Získala si ma krásna a kokosová Balea?

14:45

Každoročne si kupujem kozmetiku s kokosom. Patrí k letu, pripomína mi nejakú exotickú dovolenku, piňakoládu na teraske, kokosovú sušienku a pokoj. Je to presne tá vôňa, ktorá sa hodí k lenivým dňom a nechcete, aby sa skončili. DM-ka nám poslala kokosový šampón a olejček na vlasy a ja som sa na ne tešila. Nie všetko síce dopadlo podľa mojich predstáv, ale nakoniec som našla spôsob,ako oba produkty používať k mojej spokojnosti.

Balea
Balea Hydratačný šampón na vlasy Tajomstvá krásy s kokosovou vodou

Balea Hydratačný šampón na vlasy Tajomstvá krásy s kokosovou vodou zloženie

Balea Hydratačný šampón

Balea Hydratačný šampón na vlasy Tajomstvá krásy s kokosovou vodou

Hydratačný šampón na vlasy Tajomstvá krásy s kokosovou vodou je určený rozštiepené vlasy, ktoré má zjemniť. Zaujalo ma to, moje sú suchšie a niekedy sa štiepia dosť. Tak sa teda pozrime na to, ako obstál.

Vyzerá veľmi pekne. Na to som už pri značke Balea zvyknutá, vždy sa rada pokochám pohľadom na niečo milé a roztomilé. Bledý obal je priesvitný, takže viete, kedy sa vybrať na nákup ďalšieho kúska. Vonia kokosovo, celkom dobre, ale už som mala aj kokosovejšie kúsky. Tu je len veľmi ľahký závan, ale nevadí. Neobsahuje silikóny, nie je drahý a poteší celú rodinu.

Hydratačný šampón na vlasy Tajomstvá krásy s kokosovou vodou dobre pení a popri tom sa okolo mňa šíri jemná kokosová vôňa. To by bolo super. Aj vlasy dobre umyje. Po jeho použití však vôbec neostávajú jemné. Stále sú trochu suchšie a drsné, takže použitie masky alebo kondicionéra je nevyhnutné. Potom sú nielen jemné, ale aj sa dobre češú a pekne sa lesknú.

Ak nemáte suché vlasy ako ja, mohol by vám sadnúť bez problémov. Ak máte suchšie a trochu zničené vlasy, určite si kúpte aj masku, zíde sa vám. Hodnotím ho ako šampón, ktorý si splní svoju úlohu a neurazí. Navyše nezruinuje peňaženku, lebo stojí 1,39 eur. Fľaša je vyrobená z recyklovaného materiálu a 90% zložiek je prírodného pôvodu. Ako som povedala, nie je zlý, ale na moje vlasy celkom nestačí.

Balea Olej na vlasy s kokosovým olejom Tajomstvá krásy

Balea Olej na vlasy s kokosovým olejom Tajomstvá krásy zloženie

Balea Olej na vlasy s kokosovým olejom Tajomstvá krásy ingredients

Balea Olej na vlasy

Balea Olej na vlasy s kokosovým olejom Tajomstvá krásy

Druhým kúskom je olej na vlasy s kokosovým olejom Tajomstvá krásy, ktorý si ma získal o niečo viac. Je v peknej plastovej fľaštičke s aplikátorom a na prvý pohľad vyzerá krajšie ako šampón. Sú si veľmi podobné, no olej mi príde krajší a elegantnejší. 

Čo sa vône týka, priznám sa, tá mi veľmi kokosová nepríde. Nevadí mi to, ale ten kokos predsa len trochu chýba. Olej je pomerne mastný, preto ho používam nasledovne:
  • približne hodinku pred umývaním vlasy rozčešem a nanesiem olej. Niekedy od korienkov po končeky, niekedy len pozdĺž vlasov. Spravím cop a schovám pod uterák.
  • vlasy potom umyjem jede - dva razy šampónom, podľa potreby. Neznesiem mastný pocit a myšlienka, že na druhý deň by som sa musela umývať zasa, ma privádza do šialenstva
  • nakoniec ešte použijem kondicionér/masku, no nie vždy je to treba
Pri tomto postupe sa mi ešte ani raz nestalo, že by vlasy ostali mastné. Naopak, sú jemné, lesklé a dobre sa upravujú. Sú vzdušné s prirodzeným objemom, hydratované a pružnejšie. Kombinujem ho so šampónom a kondicionérom/maskou a s výsledkom som potom spokojná. 

Stojí 2,69 eur a oba kúsky nájdete v DM drogérii. 



Skúsili ste niektorý z týchto kúskov? Boli ste spokojné? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe