Žiarivá maska s marockým kaolínom na pleť a vlasy

18:22

Tradition de Hammam alebo tradícia kúpeľov Hammam má dlhú históriu. Predstavujú kúsok exotiky z Orientu. Tradičný rituál tureckej masáže je veľmi intímny a upokojujúci zážitok, z tela sa odplavujú nečistoty a miznú trápenia, negatívne energie i emócie. Yves Rocher ponúka relaxačný peeling, masážny olej, arganový balzam, masku a sprchový olej, ktoré vám odhalia kúsok tohto krásneho rituálu. Mala som už sprchový olej, ktorý som si kúpila niekoľkokrát. Teraz vám poviem pár slov o maske, ktorá prináša krásu pleti i vlasom. 







O maske si môžete prečítať:

     "Žiarivá maska s marockým kaolínom spojuje blahodarné účinky bio arganového oleja a čistiace a zjemňujúce účinky marockého kaolínu. Naneste silnejšiu vrstvu masky na vlasy a na tvár, nechajte 5 minút pôsobiť a potom dôkladne opláchnite.Vaša pleť je vyčistená, zjednotená a opäť žiari. Vaše vlasy sú jemnejšie a viditeľne krajšie. Výrobok je dermatologicky testovaný. Zložky rastlinného pôvodu: bio arganový olej, ružová voda, výťažok z kukurice. Jej +: Spojenie marockého kaolínu s čistiacimi účinkami a arganového oleja s vyživujúcími účinkami zaručuje účinnú a zároveň šetrnú starostlivosť."


Maska je v tube, ktorá má 100 ml a je krásna. Naozaj v sebe spája niečo orientálne a pútavé, na poličke sa pekne vyníma a je jej ozdobou. Vrchnáčik na nej pevne drží. Vlastnosti masky sa mi zapáčili hneď pri prvom použití. V prvom rade - vôňa je výnimočná! Neviem ju ani popísať, je taká zvláštna a energická, nesie v sebe  orientálne, zmyselné a tajomné čaro. Je sladšia, príjemná a pri používaní sa okolo vznáša ako voňavý obláčik. Konzistencia je tiež dobrá. Maska je trochu redšia a ľahko sa nanáša aj bez štetca. Treba si dať len pozor, aby ste ju nenaniesli v hrubšej vrstve, steká. Možno ju použiť na pleť aj na vlasy:
  • na vlasy som ju skúsila len párkrát, pretože omnoho viac ma nadchlo to, čo urobí s pleťou. Vlasy som si dvakrát umyla a naniesla masku. Nechala som ju chvíľku pôsobiť a zmyla som ju. Výsledkom boli nádherne jemné a lesklé vlasy, ktoré sa ľahko rozčesávali a boli príjemne prevoňané
  • masku som podstatne radšej používala na pleť. Stačilo ju naniesť v tenučkej vrstve, ako som už spomenula, ide to ľahko aj bez štetca. Po nanesení som ani nevedela, že ju mám, neštípala, nedráždila, nijaké začervenanie sa nekonalo. Počkala som kým dobre uschne a umyla som ju hubkou a vlažnou vodou. Pleť bola naozaj veľmi dobre vyčistená, maska odstraňuje aj čierne bodky. Jemné linky boli úplne vyhladené, pleť bola hydratovaná a na dotyk jemná ako detská prdelka. Vyzerala sviežo, oddýchnuto a žiarivo. 
Minula som druhé balenie masky a rozhodne si kúpim ďalšie. Patrí k mojim stáliciam, po ktorých rada siahnem, lebo viem, že splnia všetko, čo sľúbia. Jedinou výčitkou sú niektoré látky v zložení.

Plusy:
  • pútavý obal
  • krásna, nevšedná vôňa
  • dobre sa nanáša aj bez štetca
  • vlasy zanecháva jemné a lesklé
  • pleť je dobre vyčistená, hydratovaná, vyhladená a jemná
Mínusy:
  • zloženie
Masku kúpite v kamennej predajni alebo u svojej poradkyni krásy, jej cena je 14,90 za 100 ml balenie.

Poznáte kúpele Hammam? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe