Lady Stella - Hyaluroderm lipozomálne želé s mikrokapsulami

17:21

V poslednej dobe sa mi veľmi často stáva, že si náhodne vyberiem produkt nejakej značky, ktorú vôbec nepoznám a vykľuje sa z neho niečo skvelé. Presne tak som nakupovala kozmetiku Lady Stella. Jedná sa o maďarskú kozmetiku, ktorú používajú v salónoch krásy, ale našla som ju na internete, kde si ju z pohodlia domova môžete objednať. Ja som pôvodne hľadala iba krémik proti zarastaniu chĺpkov a nakoniec som si našla ďalšie zaujímavé produkty :)

Maska má 250 ml


Želé s mikrokapsulami

O maske si môžete prečítať:

"Multiaktívne liftingové želé s lipozómami, ktoré obsahujú kyselinu hyaluronovú, ceramidy a vitamín E. Lipozómy, ako jedinečné transportné systémy “akýsi poštári“ môžu do kože dopraviť látky, ktoré sa za iných okolností do kože nedostanú. Hyaluroderm zabezpečuje starnúcej pokožke jednak hydrofilné zložky (kys. hayluronovú) a jednak lipofilné zložky( ceramidy a vitamín E.) , hĺbkovo regeneruje a hydratuje pleť. Výsledkom je viditeľne omladená, vypnutá a vyhladená pleť s prirodzenou pružnosťou a pevnosťou.
Použitie: Naniesť na očistenú pleť, po 15 min.pôsobenia zvyšky masky zmyť."

Maska je vo veľkom, 250 ml balení. Obal má podľa mňa super tvar, lebo v kúpeľni naň môžem uložiť nejaký iný výrobok a ušetrím tak trochu miesta :) Keď odšraubujete vrchnák, ovanie vás celkom svieža vôňa. Niečo mi pripomína, len neviem, čo. Ale páči sa mi. Konzistenciu to má naozaj ako želé, v ktorom môžete vidieť modré mikrokapsule. Masku nanášam prstami, nerozteká sa, ľahučko sa rozotiera. Nechám ju pôsobiť zhruba tých 15 minút a zmyjem ju vlažnou vodou a hubkou. Maska obsahuje kyselinu hyalurónovú, ktorá má schopnosť viazať vlhkosť, ďalej vitamín E, ktorý spomaľuje proces starnutia buniek a tkanív , ceramidy, ktoré zabraňujú tomu,  aby sa z hlbších vrstiev kože vyparovalo priveľa vody. Vďaka tejto kombinácii je pokožka po zmytí dokonale hydratovaná, linky a vrásky sú redukované, pleť je žiarivá, svieža a pôsobí oddýchnuto. Nepoužívam túto masku veľmi často, iba keď vidím, že moja pleť je mdlá a potrebuje hydratovať. Hlavne v lete, kedy som bola v klimatizovanej kancelárii a potom horúcom počasí, som si všímala, ako veľmi pleť potrebuje túto masku.
Za 250 ml masky zaplatíte okolo tých 6-7 eur, nájsť ju môžete vo viacerých internetových obchodoch.

Poznáte kozmetiku Lady Stella? :)




You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe