TheBalm - Balms Away Eye Makeup Break - Up

14:34

Pred Vianocami bola na stránke http://www.thebalm.sk super akcia, pri kúpe troch výrobkov sa platilo za dva (najlacnejší sa neplatil). Veľmi som chcela podkladovú bázu, ktorú stále považujem za najlepšiu na svete (prečítať si o nej môžete TU). Spokojne som si nahádzala veci do košíka a klikla na odoslať objednávku... a nič. Nechápala som, kde je chyba, kým som si nevšimla, že moja báza je vypredaná ( najviac som sa tešila práve na ňu). Nakoniec som si povedala, že teda skúsim niečo nové a vybrala som si odličovač očného make upu. Padol mi do oka a dnes si môžem povedať, že našťastie :)

Krabička je krásna...



rovnako ako kovový obal :)

Odličovač je hustý krém

O odličovači si môžete prečítať:

     "Zbavte sa aj toho najhoršie odstrániteľného očného make - upu ! Výživný balzam Make - up Break - up odstráni veľmi ľahko očný make - up a zároveň sa stará o očné okolie a riasy . Vďaka obsahu antioxidantov chráni pokožku a neutralizuje voľné radikály - obsahuje vitamíny A , E a C. Okrem toho pomáha predchádzať predčasnému starnutiu , rozjasňuje a vylepšuje stav jemnej pokožky v okolí očí - pre váš skvelý vzhľad ."

Výrobky TheBalm sú v krásnych retro obaloch a inak tomu nie je ani v prípade tohto odličovača. Obrázok na krabičke i obale je jednoducho rozkošný a dýcha na vás akási americká elegancia minulého storočia :) Veľmi som si ich obľúbila, odličovač je v plechovom obale, ktorý sa po jeho minutí bude môcť použiť na odkladanie korálok, sponiek či iných drobností. Nešraubuje sa, keď sa otvára, stačí len potiahnuť. Zriedkakedy môžem o nejakom výrobku napísať, že je úplne bez vône. Dnes to napíšem :) Odličovač nemá žiadnu vôňu. Čo sa konzistencie týka, je to hustý krém, ktorý sa ani nepohne ( to píšem len preto, lebo sa mi skotúľal z postele, keď som vybaľovala veci z krabice). Musela som ho skúsiť hneď, ako mi prišiel domov a odvtedy ho používam vždy, keď sa idem odlíčiť. Tento výrobok je naozaj super. Stačí si naniesť malé množstvo odličovača na vatový tampón a odlíčiť sa. Často sa mi stane, že sa mi odličovacie vody či mlieka dostanú do očí a začne to veľmi nepríjemne štípať, slzia mi oči a chvíľu vidím rozmazane. Pri tomto odličovači sa mi nič podobné nestalo, žiadne podráždenie, slzavé oči ani červená pokožka okolo očí. Naopak,  jemnučká pokožka okolo očí je upokojená, hydratovaná a chránená vďaka obsahu vitamínov. Po jeho použití neostáva mastná ani lepkavá. 

Plusy:
  • rozkošný kovový obal, ktorý sa bude dať neskôr použiť aj uloženie nejakých drobností
  • nemá žiadnu vôňu 
  • výborná konzistencia
  • ľahká aplikácia
  • oči sa ľahko odlíčia, poradí si aj s vodeodolnými líčidlami, k očiam je odličovač jemný, stará sa o očné okolie i riasy
Mínusy:
  • na výrobku som nenašla jedinú chybičku, je možno trošku drahší, ale oplatí sa vyskúšať ho
Odličovač má 64  gramov. Kúpite ho za 16,60 na http://www.thebalm.sk. Ja ho môžem len odporučiť, neľutujem túto kúpu :)

Skúsili ste už niečo od TheBalm? :)



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe