Spojenie Neroli a slamienky

18:25

Na pleťové gély od PHB som pozerala niekoľko mesiacov. Trošku ma odrádzala vyššia cena, ale pravidelne som sa k nim vracala, aby som ochkala nad tým, aké sú krásne a ako by som aspoň jeden chcela mať doma. Nakoniec som sa pred Vianocami rozhodla, že si jeden kúpim. Rozjasňujúci gél s neroli a slamienkou sa stal favoritom. Lebo pred nejakým časom sa mi kozmetika so slamienkou pozdávala a mala krásnu vôňu :)

 




Gély s aloe vera kupujem už veľa rokov. Aj sprej s aloe vera alebo šťavu. Na chodbe máme niekoľko črepníkov s touto zázračnou rastlinkou. Nedám na ňu dopustiť a moja kozmetika ju neraz obsahuje. Aloe vera už dlho pestujeme pre jej liečivé účinky. Úžasné je na liečbu kožných problémov, ekzému, psoriázy, akné, popálenín a drobných rán. Obsahuje rôzne vitamíny, minerály a mastné kyseliny, ktoré pomáhajú pokožku regenerovať. Slamienka má zasa silné regeneračné vlastnosti a podporuje žiarivejší a čistejší vzhľad pokožky. Sú tak zohratým duom pre žiarivú a zdravú pleť. Rozjasňujúci gél sa vyrába ručne z neroli, sladkého drievka a slamienky. Ako som spomenula, obdivovala som ho pre jeho vzhľad. V krásnom sklenom obale s kovovým vrchnáčikom a tak staro vyzerajúcou etiketou sa ukrýva gél, ktorý nádherne vonia. Intenzívne, ťažko povedať, čo cítim. Povedala by som, že neroli, ale je to veľmi príjemná a svieža vôňa. Gél je typicky gélový, ako želé. Dobre sa nanáša a možností využitia je niekoľko:
  • lokálne na akné, žilky, červené miesta. Upokojuje, pomáha rýchlejšie hojiť a regenerovať pokožku, rýchlejšie sa obnovuje a zlepšuje sa tón pleti
  • na celú pleť miesto nočného krému. Hydratuje, vyživuje a rozjasňuje pleť, ale zanecháva taký zvláštny pocit, akoby ste mali na pleti zlupujúcu masku. Nie je to preto celkom vhodné na denné nosenie, ale na noc je to skvelé. Lebo ráno je pokožka svieža, čistá, vyhladená a vyzerá veľmi pekne. Gél sa len ľahko vtrie do pokožky, pričom sa rýchlo vsiakne.
  • ako masku. Na čistenú pleť si aplikujem hrubšiu vrstvu gélu, ktorú po cca 10 - 15 minútach zotriem navlhčeným tampónom a aplikujem nočný krém alebo sérum
  • môžete ho použiť na vymiešanie prachových pleťových masiek. Ja si k ílu pridávam trochu gélu a trochu vody, podľa toho, akú konzistenciu chcem vymiešať.
  • vhodné je pre celú rodinu, aj keď mužom sa vôňa môže zdať dosť kvetinová. Osvedčil sa aj na drobné štípance alebo ranky, lebo pokožku hojí a upokojuje

Celkovo som spokojná. Bála som sa tejto investície, ale ako sa ukázalo, bol to dobrý krok, pretože gél sa míňa a vidno po ňom zlepšenie. V ponuke bola aj levanduľová verzia, možno časom sa pozriem aj na tú.

Plusy:
  • krásne balenie
  • obal sa dá využiť aj po minutí gélu
  • pekne vonia
  • gélová konzistencia
  • rýchlo sa vsiakne
  • viacero možností použitia
  • pokožku upokojuje, pomáha hojiť a regenerovať, zlepšuje farebný tón pleti a zjednocuje ju, pôsobí žiarivo a zdravo

Mínusy:
  • nenašla som

Za necelých 14 libier ho nájdete v eshope PHB Ethical Beauty.

Máte doma gély s aloe vera? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe