Nielen krásne, ale aj účinné

16:16

Keď nám niečo padne do oka, občas na to nevieme prestať myslieť. Tento problém som mala aj vtedy, keď som vo výpredaji videla pleťové mliečko z ruže a jojoby od Trevarna. Nádherná fialová fľaštička musela určite ukrývať poklad. Nepotrebovala som ho. Ale veľmi som ho chcela. A preto som si ho kúpila.









O mlieku si môžete prečítať:

     "Čistiace pleťové mlieko pre všetky typy pleti na odstránenie nečistôt a make-upu. Jemné a upokojujúce čistiace mlieko, ktoré odstráni zvyšky make upu a špirály a zanechá pleť dostatočne hydratovanú. Obsahuje kvetinovú vodu z ruže zmiešanú s vanilkovými strukmi macerovanými v jojobovom oleji s vitamínom E. Vhodné na všetky typy pleti bez ohľadu na vek.  
Ingrediencie: Rosa Damascenca Flower Distiliate* (Rose Flower Water), Simmondsia Chinensis* (Jojoba Oil), Emulsifying Wax (Vegetable based-used to combine Flower Water and oil), Citrus Grandis* (Grapefruit Seed Extract), Tocopherol (Vitamin E). 
* organicky produkované 
Použitie: Naneste malé množstvo čistiaceho mlieka na vatový tampón a jemne pleť vyčistite, alebo opláchnite teplou vodou. 
Upozornenie: Výrobok skladujte pri teplote 5 - 25°C, mimo vplyvu priameho slnečného svetla alebo priameho zdroja tepla. Zmena konzistencie v dôsledku vyššej teploty neznehodnocuje kvalitu výrobku. Pôvodnú konzistenciu dosiahnete umiestnením výrobku do chladu (5-25 °C)."

Ako prvé ma zaujala krásna fialková fľaštička (okej, prvá bola cena, ale tá o kúpe rozhoduje menej ako ostatné aspekty). Tvarom mi pripomenula fľaše, v akých kedysi stará mama kupovala mlieko a ešte ich máme zopár odložených. Ako takú spomienku na časy krásne dávno minulé. Jedno som si kúpila. Domov mi prišlo v dvoch častiach :) Najskôr pekná fialková fľaštička s kovovým vrchnáčikom. Joj, či to bolo podarené! Hneď potom som z krabice vytiahla aj pumpičku na dávkovanie. Fakt super nápad! Po minutí si tam môžem naliať buď iné mliečko, ktoré pumpičku nemá, ale využiť ju inak - vďaka veľkosti je sklený obal dobrý na cesty, len ho musím schovať do niečoho mäkkého, aby sa mi nerozbil. Mlieko krásne vonia. Ako ružová voda. Alebo ružový olej. Nežne, nevtieravo, ako leto v záhrade. To je jeden z dôvodov, pre ktorý som ho tak rada používala. Je dosť tekuté, to ma trošku zarazilo, ale keďže som si ho pumpovala priamo na vatový tampón, až tak veľmi mi to neprekážalo. Dobré je na odličovanie. Stačí pár ťahov a make up je preč. Bez podráženia, bez štípania, bez začervenania. Pleť pritom zanecháva jemnú a sviežu. Malo by odstraňovať aj špirálu, ale... Pri odličovaní očí uprednostňujem efektívne prípravky - teda že odlíčia oči rýchlo, ľahko, bez slzenia a štípania, rozmazanej machule na tvári a zdeseného pohľadu do zrkadla, že vyzerám ako zmoknutý klaun. Toto mlieko neodličuje oči najlepšie, aspoň mne sa zdalo, že mu to ide pomaličky a dosť oči rozmaže, než ich odlíči. Pleť ale pekne odlíči, zanechá ju jemnú, sviežu, hydratovanú  a nie mastnú.

Plusy:

  • malé šikovné balenie s vrchnáčikom aj pumpičkou na dávkovanie
  • príjemná ružová vôňa
  • redšie, ale dobre sa s ním pracuje
  • výborné na odličovanie pleti
  • pleť odličuje, čistí, zanecháva jemnú a hydratovanú
Mínusy:
  • na odličovanie očí sa mi veľmi neosvedčilo
Mlieko som kúpila na stránke http://www.biokozmetikaorganicare.sk/ vo výpredaji, bežná cena je 21,50.

Mali ste už podobný výrobok, ku ktorému ste dostali vrchnák aj pumpičku? 

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Ja by som si ale skor myslela, ze je na docistovanie - nie je to odlicovacie mlieko, ale cistiace, je tam ze odstrani zvysky makeupu, nie makeup :) ale vyzera zaujimavo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. balenie vyzerá naozaj zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne je, veľmi sa mi páčilo a obal mám odložený :)

      Odstrániť
  3. Musí skvelo voňať :) za akú cenu si ho kúpila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lahvička je tak roztomilá! A super nápad s tou oddělenou pumpičkou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe