O jednom krásnom tieni a ozdobe poličky

14:31

Svet farieb dekoratívnej kozmetiky ma nikdy neprestane udivovať. Vždy, keď si niečo nové kúpim, dostanem, vymením alebo vyhrám, neviem sa z toho prestať tešiť. Hneď si predstavujem, ako ich skúsim a zistím, či ten produkt za to stojí alebo nie :) Značku Essence poznám už veľmi veľa rokov. Toľko si kupujem najmä transparentný púder, ktorý sa vyrovná aj tým drahším. Je z tých značiek, ktoré nielenže pravidelne prináša veľa noviniek, ale aj limitovaných edícií, ktoré očaria farbami a tvarmi. Podľa mňa má ako dobré, tak aj menej dobré produkty, ale šancu dávam všetkým rovnakú. Veď červený rúž, o ktorom som naposledy písala, je jeden z mojich najobľúbenejších a za tú cenu ich kúpim aj viac.

dekoratívna kozmetika Essence

essence kozmetika

maskara lash princess false lash efekt

essence maskara lash princess false lash efekt

riasenka essence

efekt umelých rias

dodáva riasam dĺžku a dramatický objem

Pri lacnejších maskarách mám ešte stále ten zbytočný pocit, že budú horšie. A pritom som sa už neraz presvedčila o tom, že cena nie je vždy rozhodujúca. Dôležitejší je napríklad tvar kefky, lebo on je zodpovedný za to, či sa nám líči dobre alebo nie. Od Essence som mala riasenky najmä na vysokej škole, keď bývali v akcii 1+1 zadarmo. Vtedy som sa líčila každý deň a často aj cez víkendy, takže cca raz za dva mesiace som potrebovala novú. Taká akcia mi vždy padla vhod a časom som začala kupovať rôzne, aj drahšie kúsky. Maskara Lash princess false lash efekt si ma získala na prvý pohľad, ale to ani zďaleka nie je všetko.

Čierny obal je zdobený zelenou farbou. Na prvý pohľad je ako čipka, ale vyzerá elegantne. Tak dievčensky, ale pritom elegantne. Padli  sme si do oka, povedala by som, že je jednou z najkrajších v poličke. Zaujímavá je aj kefka. Jej špeciálny, kužeľovitý tvar by mal dodať dĺžku a dramatický objem, skoro aj efekt umelých rias. Je presne taká, ako mám rada, lebo je veľmi hustá a bohatá. S takými som sa učila v pätnástich maľovať a stále mám na ne slabosť. Sprvu je dosť mokrá a musím ju jemne otrieť, aby sa s ňou dalo maľovať. Postupne, ako schne, to ide jednoduchšie, čo ma teší aj preto, lebo menej a menej lepí riasy. Zo začiatku lepí dosť, musím riasy oddeliť suchou kefkou zo starej riasenky, no postupne sa to lepší.

Riasenka je čierno čierna, farebné ani nepoužívam. Nemala som ich rada ako dievča, nemám ich rada ani skoro v tridsiatke. Ako vidíte na fotkách, v dvoch vrstvách sú riasy viditeľne dlhšie a bohatšie. Síce sa tvoria hrudky, ale tie sa dajú suchým kartáčikom pomerne ľahko odstrániť. Trošku dlhšie schne, ale potom sa už počas dňa neotláča, neopadáva a riasy si držia tvar. Som milo prekvapená. Nečakala som, ako pekne namaľuje. V podstate som s ňou mala len jeden problém - že lepí riasy. Inak som nadmieru spokojná. Za 3,59 eur je to super. 


essence melted chrome eyeshadow

essence melted chrome očné tiene 05

essence  očné tiene

strieborný očný tieň

Očné tiene milujem. Bez debaty. Paletky hrajúce desiatkami farieb i tie mono. Každý deň môžem byť iná a neprestane ma to baviť. Môžu byť matné, trblietavé, tekuté, penové alebo práškové, vždy sa s nimi rada pohrám a vyčarujem líčenie, ktoré sa hodí k šatám, ktoré si idem práve obliekať. Alebo k bižutérii, podľa toho, čo viac treba :) Essence máva veľmi dobre pigmentované tiene, tak som sa nevedela dočkať toho, kedy si ich konečne skúsim.

Mono tieň je v pevnom plastovom obale, ktorý sa neotvorí ani v kabelke. Má 2 gramy a vyzerá to tak, akoby mi z neho ani neubúdalo. V ponuke je v šiestich nádherných farbičkách, očaril ma aj ružový či medený. Vyzerajú ako tekutý kov a nádherne sa trbliecu. Sú splneným snom na každú párty alebo slávnosť. Majú viacero vynikajúcich vlastností, ktoré oceníte, nech sa líčite kamkoľvek. Vlastním niekoľko mono tieňov od Essence, ktoré patria k mojim miláčikom a tento je rovnaký. Skvelý.

Tiene majú mäkkú textúru a ľahko sa nanášajú. Neprášia sa  a neopadávajú zo štetca. Odporúčam nanášať ich na bázu, lebo vďaka tomu vydržia na očiach celý deň. Sú vysoko pigmentované, sýta farba zafarbí viečko za okamih. Počas dňa sa nezlievajú, no mierne sa môžu otláčať. Pri tomto svetlom odtieni to nie je takmer žiaden problém, pri trochu tmavšom by bolo potrebné to cez deň skontrolovať, aby ste mali istotu, že líčenie je dokonalé. Oči doslova žiaria a pýtajú si ešte jemnú čiernu linku, ktorá na tieni dobre drží. Sprvu som si myslela, že je to farba na večerný make up, ale bežne ju nosím aj počas dňa a vôbec nekriči. Ak hľadáte nádherné trblietavé tiene, ktoré vydržia, tak tieto sú tie pravé. Ponuka farieb nie je veľmi veľká, ale dajú sa tam nájsť skvostné farbičky, ktoré neomrzia. Ich cena je 3,29 eur a nájdete ich v predajniach alebo na internete.

Aké očné tiene si najradšej kupujete?












You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe