Taký jemný, taký jabĺčkový

18:28

Pleťové peelingy sú neustále späté s mojimi večernými kozmetickými rituálmi. Minimálne 2-3 razy do týždňa siaham po peelingu, aby som zbavila svoju pleť odumretých buniek, vyhladila a rozjasnila ju. Čistá pleť je krásna pleť, nedokonalosti nás vedia poriadne potrápiť (najmä keď mám 25 a občas vyzerám, že som zasa v puberte), preto sa naozaj snažím  starať sa o ňu čo najdôkladnejšie. Nedávno som minula jabĺčkový peeling Purederm, ktorý mi padol do oka najmä vďaka nezvyčajnému obalu. Ako obstál?











O peelingu si môžete prečítať:

    "Čistí póry do hĺbky. Odstraňuje odumreté bunky z pokožky bez jej podráždenia. Má osviežujúce a hydratačné účinky. Preniká hlboko do pokožky a otvára upchaté póry. Zvláčňuje a spevňuje pokožku.
Pokožka nadobúda zdravý a svieži vzhľad. Jednoduchá aplikácia masky v praktickom balení nielen na cesty. Vhodná pre všetky typy pokožky.
Aktívne zložky: výťažky z jablka, citrónu a pomaranča, alantoín
Návod na použitie: Umyte si a osušte si tvár. Naneste požadované množstvo peelingového gélu na pokožku tváre a vykonajte krúživými pohybmi ľahkú masáž, vyhnite sa oblastiam očí a úst. Nechajte pôsobiť jednu minútu, potom masku zmyte vlažnou vodou
50 ml"


Prečo mi padol do oka? Lebo obal vyzerá ako náhradná náplň tekutého mydla :) To mi napadlo ako prvé, keď som zbadala malé utešené balenie s pipicholom na konci (rozumej tým otvor, u nás doma sa takýmto trčiacim častiam občas povie pipichol). Každopádne musím povedať, že takýto obal je výborný na cesty. Obsah 50 ml celkom dlho vydrží, je mäkkučký a všade sa vmestí a navyše je ľahký (žiaden plastový ani sklený obal tam nezaváži), takže v páse ma rozhodne nezlomí, keby som si ho prihodila do cestovnej tašky. Vrchnáčik sa šraubuje a drží dobre, takže by som sa nebála, že by mi peeling skončil rozliaty v kozmetickej taške. Vonia jemne, jabĺčkovo. Pri prvom použití som mala pocit, že mi pripomína prostriedok na umývanie riadu, ale potom mi začal voňať príjemne, ovocne. Je dosť riedky. Až ma to prekvapilo, keď som ho otvorila a vyrojila sa redšia biela tekutina. V konečnom dôsledku to ale za mínus nepovažuje, je len iný ako väčšina mojich peelingov. Hlavne je veľmi jemný. Keď som ho naniesla na pleť a rukami som začala robiť krúživé pohyby, mala som pocit, akoby som na pleti nemala peeling, ale čistiaci gél. Necítila som takmer žiadne peelingové čiastočky. Keď som krúživé pohyby začala robiť s vatovým tampónom, už som čo to cítila, ale stále to nie je ako peeling. Neodstraňuje čierne bodky, ale pleť čistí a zabraňuje vzniku nových. Hydratuje ju a zanecháva ju sviežu. Ale nie vypeelingovanú, skorej mi príde ako pleťový gél. Za pozitívne vnímam, že kozmetika nie je testovaná na zvieratách a na obale nájdete dobre čitateľné zloženie. Dalo by sa mu čo to vytknúť, ale celkovo je lepšie ako horšie :)

Plusy:
  • balenie výborné na cesty
  • jemná jabĺčková vôňa
  • redší, ale nie je to problém
  • pleť čistí, hydratuje a osviežuje

Mínusy:
  • veľmi jemný, akoby som používala gél, nie peeling
Peeling kúpite na stránke www.krasnadoma.sk, kde stojí 4 eurá.

Aký peeling momentálne používate? :)
     

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Obal je vážně zajímavý a jablíčková vůně zní příjemně, jen škoda, že je tak tekutý a nepelinguje tak dostatečně. Momentálně používám Garnier PureFruit Energy peeling s vůní grepu a jsem spokojená :)
    Primadonna Realness

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám najradšej ostrejšie peelingy, aby som vedela, že ho naozaj používam, že ho je cítiť :)

      Odstrániť
  2. Taky jsem si říkala, že to vypadá jako náhradní náplň do mýdla. :-) Momentálně mám peelingový gel od Garnieru.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe