Ako ušetriť pri nakupovaní cez internet

16:48

Nakupovaniu na internete som sa dlho vyhýbala. Asi preto, lebo to bolo pre mňa nové a bála som sa toho. Prelomovým sa stal rok 2012, kedy som sa na nákupy odhodlala a odvtedy tam nakupujem takmer všetko. Zdá sa mi to jednoduchšie a výhodnejšie. Šetrím čas, lebo sa nemusím motať po nákupných centrách, čo nemám rada, výber produktov je väčší, nájdem značky, ktoré sa bežne zohnať nedajú a v neposlednom rade ušetrím aj nejaké peniažky. To je asi hlavný dôvod, pre ktorý som sa rozhodla nakupovať na internete. Porovnala som si ceny a nakúpila tam, kde som našla najvýhodnejšie podmienky. Vďaka tomu som našla niekoľko obchodov, v ktorých nakupujem pravidelne a viem, že dostanem všetko, po čom moja duša piští. Potom ale prišiel ďalší zlom. Našla som stránku, ktorá vráti časť peniažkov z nákupu späť. Neodolala som a pozrela som sa jej bližšie na zúbok. Odvtedy už uplynul nejaký ten piatok a hoci nakupujem, stále šetrím.

zdroj


zdroj
 


zdroj
Takto vyskočí upozornenie v prehliadači



Ako Refundo funguje?

  Všetko sa začína tým, že si na stránke Refundo.sk založíte svoj účet. Pozriete si ponuku obchodov, kde môžete vidieť, či je aj ten váš obľúbený, prípadne nájdete, tak ako ja, svoje nové obľúbené. Už registrácia vám zarobí dve eurá, akoby som ja povedala, sú to peniažky za pár klikov. Trvá to chvíľku, trúfnem si povedať, že do 5 minút je to hotovo. Registrácia je nutná, pretože vďaka tomu je team Refunda schopný prideliť vám odmenu z nákupu. Keď si účet aktivujete a vyberiete si obchodík, kde sa chystáte nakúpiť, kliknete naň. Cezeň sa prekliknete do skutočného obchodu, kde si nakúpite a čakáte, kedy sa Vám peniažky pripíšu na účet. Objednávku robíte ako obvykle, nezáleží na tom, i sa rozhodnete pre dobierku alebo platbu vopred. Ja som na dobierku zvyknutá najmä preto, lebo tovar dostanem o trošku skôr, ale ak je poplatok za ňu vyšší ako by mi bolo milé, platím vopred. Veď každé euro je dobré. Po dokončení objednávky ani neviete, že sa s ňou niečo ďalšie deje. Ale deje :)  Objednávku zaregistruje aj Refundo a chvíľu čaká, kým ju schváli obchod, kde ste nakúpili. Na stránke sú informácie a uvidíte aj výšku peňazí, ktoré za ňu dostanete. Prebehne schválenie z obchodu a keď je tovar doručený, zaplatený a uplynie lehota na jeho vrátenie, pripíšu sa vám sľúbené peniažky. Minimum pre výplatu je 1 € v prípade cashbacku za nákupy a 4 € v prípade bonusov (vstupný bonus, bonus za odporúčanie a podobne.). Peniaze sa vyplácajú prevodom na bankový účet a požiadať si o ich  zaslanie  môžete po prihlásení zo svojho účtu. Na výber máte veľké množstvo obchodov:

  • Zľavové portály
  • Móda a oblečenie
  • Dom a záhrada
  • Filmy, knihy, hudba, hry
  • Financie a poistenie
  • Cestovanie a dovolenka
  • Šport
  • Auto – moto
  • Krása, zdravie, drogéria
  • Elektro a počítače
  • Deti a hračky
  • Hobby a zábava
  • Jedno a nápoje
  • Zopár nezaradených


Každý obchodík má svoje podmienky, niekde dostane späť 2%, niekde 10%.  Ak sa vám nechce hľadať, či vám váš obchod vráti peniažky, môžete si do prehliadača nainštalovať tzv. Refundo rozšírenie, ktoré vás automatiky upozorní, či zo stránky, kde sa práve nachádzate, dostanete späť nejaké peniaze (many, lóve, peňáze :)) a ak áno, tak hneď vidíte koľko. Toto rozšírenie som si do prehliadača dala aj preto, lebo za tento krok som dostala 40 centov.  Výhodou je, že z času na čas sú rôzne akcie, kedy dostanete z nákupu viac ako inokedy, to vám v emaily prídu novinky, že sa niečo také deje. Okrem toho nájdete na stránke aj kupóny na zľavu, ktoré  internetových obchodíkoch možno použiť. Obľubujem ich, lebo aj vďaka nim som našla zopár zaujímavých obchodov, kde som nakúpila najmä kvôli zľave a začala som sa do nich opakovane vracať. A nakoniec, môžete zbierať vernostné body, ktoré si potom vymeníte za peniažky. Nie je to všetko super? Ak ste menší nákupní maniaci ako ja, neváhajte a pozrite sa na túto stránku – môžete ušetriť a získať celkom pekné peniažky.

Poznáte Refundo.sk? :) Využívate túto možnosť?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe