Avon - Clearskin Intenzívny krémový čistiaci gél s 2% kyselinou salicylovou

18:35

Avon má niekoľko veľmi dobrých výrobkov na čistenie pleti. V rade Clearskin nájdete čistiace gély, pleťové vody i masky. Dávnejšie som vyskúšala viaceré výrobky a musím povedať, že najmä pleťové masky a chladivá pleťová voda boli výborné. Teraz som minula jedno balenie, konkrétne intenzívny krémový čistiaci gél s 2% kyselinou salicylovou, ktorý som doma mala. Moja sestra si veľmi obľúbila pleťové vody a vždy, keď sú v katalógu za super cenu, si ich objednáva :)


Gél má 75 ml

Uzatváranie

O géle si môžete prečítať:

     "Intenzívny krémový čistiaci gél s 2% kyselinou salicylovou a výťažkami z pšeničných klíčkov je vhodný na každodenné použitie. Hypoalergénne a dermatologicky testované. Účinky: Okamžite preniká do hĺbky pórov a intenzívne čistí pleť. Zanecháva pleť čistú a osvieženú. Použitie: Naneste gél do dlaní, speňte a jemne vmasírujte do navlhčenej tváre. Nechajte pôsobiť 30 sekúnd a následne dôkladne opláchnite. Používajte ráno a večer."

Gél som kupovala hlavne pre sestru, ktorú tiež potrápia vyrážky, ale používala som ho aj ja. Je v menšej, praktickej tube, z ktorej sa vytláča. Malé balenie je výhodné aj na cestovanie, v poličke nezaberie veľa miesta. Má príjemnú, sviežu vôňu, veľmi podobnú aj ďalším Clearskin výrobkom. Konzistencia je krémová, hustejšia, gél sa nerozteká. Ďalšou výhodou je, že neštípe na rankách, k pleti je jemný. Nanášala som ho krúživými pohybmi na navlhčenú pleť. Neviem prečo, ale keď som videla jeho konzistenciu, myslela som si, že že na tvári nemôže vytvoriť penu. Mýlila som sa, pri umývaní sa vytvorí jemný biely povlak, ktorý čistí pokožku. Pleť je po jeho použití čistejšia, jemná na dotyk a pri pravidelnom používaní sa vyrážky strácajú a nové vznikajú menej. Odporúča sa používať dva razy denne, ráno a večer, keď ráno nestíham, používam len pleťovú vodu, no stav pokožky je naozaj lepší,ak sa výrobky na čistenie pleti požívajú dva razy denne. 

Plusy:
  • malé, praktické balenie
  • príjemná,svieža vôňa
  • krémová konzistencia, nerozteká sa
  • pleť je po jeho použití čistá, jemná na dotyk, vyrážky sa hoja a pomáha predchádzať vzniku nových
Mínusy:
  • výrobku nemám čo vyčítať, čo sľuboval, splnil. Neporadil si len s čiernymi bodkami
Výrobok si zakúpite u svojej Avon lady. Bežná cena je 5,3, ale v akcii ho kúpite okolo 2,5.

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Poradí si vôbec niečo s čiernymi bodkami?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ale všetko len dočasne. Pilaten maska alebo Missha maska na uhry sú fajn, aj pásiky na nos, odstránia čierne bodky, lenže mne stačí deň, dva a sú spať. A to používam aj peelingy, pleťové gély.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe