Ayuuri - Neem powder, silné prírodné tonikum

14:16

O pleťovej maske v prášku od Ayuuri som už písala. Považujem ju za jednu z najlepších masiek, aké som kedy použila, preto som pred nedávnom siahla aj po Neem prášku, ktorý sa dá použiť na pleť i na vlasy. Na vlasy so, ho neskúšala, ale na tvár áno a skúsenosť to bola zaujímavá :)

Balenie má 100 gramov


Zloženie: Neem leaves (Azadirachta Indica)

Na stránke http://www.bionatural.sk si o výrobku môžete prečítať:

"Neem (Azadirachta Indica) je strom pochádzajúci z tropického pásma juhovýchodnej Ázie. Neemový prášok je známy pre svoje antibakteriálne vlastnosti. Listy neemu sa používali počas stáročí na umývanie a dezinfekciu pokožky. Pokožka je po použití tohto prášku čistá a žiarivá.



Neem je silné prírodné antibakteriálne a protilupinové tonikum prírodného zloženia, ktoré odstraňuje lupiny a pôsobí ako silné prírodné antiseptikum. Predchádza zápalom vlasovej pokožky a zmierňuje negatívne účinky znečisteného ovzdušia na pokožku.

Bez tónovacích účinkov vhodný pre blond až čierne vlasy, tiež na vlasy šedivé a prešedivelé. Neem sa používa aj v zmesi s inými rastlinnými vlasovými zábalmi a tiež v zmesi s rastlinnými vlasovými farbivami ako henna, indigo, orech alebo marena. Pravidelným a častým používaním zábalu Neem Powder sa hĺbkovo regenerujú vlasy i vlasová pokožka.



Použitie:



Na pleť 

Zmiešajte prášok s dostatočným množstvom vody tak, aby vznikla pasta. Môžete do nej pridať jogurt, ružovú vodu, prípadne prášok Multani Mati či prášok zo santalového dreva. Vytvorenú pastu si naneste na tvár, prípadne tú časť tela, ktorú chcete ošetriť. Nechajte pôsobiť cca 15 minút a opláchnite teplou vodou. Následne pokožku ošetrite krémom alebo olejom.



Na vlasy 

Zmiešate 20g Neem prášku s teplou vodou pokiaľ sa nevytvorí hladká pasta. Dôkladne vmasírujete do vlasov a vlasovej pokožky. Necháte pôsobiť cca 20 minút, max. 1 hodinu a zmyjete dokladne teplou vodou a následne šampónom.



Zloženie: Neem leaves (Azadirachta Indica)"


Po prečítaní popisu výrobku som neváhala a spolu s Multani Mati pleťovou maskou som si ho objednala. Trošku mám obavy použiť ho na vlasovú pokožku, lebo ma trápi atopický ekzém, ale na druhej strane prášok má antiseptické účinky, takže možno to ešte risknem. Na tvár som ho však použila v deň, keď mi prišiel balíček z Bionatural. Prvé, čo ma prekvapilo, bola prenikavá, horká vôňa. Pri aplikácii si treba dať pozor, aby sa pasta nedostala do očí (to strašne štípalo) a do úst (lebo je to fakt horké :)) Zelený prášok miešam s vlažnou vodou, ale ako už bolo spomenuté, môžete vyskúšať jogurt, vodu a k tomu masku Multani Mati. Ja zatiaľ ostávam verná tej najjednoduchšej možnosti voda+prášok, ale možno časom vyskúšam aj jogurt. Ja si zmiešam malú moka lyžičku s takým množstvom vody, aby mi vznikla redšia pasta, ktorú na tvár nanášam štetcom, opatrne, aby som sa vyhla očiam a okoliu úst. Zmývam ju hubkou a teplou vodou. Odporúča sa mať zmes na tvári maximálne 15 minút, ja ju mávam menej ako 10, podľa toho, koľko mám času :) Po zmytí sú póry čisté, pleť je žiarivá. Ja som so znášanlivosťou masky nemala najmenší problém, ale ľuďom s citlivejšou pleťou sa odporúča najskôr vyskúšať napríklad na ruke a po chvíli zmyť. Na záver nanesiem na pleť krém alebo pleťový olej a ráno vidno, že pleť pôsobí zdravšie, žiarivejšie. 
100 g prášku stojí 4,25, zakúpiť si ho môžete na stránke http://www.bionatural.sk
Keďže ho netreba veľa na jedno použitie, vydrží dosť dlho. Odporúča sa používať maximálne 3 razy do týždňa. Ja ho ho používam raz do týždňa, lebo ho striedam s Multani Mati maskou a spolu tvoria skvelú dvojicu v boji s mastnou pleťou :)

Vyskúšali ste už pleťovú masku v prášku Multani Mati alebo prírodné tonikum Neem powder? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe