Lebo levanduľa je dokonalá ♥

15:29

Levanduľu milujem. To viete. Mám ju všade. Najnovšie si moje srdce získalo iné srdce. Je malé, látkové a plnené levanduľou. Upokojuje myseľ, pohladí dušu a prináša do izby provensálske čaro. Je to prudko návykové. Do fialového diára si poznačím, že čoskoro, naozaj to už dlho nebude trvať, bude rásť levanduľa. Potom si ju usuším a vložím do košíka. Aby prevoňala moje dni. Láskou, fialovou vôňou a pokojom. A dovtedy mi bude rozvoniavať argánový hydratačný krém s levanduľovým olejom od LillaMai.






O kréme si môžete prečítať:

     "Ľahký krém na báze argánového oleja z prvého lisovania. Hydratuje a vyživuje pokožku. Perfektný pod make-up a na letné obdobie. Hydroláty z kvetu harmančeka a listov medovky obsiahnuté v kréme neupchávajú póry, upokojujú podráždenú pokožku a vyživujú ju. Argánový olej je bohatý na vitamín E, zlepšuje hydratáciu, elasticitu a pružnosť pokožky. Vyhladzuje vrásky a zabraňuje vzniku nových. Levanduľový olej odstraňuje kožné infekcie, stimuluje rast nových buniek a zároveň utlmuje bolestivú a citlivú pokožku. Vitamín E nazývaný ako elixír mladosti vytvára ochrannú lipidovú vrstvu pokožky a chráni ju pred vysúšaním. Má antioxidačné vlastnosti, obzvlášť proti UV žiareniu a podporuje tvorbu kolagénu. Olej z marhuľových kôstok hydratuje pokožku a je bohatý na vitamíny A a E. Ideálny pre všetky typy pleti. 
Ingredients: Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil,  Prunus Armeniaca Kernel Oil, Melissa Officinalis Water*, Anthemis Nobilis Flower Water*, Theobroma Cacao Seed Butter, Glyceryl stearate, Cetearyl alcohol, Sodium stearoyl lactylate, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Glycerine, Sorbic Acid, Lavandula Angustifolia Oil, Linalool, Limonene, Geraniol
*certifikát ECOCERT"

Pleťové krémy sú produktom, o ktorom prakticky hneď viem, či mi sedí alebo nie. V priebehu pár dní vidno, či sa pleť mastí viac, či vznikajú nové nedokonalosti, či sa upchávajú póry a či pokožka vyzerá o niečo lepšie alebo nie. Dnes vám porozprávam o pleťovom kréme, ktorý mám doma už mesiace, ale ani za svet som sa nevedela dokopať do písania recenzie. Tak to idem napraviť :) Obal je krásny. Taký prírodný. Akoby som sa dívala na obraz s kvetmi. Fialovými kvetmi. Okrem nich nájdete na obale dobre čitateľné zloženie, že sa jedná o prírodný produkt vhodný pre vegetariánov, ktorý je vyrobený v Poľsku. Takto nejako si predstavujem dobrý obal - je tam všetko, čo ako spotrebiteľ potrebujem vedieť, keď sa rozhodujem, či produkt naozaj chcem. Rovnako vždy ocením aj to, keď tieto informácie nájdem v eshope. Pekný sklený obal ukrýva prekrásnu levanduľovú vôňu. Prirodzenú, nie veľmi výraznú a tak dokonalú, ako len levanduľová vôňa môže byť. Omamná vôňa hypnotizuje moje čuchové zmysly a večer čo večer som sa tešila najmä na tento krém. Je dosť hustý, ale rýchlo sa vsiakne do pleti a nezanecháva ju mastnú ani lepkavú. Myslím si, že najlepšie sadne suchšej pleti. Mojej mastnej pleti spôsobil pár starostí, lebo už asi hodinku po nanesení som videla, že je mastná a lesklá. Keďže mi neupchával póry, nechala som si ho ako nočný krém - ráno bola pleť hydratovaná, jemná, síce trochu mastnejšia, ale ranný očistný rituál to rýchlo napravil. Pod make up som ho použiť nemohla, ale minúť som ho minula. Pleť bola po pár dňoch pevnejšia, jemné linky zmizli, bola jemná a svieža. Upokojoval aj začervenané miesta a ako som už spomenula, nevznikali mi nové nedokonalosti, lebo neupcháva póry.

Plusy:

  • veľmi pekný obal, nájdete na ňom všetky informácie
  • krásna levanduľová vôňa, nie umelá ani rušivá
  • hustý, ale rýchlo sa vsiakne a pokožka neostáva mastná ani lepkavá
  • neupcháva póry
  • pokožku hydratuje, spevňuje, zjemňuje, je svieža, linky sú vyhladené, upokojuje pokožku
Mínusy:
  • viac sa mi po ňom mastila pleť, ako denný som ho používať nemohla, ale ako nočný krém bol dobrý
Krém kúpite na stránke http://ewymed.sk/, kde stojí 8,20.

Aký nočný krém momentálne používate? :)



You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. ja na pleť používam na noc klasickú niveu v hrubej vrstve, síce mám mastnú pleť miestami, no takisto ju mám aj suchú, takže je to taký kompromis :) ale tento krémik vyzerá super, musel voňať krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemôžem použiť mastný krém, hneď mám nové čierne bodky a vyrážky :( A voňal dokonalo :)

      Odstrániť
  2. Oo bože, levanduli mám také moc ráda, píšu si na seznam :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe