Mavala - Mini color lak na nechty

16:43

Laky na nechty Mavala som spoznala vďaka mojej najlepšej kamarátke Robi, ktorá mi ich ospevovala. Raz sme si spravili  oddychový babský deň a lakovali sme sme si nechty na červeno. Prvý raz som tak zistila, aké úžasné tieto laky sú a aj vďaka tomu mám na poličke aj podkladový lak a colorfix :) Spoločnosť MAVALA S.A., bola založená v roku 1958 vo Švajčiarsku. Jej zakladateľkou bola pani Madeline Van Landeghem, z ktorej mena vznikol názov MAVALADnes, tak ako aj v minulosti, všetky výrobky MAVALA sú vyrábané v laboratóriách v Ženeve, v tých najprísnejších normách, hygienických podmienkach a v tej najlepšej kvalite. Portfólio prípravkov MAVALA ponúka svojim zákazníkom nielen kompletnú radu ošetrujúcich nechtových výrobkov, ale i prípravky pre okolie očí, pleť a najnovší rad určený pre starostlivosťo chodidlá. 

Laky majú 5 ml



Laky majú skvelé krytie



O lakoch si na internete môžete prečítať:

"Bez ohľadu na to, či sú vaše nechty krátke alebo dlhé, vždy by mali byť dokonale upravené. Udržiavajte ich vzhľad tak, aby odrážali vašu osobnosť, ich farbu prispôsobte svojej nálade, či oblečeniu. Ak nie ste s kvalitou svojich nechtov spokojné, nezúfajte: MAVALA ponúka široké spektrum prípravkov s cielenými účinkami špecifických problémov nechtov. Praktické malé laky na nechty MINI COLOR od značky MAVALA of Switzerland umožňujú experimentovať s celým radom nádherných farieb na nechty, bez toho, aby Vám zostávali poloprázdne fľaštičky s lakom, ktorý je už príliš hustý na použitie."

Maličké balenie je veľmi praktické, všade sa vmestí, je ideálne na cestovanie a pôsobí elegantne, preto som si ho nechala v izbe na poličke a občas ho tam obdivujem :) Lak má veľmi dobrú konzistenciu, nerozteká sa, dobre sa rozotiera a so štetčekom sa super pracuje, stačia mi 2-3 ťahy a necht je pekne nalakovaný. Spokojná som aj s krytím laku, pretože ja mám konce nechtov úplne biele, je to taká permanentná francúzska manikúra (u nás v rodine ich mám ja a mamina a od základnej školy som sa stretávala s otázkou, či ma baví stále si robiť francúzsku manikúru) a ťažšie sa biely necht prekrýva. Odtieň Moscow je v krytí úžasný, stačí mi jedna vrstva, pri odtieni Lisboa potrebujem dve vrstvy. Lak rýchlo schne, čo oceňujem, lebo ja si nalakujem nechty a už ma berú čerti, aby som niečo išla robiť a ak lak nie je suchý, bežne ho doškriabem,  prípadne zlikvidujem nejakým iným spôsobom. Lak je krásny 5-6 dní, potom sa mi na koncoch začne olupovať, nepraská, ani nikde inde neopadáva. A ako bonus, červený lak mi vždy zlepší náladu :)
Vo Fann-ku zaň zaplatíte 6 eur, ale ako na každý nezľavnený výrobok máte so zákazníckou kartičkou (rovnako aj pri nákupe v eshope http://eshop.fann.sk/ )  10% zľavu. Dnes ma pri slove Mavala napadne niekoľko slov: kvalita, dokonalosť, precíznosť. Určite Vám odporúčam nákup týchto lakov, aj ja sa chystám na rozšírenie ich zbierky ;)

Máte niektorý odtieň Mavala mini color laku? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Ahoj Lucka, mne tento lak odporucila moja nechtarka- avsak odvtedy k nej uz nechodim :). Zasadne si nechty lakujem sama, vzdy v nedelu, je to taky maly relax a navyse chodim cely tyzden s krasnymi nechtami. Co sa tyka odtienov- mam snad vsetky! Milujem vsetky cervene a ruzove odtiene Mavala, obcas si dam nieco vystrednejsie :). Najviac neznasam lakovanie nechtov na nohach- to sa mi teda robit vobec nechce, ale odkedy pouzivam Mavalu, nalakujem raz a potom mam aj mesiac pokoj a to aj vtedy, ked som na dovolenke pri mori...Obcas sa necham zlanarit na inu znacku, vyskusam raz a vzdy ma to presvedci o tom, ze Mavala je aj tak najlepsia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám veľmi rada veľa značiek, najradšej asi Orly, ale Mavala je jednoducho osvedčená a nesklame :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe