Tvoj medovo škoricový

17:51

Telové peelingy patria k mojim najobľúbenejším výrobkom. Pravidelne tri razy týždenne siaham po týchto voňavých pomocníkoch, lebo robia divy. Nedávno som sa lepšie pozrela na zúbok Tvojej kozmetike. Spoznala som ju vďaka krabičke krásy a zapáčila sa mi  tak, že som sa rozhodla vyskúšať ďalšie jej kúsky. Na skúšku som si kúpila medovo škoricový peeling a SOS kúru na päty. Okrem nich  ostali vo wishliste aj levanduľová pleťová voda, šípkový olej, olejová kúra na vlasy, šľahané maslo čokoláda. Dnes to bude také medovo škoricové :)








O medovo škoricovom peelingu si môžete prečítať:
      "Hrubozrnný cukrový telový peeling vhodný hlavne pri celulitíde. Vďaka obsahu škorice sa problémové partie intenzívnejšie prekrvia, čo priaznivo vplýva na pomarančovú pokožku.
Veľmi vhodný je na použitie po cvičení alebo inej fyzickej aktivite, kedy podporuje účinok spaľovania a prekrvenie podkožného tkaniva.
Maličké 100 ml balenie je ideálne na dovolenku, pretože nezaberie veľa miesta a vy si aj na dovolenke môžete dopriať perfektnú starostlivosť o pokožku.
Zloženie: trstinový cukor, mandľový olej, olej z hroznových jadierok, kokosový olej, glycerín, medový prášok, med, škorica, vitamín E, extrakt z grepových jadierok, škoricový esenciálny olej."
Obaly tejto značky pôsobia veľmi jednoducho a ukrývajú viac ako zaujímavú kozmetiku. Plastový obal s kovovým vrchnáčikom je naozaj veľmi jednoduchý, ale roztomilý a vďaka hravej etikete aj nevšedný. Páči sa mi, že si možno vybrať dve rôzne veľké balenia - menšie má 100 g, väčšie 300 gramov. Vzala som si to malé, že vyskúšam a potom uvidím. Na výber sú dve vône - moja medovo škoricová a marhuľa - medovka. Marhuľa medovka je šľahaný peeling, jeho konzistencia je krémová. Škoricovo medový tvoria kryštáliky a vyzerá to, akoby sa rozpadával :) Čo ma okamžite uchvátilo, je vôňa škorice. Zbožňujem ju už od detstva. Najskôr som ju mávala na krupičnej kaši, ktorá cez víkend musela byť. Potom sa mi neodmysliteľne spája s Vianocami, kedy vôňa škorice, pomaranča a vanilky sprevádza pokoj a čaro sviatkov. No a nakoniec, škorica je skvelá v prostriedkoch proti celulitíde, pretože pomáha prekrvovať pokožku. Medový prášok zanechá svoju typickú sladkosť, takže výsledná vôňa je veľmi príjemná, lahodná a niekedy to láka ochutnať. Ako som už spomenula, peeling tvoria kryštáliky cukru, peeling je pri použití naozaj cítiť. Nie je však ostrý a použitie je tak stále príjemné. Na pokožke neštípe (len výnimočne sa to môže stať, keď sú oholené nohy, poštípané či poškriabané, ale aj vtedy je to rarita). Kúpeľ či sprcha s ním prináša niekoľko pôžitkov:
  • pokožku krásne zjemní, radosť pohladkať sa
  • veľmi dobrý je po cvičení, podporuje spaľovanie  a prekrvenie. Je vítaným pomocníkom v boji s celulitídou
  • krásna vôňa prevonia kúpeľňu a kúpeľ sa mení na príjemný relaxačný zážitok

Malé balenie s vami môže aj cestovať, nezaberie veľa miesta. Bola som celkom prekvapená, že hoci je malé, pomerne dlho vydržalo a celkom ma motivovalo, aby som skúsila aj ten šľahaný medovkový.
Plusy:
  • jednoduchý obal
  • dve veľkosti balenia
  • kryštáliky cukru
  • krásne vonia
  • ideálny proti celulitíde, vyhladzuje pokožku, malá aromaterapia

Mínusy:
  •  nenašla som
Menší 100 gramový peeling stojí 4,50 eur a kúpila som ho  v eshope Biobeauty.


Skúsili ste už Tvoju kozmetiku? :)



You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Skúšala, zatial len balzamy na pery, ale tiež si brusim zuby na niektorý z peelingov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jsem už tuhle kosmetiku vyzkoušela a je opravdu super. Už jsem si ze stejného obchodu objednala tyčinku na paty, tak jsem zvědavá. Tento peeling vypadá moc hezky, jen nevím, zda by mi voněl. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ještě jsem od nich nic nezkoušela, ale peeling vypadá velmi lákavě. Zvlášť se mi líbí, že by měl fungovat na celulitidu :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, škorica prekrvuje pokožku a pomáha zlepšovať stav pokožky :) Najlepšie je používať ho po cvičení.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe