sa mi s ňou pracuje, riasy dobre vytáča. Niektoré riasenky majú tendenciu riasy lepiť, keď sú čerstvo otvorené a nechávam ich trochu vyschnúť, aby sa mi s ňou potom ľahšie líčilo. Pri tejto som nemala podobný problém a bola som ozaj šťastná, že lepeniu som sa vyhla, lebo to ma ráno vytáča do nepríčetnosti. No, keby len ráno. Vždy. Sýto čierno čierna farba krásne zafarbí riasy a keď uschne, neotláča sa ani na horné viečko, ani pod oči. Pri líčení sa mi s ňou síce podarí zapackať si viečko, ale s trochou micelárky je to hneď opravené a potom sa už čiernych šmúh nemusím báť. Riasenka riasy pekne vytočí a dodáva im objem a dĺžku, ktorá mi na objemovú riasenku príde veľmi dobrá. Páči sa mi na nej, že počas dňa takmer vôbec neopadáva, ale ráno pre istotu použijem aj podkladovú bázu, vďaka ktorej mi z riasenky neopadne ani kúsok. Počas celého dňa pekne drží tvar a ľahko sa odličuje, Je vodeodolná, ale priznám sa, že som nemala možnosť vyskúšať to, lebo som sa nerozplakala :) Ale vodeolnosť riasenky pre mňa smerodajná nie je, je to len milý bonus, ktorý môže občas zachrániť situáciu. Celkovo hodnotím riasenku veľmi pozitívne  a vďaka nej mám zálusk na ďalšie kúsky Bourjois,

Plusy:

  • milý  a pekný tvar
  • hustá kefka, dobre sa s ňou vytáčajú riasy
  • neotláča sa, neopadáva počas dňa
  • tvar drží celý deň, riasam dodá pekný objem a dobre ich predlžuje
  • ľahko sa odličuje
  • našla som ju za priaznivú cenu
Mínusy:
  • nenašla som
Riasenku kúpite za 3,42 na stránke http://www.parfemy-elnino.sk/.

Máte svoju obľúbenú riasenku? :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Dela moc hezke rasy :-) Ja mam doma rasenku od Miss Sporty a docela prijemne me prekvapila :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to vypadá moc dobře...Já používám už delší dobu řasenku od Miss Sporty FABULOUS LASH XTRA a jsem velice spokojená. Ale tato vypadá taky skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je moja prvá od Bourjois a plánujem skúsiť ďalšie :)

      Odstrániť
  3. Ja mám tiež rada kozmetiku z Bourjois. Táto maskara je super, môžem potvrdiť:)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe