Ako som sa stala fanúšikom Kerasté

16:05

Rokmi som sa naučila o svoje vlasy poriadne starať. Od prírody ich mám rovné a vždy som túžila po hustých a bohatých kučerách. Tak som si kupovala hairstylingové prípravky, kulmy, natáčky a kadejaké spony, aby som si svoj sen splnila. Výsledkom však bolo aj to, že vlasy boli krehkejšie, suchšie, ľahšie sa lámali a potrebovali hydratovať. Ak sa k tomu pridalo aj sezónne vypadávanie vlasov, vedela som, že je zle. Investovať do kvalitnej kozmetiky sa vypláca, avšak, ako sa v tom mori zorientovať? Okrem toho, že si rada nechám poradiť odborníkmi, si čítam aj recenzie. Po dôslednom pátraní som sa rozhodla, že sa chcem bližšie zoznámiť so značkou Kérastase.

Kérastase Résistance Bain Extentioniste šampón pre podporu rastu vlasov
Kérastase Résistance Bain Extentioniste šampón pre podporu rastu vlasov zloženie

Kérastase Résistance Bain Extentioniste

Kérastase Résistance Bain Extentioniste šampón pre podporu rastu vlasov

Kérastase Résistance Bain Extentioniste šampón pre podporu rastu vlasov mi padol do oka okamžite. Lebo je zelený a pre túto farbu mám skrátka slabosť. V mojom šatníku má minimálne zastúpenie, ale zelené obaly ma vždy zlákajú. S Kérastase som sa doposiaľ osobne nestretla, a preto som musela zistiť, aké produkty má v ponuke. Vedela by som si vybrať veľa vecí, ale stanovila som si svoj mesačný rozpočet na kozmetiku, ktorý sa snažím neprekročiť, a tak skončil v košíku môj prvý šampón.

A aby som sa netrochárčila, hneď pollitrový. Nielen preto, lebo je to výhodnejšie a väčšie balenie ma vyjde lacnejšie, ale aj preto, lebo má pumpičku na dávkovanie. Ono je to v podstate úplná drobnosť, ale aplikáciu uľahčuje a urýchľuje, nemusím nič šraubovať a následne hľadať vrchnák vo vani alebo pod skrinkou. Na jedno použitie mi stačia 3 pumpičky a tak som po prvom mesiaci badala, že z neho ubudlo celkom málo a ešte pár mesiacov vydrží. O to lepšia investícia to bola, lebo som si uvedomila, že nemusím nakupovať.

Zapáčilo sa mi na ňom hneď niekoľko vecí. Kérastase Résistance Bain Extentioniste je šampón, na ktorý som si kvôli ekzému musela zvyknúť, ale potom to naozaj stálo za to:
  • nádherne vonia. Sladko, opojne, tak dovolenkovo. Mne výraznejšie vône v kozmetike vyhovujú, takže sa z nej teším a nádherne prevonia vlasy aj vzduch okolo mňa.
  • Bohatá pena vznikne už z maličkého množstva šampónu, takže sa pomaly míňa a po prvom mesiaci (vlasy si umývam tri razy týždenne) som neminula ani tretinu.
  • ak náhodou nepoužijem masku alebo kondicionér, nevadí, lebo dobre sa češú aj bez toho
  • sú úplne jemné, lesklé a ľahké s prirodzeným objemom. Ešte aj na dotyk sú tak príjemné!
  • sú tiež hydratované, pružné, nelámu sa a nemám ani rozštiepené konce
  • šampón by mal posilniť vlasy a podporiť rast. Ako prvé som si všimla, že po začatí používania mi menej padali. Predtým to bolo v menších pramienkoch, potom už len pár vlasov. Rast podporuje, ale nie tak, že po mesiaci či dvoch máte o desať centimetrov viac. Mne sa zdali hustejšie, pevnejšie a o niečo dlhšie. Končeky si skracujem sama už roky vždy, keď sa dostanú na rovnakú úroveň, teda asi raz za tri mesiace. Teraz boli o kúsok dlhšie skôr, čo ma celkom potešilo. Nepotrebovala som, aby rástli rýchlejšie, ale aby boli pevnejšie, silnejšie a krajšie. To ostatné bol milý bonus.
Spomenula som, že kvôli ekzému sme si na seba museli zvykať. Nuž, po prvých použitiach ma z neho svrbela hlava (miesta zasiahnuté ekzémom). Mrzelo ma to, lebo nebol najlacnejší a vlasy boli nádherné. Rozhodla som sa dať mu ešte pár dní šancu, potom by putoval mamine alebo sestre. Oplatilo sa čakať, lebo po pár ďalších použitiach svrbenie ustupovalo a pokožka si zvykla. Nezmizlo úplne, ale to súvisí s ekzémom, nie so šampónom.

Výsledky boli veľmi dobré a aj preto sa pohrávam s myšlienkou, že by som skúsila napríklad kondicionér alebo masku a sledovala, ako sa budú so šampónom Kérastase Résistance Bain Extentioniste dopĺňať. Aj keď sa cena môže javiť vyššia, v tomto prípade je dobrá investícia. 

Šampón nájdete na Notino a stále prebieha Black Friday, v ktorom nájdete aj túto značku :) V košíku zadajte kód black25 a zľava 25% je vaša. 


Skúsili ste niečo od Kérastase ?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe