Nočná maska

16:49

Bez pleťovej masky by som sa dlho neobišla. Či idem preč na tri dni alebo na týždeň, vždy si minimálne jednu do kufra prihodím. Moja pleť je problematická so sklonom k akné a ak si na ňu nedám pozor, hneď mám  nové nedokonalosti. V mojej poličke sú najmä čistiace, hydratačné i spevňujúce masky, ktoré striedam podľa potreby. Natura Siberica patrí k mojim obľúbeným značkám už niekoľko rokov a za tú dobu som si našla niekoľko obľúbencov. Okrem nich si do košíka občas prihodím aj niečo nové, aby som spoznala ďalšiu zaujímavú kozmetiku. 

Natura Siberica Extra spevňujúca nočná maska na tvár COSMOS
Natura Siberica Extra spevňujúca nočná maska na tvár COSMOS zloženie

Natura Siberica Extra spevňujúca nočná maska

Natura Siberica

Natura Siberica Extra spevňujúca nočná maska na tvár 

Nočné masky sú pre mňa stále tak trochu záhada. Ich úlohou je v noci pleť regenerovať a hydratovať. Nanášajú sa pred spaním a nemusia sa oplachovať. Pár razy som to skúsila, lenže... mala som pocit, že na tej tvári stále niečo je a lepí sa. Preto ich najčastejšie používam ako klasické masky, ktoré nechám okolo 20 minút pôsobiť a potom ich umyjem. Pokračujem už len sérom a krémom, vďaka čomu je pleť viditeľne krajšia. 

Extra spevňujúca nočná maska na tvár COSMOS  od Natura Siberica je v peknej plastovej tube s objemom 75 ml. Vyzerá milo, akoby pokreslená a ozdobená kvietkom. Ku kráse jej naozaj nič nechýba a nepomýlim si ju s iným obalom. Objem je väčší ako pri väčšine mojich masiek a keďže ju nanášam v tenučkej vrstve, vydrží celé mesiace. Pomer cena a kvalita je na jednotku s hviezdičkou.

Biela maska má krémovú konzistenciu  a lahodnú, sladkú vôňu. Neviem, k čomu by som ju prirovnala, ale je pekná a pri použití ju cítiť len minimálne. Dobre sa nanáša prstami i štetcom, záleží len na tom, čo preferujete. Ako som spomenula, nenechávam ju pôsobiť celú noc. Pleť najskôr vyčistím, potom natriem masku a po asi dvadsiatich minútach umyjem hubkou. Napriek tomu, že ju nepoužívam tak, ako by sa mala, výsledky sú viditeľné.

Ako prvé si vždy všimnem, že pleť je hydratovaná a vyhladená. Jemné linky sa stratia, vrásky na čele je menej výrazná. Krásne ožíva a je to, akoby rozkvitla. Žiari a je nádherne jemná na dotyk. Ak pôsobí celú noc, dokáže výrazne regenerovať pleť, spevňuje je a zabraňuje predčasnému starnutiu. Následne použijem len sérum a nočný krém alebo olej. Ráno sa zobúdzam s tváričkou jemnou  ako detská prdelka. 

Plusy:
  • pekný obal
  • jemná vôňa
  • krémová konzistencia
  • na jedno použitie stačí malé množstvo
  • ľahko sa aplikuje
  • pleť hydratuje, zjemňuje, spevňuje, zabraňuje predčasnému starnutiu, je jemná  a žiari
Mínusy:
  • nenašla som
Za 5,86 eur ju nájdete v eshope Natura Siberica

Obľubujete nočné masky alebo ich používate tak, ako aj ja? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe