Sladučký koláčik od Soaphoria

18:20

Balzam na pery je nevyhnutnosť, ktorú musím mať po ruke v každom ročnom období. Ak je navyše aj štýlovým a elegantným doplnkom, je to ako malá výhra. Každý, kto ma pozná, vie o mojich nákupoch malých roztomilostí - ružový chlpatý zápisník s jednorožcom, pero s pandou, ceruzka s medvedíkom, dúhové papučky, ruksak s mačacími ušami. Samozrejme, je toho omnoho viac, ale možno by ste si povedali, že som ako jedno veľké decko :) Túto roztomilosť vyhľadávam aj v kozmetike a najmä balzamy na pery ponúkajú zaujímavé kúsky. Makrónka - organický balzamový lesk na pery od Soaphoria je presne to, čo musí mať každá milovníčka krásnej prírodnej kozmetiky.

Makrónka - organický balzamový lesk na pery od Soaphoria
Makrónka - organický balzam

balzam na pery od Soaphoria

Makrónka - organický balzamový lesk na pery od Soaphoria

Máte svoj obľúbený prírodný balzam na pery? Ja ich mám niekoľko, lebo asi by som len ťažko povedala, ktorý je najlepší. Mám radšej tie prírodné, lebo obsahujú vzácne maslá a oleje, vďaka čomu sú hydratované, jemné a chránené pred vysušovaním. Makrónka - organický balzamový lesk na pery od Soaphoria si ma získal hneď niekoľkokrát.

Volá sa balzamový lesk na pery, ale podľa mňa je to skôr klasický balzam na pery. Nefarbí ich a nevšimla som si nijaký výraznejší lesk, preto je to proste balzam v tvare makrónky. Nádhernej, ružovej, celkom na zjedenie. V okamihu, ako som ju zbadala, mi srdiečko zaplesalo radosťou. Je to  milé, krásne sa vyníma na poličke a tá dievčenská ružová ♥ Bola to láska na prvý pohľad, ale tam sa to ani zďaleka nekončí.

sladkú vôňu. Ovocnú. Čučoriedkovú. Úplne čarovnú a na zjedenie. Výhodou je, že nielen krásne vonia, ale aj príjemne chutí. V ústach nezanecháva nepríjemnú pachuť, ale sladký ovocný závan ako nejaký cukrík. Ružový balzam pery nefarbí a nezanecháva na nich ani žiaden výrazný povlak. Vyzerá byť tuhý a tvrdý, ale s ľahkosťou sa kĺže po perách. Obsahuje včelí vosk, preto nie je vhodný pre vegánov, no mne to nevadí. 

Jeho zloženie ho predurčilo na to, aby som si ho hneď obľúbila. Mám dosť suché pery, ľahko sa vysušia aj vplyvom počasia, preto sa už s hocijakým balzamom neuspokojím. Tento považujem za veľmi vydarený z viacerých dôvodov, nielen preto, že je krásny, chutný a voňavý. Pery po ňom neostávajú farebné ani nijak zvlášť lesklé, preto si ho bez problémov požičiava aj môj partner. Dokáže výborne hydratovať a chrániť pred vysušovaním, preto sú pery jemné, vláčne a po suchých miestach  niet ani stopy. Ak sú červené, boľavé a popraskané, uľaví im od bolesti a prispeje k lepšiemu hojeniu. Obľubujem ho aj v prípade, ak mám opar, lebo popraskanú ranku upokojí a nemusím sa báť, že by krvácala. 

Plusy:
  • krásne vyzerá
  • príjemne vonia
  • dobre chutí
  • tuhý, ale dobre sa rozotiera
  • nefarbí pery
  • hydratuje, regeneruje, zjemňuje pery, zabraňuje ich vysušovaniu a praskaniu
Mínusy:
  • nenašla som

Celkovo ho hodnotím na jednotku s hviezdičkou a je to jednoznačne môj najobľúbenejší balzam od Soaphorie. Priaznivá je aj jeho cena, balzam stojí 4,90 eur a nájdete ho v eshope Soaphoria.



Aký je váš obľúbený balzam tejto značky? :)
















You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe