Najzvláštnejší peeling pod slnkom

17:03

Nepotrebujem veľa času na to, aby som rozoznala dobrý peeling od zlého. Vlastne, neraz už po prvom použití viem, či budeme kamaráti alebo nie a či splní to, čo sľubuje. O značke Navia ste si na mojom blogu mohli prečítať už niekoľkokrát. Priniesla už rôzne novinky a niekoľko produktov ma veľmi zaujalo. Medzi nimi bol aj jemný pleťový peeling pre mastnú, problematickú pleť. Nebudem klamať, je divný.  Divný v pozitívnom zmysle. Ale úžasný zároveň.







O peelingu si môžte prečítať:

      "Peeling sa nanáša na predtým vyčistenú pleť. Pred každým použitím ho dôkladne premiešajte (najlepšie lyžičkou alebo špachtličkou). Naneste malé množstvo peelingu na vlhkú pleť, prípadne ho zmiešajte s malým množstvom vody, aby sa lepšie roztieral.
Pleť jemne premasírujte pomalými krúživými pohybmi, najmä v oblasti čela, nosa a brady (T-zóny). Okolie očí vynechajte. Dôkladne opláchnite pleť vlažnou vodou a dočistite navlhčeným vatovým tampónom (alebo malým uteráčikom).
Používajte max. 1 krát do týždňa. Nakoniec ošetrite pleť hydrolátom a použite hydratačný krém.
Skladovanie: Pre zachovanie kvality skladujte na suchom, chladnom a tmavom mieste.
Balenie: Tmavá sklenená dóza pre lepšie zachovanie kvality
Hmotnosť/objem: 30 ml
Zloženie:  Cannabis Sativa Seed Oil (konopný olej – nerafinovaný), Moroccan Lava Clay (Rhassoul marocký íl), Corylus Avellana Seed Oil (olej z lieskových orieškov), Rosa Mosqueta Powder (šípkový peelingový prášok), Azadirachta Indica Leaves Powder (nimbový – Neem prášok), Tocopherol (vitamín E)"

Myslím, že už som spomenula, že doma môžem mať pokojne aj desať peelingov, všetky miniem a využijem. Tento som si obľúbila, hoci má niekoľko vlastností, ktoré mi spočiatku trošku prekážali. Nie veľmi, ale sprvu to bol menší boj. Je menší, má 30 ml, ale na moje veľké prekvapenie mi vydržal dosť dlho, i keď som ho používala niekoľko týždňov vkuse bez zmeny. Je v tmavom sklenom obale, ktorý ho chráni pred znehodnotením. Obal som si zamilovala a po minutí posledných  zbytkov peelingu skončil v kuchyni, kde budem skladovať nejaké drobnosti. Ako prvé ma zarazila vôňa. Teda, on nevonia. On smrdí. Obsahuje neem prášok, ktorý v spojení s vôňou konopného oleja vytvára akúsi kyslejšiu, ťažšiu zemitú vôňu, na ktorú som si nevedela zvyknúť. Chvíľu to trvalo, ale nakoniec sa to poddalo. Neprestala som ho používať najmä pre jeho vynikajúce účinky na pleť. Zaujímavá je aj konzistencia. V oleji sa nachádzajú peelingové čiastočky. Vždy ich treba spojiť, aby sa vám nestalo to, čo mne. Veselo som ho používala a zrazu som zistila, že olej sa minul o niečo rýchlejšie a peelingové čiastočky ostali suchšie. Preto pri používaní opadávali a ťažšie sa používal. Inak sa ale používa veľmi dobre. Krúživými pohybmi pleť nielen čistíte, ale aj masírujete. Pokožku viditeľne čistí a pomáha odstraňovať aj čierne bodky. Rozžiaruje pokožku, ktorá pôsobí sviežo a odpočinuto. Odstraňuje odumreté bunky, zabraňuje vzniku nových nedokonalostí, obsah olejov pokožku hydratuje. Je matná a čistá, k veľkým plusom patrí aj upokojujúci účinok pri podráždenej lebo zapálenej pokožke. Neverila by som, že ten peeling, ktorý mi na začiatku neuveriteľne smrdel, sa zaradí k tým najlepším, aké som mala. Pri tom veľkom počte peelingov, ktoré sa mihli mojom poličkou, si zapamätám len tie najlepšie a tento sa k nim samozrejme radí. Klobúk dolu, teším sa, keď si zasa vyberiem prípravok na pleť od Navie.

Plusy:
  • pekný sklený obal
  • zloženie
  • zaujímavá konzistencia
  • vynikajúco čistí, zjemňuje, zmatňuje pleť, zabraňuje vysušovaniu a vzniku nových nedokonalostí
  • upokojuje pokožku so sklonom akné
Mínusy:
  • treba si zvyknúť na netypickú vôňu
Peeling za 7 eur nájdete aj v eshope www.krasnakazdyden.cz.


Zaujal vás tento malý veľký pomocník? :)


You Might Also Like

12 Vaše komentáre

  1. Tento peeling ma veľmi zaujal. Ja mám na pleť svoj obľúbený peeling od Lush Dark Angels, ale tento by som určite rada skúsila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značka Navia mě v poslední době zajímá čím dál víc a tohle vypadá na kousek, který chci určitě vyzkoušet! Netypické vůně mě dost baví :-D
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, aj ja rada nakupujem Naviu :) Má super veci a nie je ani taká drahá.

      Odstrániť
  3. Já peelingy používám jen tak málo. Nemám v tom žádný řád, ale chtěla bych :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To časom príde a zistíš, čo tvojej pleti najviac vyhovuje :)

      Odstrániť
  4. Peelingy používám docela často a tenhle vypadá dost zajímavě. Navíc má krásný obal. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ráda zkouším podobné netypické produkty a vůně. Všechno nemusí vonět po růžích, aby to bylo dobré :-)
    All my comsetics

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá vôňa by bol u mňa asi problém..mne proste musí produkt voňať,aby som ho používala :) nedávno som voňala jeden pleťový olej Alverde, ktorý som hneď vrátila naspäť keďže mi tiež vyslovene smrdel...
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dá sa na ňu zvyknúť :) Lebo výsledky sú senzačné :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe