ELF - Studio Tyčinka na pery s peelingovými zrniečkami

10:28

V poslednej dobe sa akoby vrece roztrhlo s rôznymi peelingmi. Dlho sme čítali len o peelingoch na tvár a na telo, ale dnes už nájdete aj peelingy na chodidlá či na ruky. Ich úloha je jasná: odstrániť odumreté bunky kože a zjemniť ju. Ale čo takto peeling na pery? :) Pred nejakým časom sa k nám dostala peelingová tyčinka na pery, ktorú priniesla americká značka ELF. 


Na prvý pohľad nič zvláštne...


ale keď  dáte dolu vrchnák....

objavíte skvelú peelingovú tyčinku :)

Na http://www.elf-kozmetika.eu/sk si o nej môžete prečítať:


"Revolučná a dlho očakávaná novinka z dielne Elf!

Tyčinka obsahuje čiastočky, s ktorými si kedykoľvek a kdekoľvek môžete spraviť jemný, ale účinný peeling pier. Odstráni odumreté bunky, vďaka čomu vyhladí a zvláčňuje pery. Okrem toho ich ošetruje pomocou obsahu vitamínu E, shea masla, avokáda, cukru, hrozna a jojoby. Aplikujte na čisté pery. Naneste, potom pomocou prstu, krúživými pohybmi peelingujte. Utrite vlhkým vatovým tampónom a ošetrenie ukončite aplikáciou balzamu alebo lesku. Opakujte podľa potreby."

Sprvu som peelingovanie pier považovala za zbytočné, myslela som si, že celkom stačí balzam na pery. Avšak keď prišlo veľmi horúce alebo naopak, chladné počasie a na perách sa zjavili šupinky, tento peeling som vyskúšala. Peelingovou tyčinkou som si niekoľkokrát prešla po perách, aby som na ne naniesla čiastočky, potom som krúživými pohybmi pery peelingovala a nakoniec som ich opláchla vlažnou vodou. Výsledok použitia peelingu sa nedal porovnať s výsledkom, keď si iba natieram pery. Peeling jemne odstránil šupinky, ktoré sa tvoria, keď sú pery vysušené (príčin je viac - nedostatočný pitný režim, klimatizácia, horúce počasie, vietor, chlad, niektoré lesky i rúže pery vysušia), vyhladil ich a keď som naniesla balzam na pery, o pár hodín som nevedela, že som mala nejaké problémy. Neodporúčam však používať tyčinku v prípade, ak máte pery prasknuté až do krvi, opar alebo kútik, pretože ak zatlačíte, ranka sa môže otvoriť a krvácať. 
Ak by som to zhrnula, peelingovú tyčinku som si obľúbila preto, lebo:
  • je prakticky zabalená, poľahky sa vojde do kabelky i na poličku
  • krásne vonia :)
  • pery vyhladí, zjemní, stačí po ňom naniesť balzam
  • v porovnaní ceny a kvality je to vynikajúce (tyčinka má 4,4 gramu, stojí 4,5 eur a dlho vydrží, pretože na jedno použitie stačí ozaj iba trocha).
Ako som už spomenula, na http://www.elf-kozmetika.eu/sk stojí tyčinka 4,5.

Skúšali ste už peelingovú tyčinku na pery? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe