Miesto na spomienky

18:30

Každý z nás nosí svoje spomienky v srdci. Tak poeticky povedané. Všetko si nesieme so sebou, dobré i zlé. Občas v našom živote príde zlom, ktorý zmení všetko, čo sme mali, poznali, vyznávali. Tak prirodzene a nenútene, akoby to bola úplná samozrejmosť. To sa mi stalo vtedy, keď som pred tromi rokmi spoznala Richarda. Svoj život delím na to, čo bolo pred ním a po ňom. Lebo môj život sa zmenil od základov. Asi preto, že doň zavítala láska. Dovtedy to bolo 5 písmen, na ktoré som sa pozerala ako na každé iné. Zrazu sa to slovo zosobnilo. Pochopila som, čo znamená milovať a byť milovaný. Už to nebolo len slovo, bola to emócia, cit, prvá ranná a posledná večerná myšlienka. Skrýval sa za ním úsmev, bozk na dobré ráno, starostlivosť, ochrana pred všetkým zlým, spoločne strávený čas. Svet sa stal úplne iným miestom. Zistila som, čoho všetkého je človek schopný, keď miluje. Oddať sa, obetovať sa, prijímať, darovať, tešiť sa z úplných maličkostí, ktoré sa nikdy nesmú brať ako samozrejmosť. Ľudia sa boja zamilovať, lebo vtedy sú veľmi silní, ale i slabí zároveň. Zlomené srdce pekelne bolí a všetko sa potom opäť zmení. Inšpirovať by sme sa mohli slovami velikána Erich Marie Remarquea:

Hľadať lásku?
Nezmysel...hovorí rozum.
Smiešne...hovorí hrdosť.
Riskantne...bráni skúsenosť.
Ale samota ta zabíja" šepká srdce!









Nečakala som, že po ťažkom rozchode spred pár rokov budem ochotná dať niekomu úplne všetko. Bol to veľký krok do neznáma. Neľutujem, lebo vďaka tomu sme stále spolu a poznávame svet. Za tie roky sa nám nazbierali spomienky. Rozhodla som sa, že ich budem ukladať. Tak spontánne, keď som od Riška dostala prvú kyticu ruží. Bolo ich 5, ružové, veľké a nádherne voňali. Jednu z nich som si odložila. A tak vznikla moja krabička spomienok. Pomaly sa plní. Ukladám do nej všetko, čo je spojené s miestami, ktoré sme navštívili. Nájdem tam lístky z kina, divadla, vstupenky z podujatí, múzeí, zoologických záhrad, kamienky z dovolenky pri mori, ružu, ktorú mi dal deň potom, ako ma vytočil do nepríčetna :) Všetkého pribúda, lebo každý deň môže priniesť niečo, čo si uložím, aby som nezabudla. Keď sme oslávili spoločne 2,5 stráveného roka, chcela som niečo, čo bude len naše. Ako prvé som zavrhla puzzle... nebaví ma ich ani skladať, nie ich ešte niekde vešať. Potom mi napadlo tričko. Bol by to skvelý nápad, ale Richarda by som ani za milión neprinútila, aby si ho obliekol. Keď som narazila na obchodík  Darčeky od srdca, v podstate som hneď vedela, že si dám vyrobiť tašku s našou fotkou. Takú na spomienky. Keď mi prišla, spokojne som si ju zavesila v izbe a pozerám sa na ňu denne, ráno i večer. Hoci som sa rozhodla použiť ju doma na ďalšie drobnosti, ktoré sa mi spájajú s našimi túlačkami, bude veľmi dobrá aj na výlety. Taška je vyrobená z polyesteru a popruh cez sa dá dobre nastaviť. Zapínanie tašky je na zips, uchytenie klopy je na cvoky alebo suchý zips. Je dosť veľká, aby sa mi do nej vmestila fľaša vody, mobil, kľúče, peňaženka a vreckovky. Ja som schopná napratať tam aj ďalšie veci, ale to základné sa vojde vždy. Rozhodla som sa mať na nej len našu fotku a ukladať si do nej spomienky. Tie, ktoré sa mi nevmestia do mojej krabičky. Len moje a jeho. Je to krásny nápad na darček. Vybrať si možno veľkú alebo malú tašku. Ja som zvolila väčšiu, aby sa mi tam vmestili aj väčšie kúsky, ktoré mám. Od Richarda si odkladám každú drobnosť, ktorú mi dá. Jednak preto, lebo to nie je časté a veľmi si to všetko cením. Pri objednávke si vyberiete fotku, ktorú na tašku chcete. Mne sa podarilo nahrať hneď tri. Nechtiac, lebo som to skúšala :) Myslela som si, že mi zmizli, tak som nahrala ďalšie. Ešteže ten milý pán, ktorý to pripravoval,  mi zavolal, aby sa uistil, že tam bude správna. Na tašku som nečakala dlho. Na stránke nájdete predpokladané dodacie lehoty, ktoré sa pohybujú okolo 4 dní. To vôbec nie je zlé, pri zadávaní objednávky som si myslela, že to bude dlhšie. Moja väčšia taška vychádza 17,90 eur, menšia je 13,90 eur. Premýšľala som aj nad tým, že by som dala aj Richardovi jednu urobiť, takú aby sa spájala s Prahou, lebo tú sme si obaja zamilovali a ak budem premýšľať nad odchodom zo Slovenska, zamierim tam. Čoskoro budeme mať krásne výročie a v tomto obchodíku si môžete kúpiť vankúšik, hrnček, šiltovky i tričká, šatky, uteráky či zástery s vlastnou potlačou. Niekde pod mojím pancierom cynika sa ukrýva romantik, ktorého podobné drobnosti neuveriteľne potešia. Preto som sa rozhodla vytvoriť miesta mojich spomienok a pridala som k nemu krásnu tašku, ktorá vyzerá ako obraz, keď ju mám v izbe zavesenú. Po otvorení na mňa vykuknú tie najkrajšie veci, ktoré mi pripomenú úsmevné a zamilované okamihy. Verte či nie, ale verím, že láska môže byť večná. Ak sa snažia obaja, preskáču všetko a opravia aj to, čo môže vyzerať neprekonateľne. Láska dá človeku veľkú silu a odvahu prekonávať prekážky. Prináša okamihy, ktoré si chcem pamätať, nech budúcnosť prinesie čokoľvek.
Tento tip na darček je skvelý nielen pre partnerov, ale aj na rôzne rodinné stretnutia a výročia, kedy sa ozaj môžeme blysnúť originálnym darčekom. Najnovšie mám v hľadáčiku hrnčeky a vankúšiky, nesmierne sa mi to zapáčilo.

Máte radi podobné darčeky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe