Sante - Anti stresová maska s výťažkom Schizandry

20:24

Tento týždeň bol akýsi stresový a uponáhľaný. Po štyroch mesiacoch som išla do školy, stretla som úžasného človeka (to nie je stresové, ale krásne :)), mala som pocit, že nič nestíham, skoro celý piatok i sobotu som nebola doma, večer som unavená padla do postele a v kúpeľni som strávila rekordne krátky čas. Preto som sa dnes rozhodla konečne sa neponáhľať a večer dopriať mojej pleti všetko, o čom ju cez týždeň ukrátila. A zvolila som si anti stresovú masku od Sante. Prírodná kozmetika SANTE je sériou kozmetiky, zvlášť vhodnej pre citlivú pleť a pleť náchylnú na alergie. SANTE je zvláštnou formou starostlivosti so starostlivo vybranými prírodnými účinnými a aktívnymi látkami, ako sú rastlinné oleje a extrakty z ekologického poľnohospodárstva alebo zberu z prírody. Zvláštna kombinácia botanických zložiek, rozsiahlych testov účinnosti a znášanlivosti na pokožke a optimálne sa dopĺňajúce receptúry tvoria základ SANTE konceptov krásy pre pokožku, vlasy a nechty. SANTE rešpektuje potreby životného prostredia, angažuje sa pri ochrane zvierat a udržanie sveta v celistvosti. 


Maska má obsah 2x7,5 ml


Na http://www.naureus.sk si o nej môžete prečítať: 


"Intenzívna hydratácia a harmonizácia citlivej i náročnej pleti. Vyvážená kombinácia drahocenných rastlinných olejov a upokojujúce výťažky z BIO schizandry a aloy vera zvláčňujú pleť. Drahocenný BIO jojobový olej a BIO bambucké maslo vyživujú pleť do hĺbky, po použití je pleť uvoľnená a rozžiarená.


Obsah balenia: 2x7,5 ml

Ingredients (INCI): Aqua (Water), Glycine Soja (sója) Oil*, Simmondsia Chinensis (jojoba) Seed Oil*, Cocos Nucifera (kokos) Oil*, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Isoamyl Laurate, Butyrospermum Parkii (bambucké maslo)*, Theobroma Cacao (kakaové maslo) Seed Butter*, Cetearyl Glucoside, Parfum (esenciálne oleje), Sorbitol, Aloe Vera Leaf Juice*, Brassica Campestris (repka) Sterols,Xanthan Gum, Rhus Verniciflua Peel Wax, Schizandra Chinensis Fruit Extract*, Camellia Sinensis Leaf Extract, Squalane, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Sodium Lactate, Lactic Acid, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, CI 75815 (Potassium Sodium Copper Chlorophyllin), CI 75120 (Annatto) *suroviny z kontrolovaného biologického pestovania"


Keďže sa jednalo o anti stresovú masku, čakala som, že moja pleť bude pôsobiť odpočinuto a sviežo. A bola som milo prekvapená :) Maska má obsah 2 x 7,5 ml. Balenie je výhodné v tom, že obsah masky je naozaj dostatočný na jedno použitie, i keď som mala najprv v pláne použiť iba polovicu :) Nakoniec som usúdila, že predsa len použijem celé balenie. Maska má konzistenciu ako hustejší krém, ľahko sa rozotrie (nepotrebovala som ani štetec). Má  sviežu vôňu, ktorá pôsobí veľmi povzbudivo, akoby som ležala na lúke a vdychovala vôňu bylín rastúcich okolo mňa. Masku som mala podľa návodu na tvári 10 minút (odporúčaná doba je 10-15 minút) a potom som ju zmyla teplou vodou a hubkou. Ako som už spomenula, bola som veľmi milo prekvapená: pleť bola svieža, žiarivá, hydratovaná, linky i vráska na čele vyhladené a čierne bodky na nose (tých sa neviem zbaviť) boli redukované, lebo pleť bola aj pekne vyčistená. Masku sa odporúča používať 1-2 razy týždenne, takže niekedy vo štvrtok alebo v  piatok si po dlhom týždni opäť doprajem pôžitok z tejto masky :)
Naureus predáva túto masku za 2,8. 

Používate kozmetiku Sante? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe