Natura Siberica - Cédrová protistresová pena do kúpeľa SPA

11:52

Ľudia v dnešnej uponáhľanej dobe celkom zabudli oddychovať. Stále sa za niečím naháňame, chceme čo najviac stihnúť, byť úspešní v práci, mať dokonalý domov(uvariť, upratať, nakúpiť), stráviť čas  s partnerom či priateľmi. Potom padneme večer mŕtvi do postele a kolotoč sa ráno začína odznova. Ale prečo? A na čo? Vždy sa to pýtam, keď vidím zhon a stres okolo seba, keď si snažím nájsť krehký duševný pokoj a nenechať sa strhnúť tým všetkým. Jednoducho sa snažím obrniť a žiť si svojím, pokojným tempom  ( viete, že pribúda ľudí, ktorí skončia v rukách psychológa alebo psychiatra?), hoci nie vždy to ide. Tlačia ma termíny do školy, diplomovka, snažím sa nájsť všetko podstatné k štátniciam... Ale každý deň som si vyčlenila čas, iba pre mňa. V pokoji sa najem (hlavne večeru si vychutnám), doprajem si to, čo mám rada, denne cvičím, pozriem si seriál (The big bang theory), píšem blog a mám svoje kozmetické rituály. A k tým obľúbeným patrí kúpeľ s protistresovou penou od Natura Siberica :)


Pena do kúpeľa má 600 ml


Cédrová antistresová pena 

Stačí zatlačiť a pena je otvorená :)

O pene do kúpeľa si môžete prečítať:

     "Ponorte sa do tajomného sveta cédrovej tajgy s penovým kúpeľom «Cédrové SPA» Natura siberica. Céder je unikátna rastlina, ktorá je už dlho známa pre svoje liečivé vlastnosti. Extrakty a oleje obsiahnuté v pene zmierňujú únavu, majú priaznivý vplyv na spánok. Voňavá pena má relaxačný účinok a dáva Vášmu telu pocit radosti a pohodlia. Pocíťte silu prírodných zložiek a vitalitu cédra v zamatových oblakoch kúpeľovej peny. Sibírsky cédrový olej, zlatý koreň, sich sibírska, borievkový olej, výťažok zo šišiek čiernej jelše, borovica zakrpatená, olej zo šalvie muškátovej, živice z borovice.

Spôsob použitia: Pri príprave kúpeľa vlejte malé množstvo prípravku do napúšťajúcej sa vody.

Zloženie: Ingredients: Aqua, Sodium Сосо-Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Rhodiola Rosea Root Extract WH, Pinus Pumila ExtractWH, Abies Sibirica Needle ExtractWH, Pinus Sibirica Needle ExtractWH, Pícea Obovata Needle ExtractWH, Salvia Officinalis Leaf Extract*, Thuja Occidentalis Extract*, Pinus Sylvestris Bark Extract*, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Pineamidopropyl BetainePS, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Chloride, CI 75810, Parfum, Citric acid, Hexyl Cinnamal , Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional. 

(*) Issued from organic agriculture 
(WH) Wild harvested Siberian plants’ organic extracts 
(PS) Pinus Sibirica Seed Oil Derivative , (HR) Hippohae Rhaimnoides"

Objednávala som ju pred Vianocami, pôvodne som ju chcela darovať mamine, ale nevydržala som to a začala som ju používať :) Balenie je veľké, má 600 ml. Je to štíhla, plastová fľaša (to je môj pracovný názov), ktorá sa neotvára, ako väčšina, šraubovaním, ale stačí iba zatlačiť hore na vyznačené miesto a zbadáte malý otvor. Veľmi sa mi to nezdalo, myslela som si, že to bude zbytočne dlho trvať, ale potom som zistila, že som sa mýlila :) Pena je veľmi hustá a aj malá trocha vytvorí bohatú penu. Preto stačí len malé množstvo a na dávkovanie je menší otvor ako stvorený. Najdokonalejšia je na tomto výrobku vôňa. Krásna, svieža, žiadna umelá! Akoby ste sa na malú chvíľu ocitli v lese a vdychovali tú čarovnú vôňu stromov a prírody. Naozaj je to veľmi upokojujúca vôňa a človek je schopný na chvíľu vypustiť z hlavy všetko to, čo ho trápi. Niektoré peny do kúpeľa pokožku vysušujú. Pri tejto pene som to nepostrehla, k pokožke je jemná. Takýto penový kúpeľ zároveň slúži lepšie ako tabletky na spanie, pretože upokojuje myseľ a telo je odpočinuté, zbaveného napätia. 

Plusy:
  • veľké balenie s praktickým vrchnákom
  • pena je hustá, stačí malé množstvo na vytvorenie bohatej peny
  • krásna, prírodná vôňa
  • kúpeľ je lahôdka, zmierňuje únavu, napätie, po kúpeli sa cítim ako znovuzrodená, odpočinutá
  • pena nevysušuje pokožku
Mínusy
  • nenašla som
600 ml peny stojí 5 eur a kúpiť ju môžete na:
Preferujete penu do kúpeľa alebo dávate prednosť soli? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. krasna mnamka, kedze nemam vanu, tak oazu pokoja mam tak v posteli :D

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe