Aby bol relax dokonalý

14:05

Práve posledné mesiace nám ukázali, aké dôležité je nájsť si čas pre seba a oddýchnuť si. Koronavírus nám poprehadzoval životy, prinútil sedieť doma, niekedy nám už liezlo na nervy aj to, keď niekto vedľa hlasnejšie dýchal. Duševná pohoda sa občas hľadala len ťažko a práve vďaka nej som zvládala mnohé veľmi zlé dni. Pomáhali mi knihy, ktoré som po večeroch a ceste do práce a z práce čítala, sviečky, ktorých blikotavé svetielka zlepšili náladu, dlhé prechádzky v prírode, nákupy kozmetiky, pohár dobrej kávy či horúci kúpeľ. Dnes by som Vám rada ukázala dva šikovné kúsky, vďaka ktorým si vykúzlite príjemný a pohodový večer. 


Cereus Himalájska kúpeľová soľ hrubá

Himalájska kúpeľová soľ

Cereus Himalájska kúpeľová soľ

Cereus Himalájska kúpeľová soľ hrubá 

Cereus Himalájska kúpeľová soľ hrubá je balená krásne. V takom tom papierovom obale, ktorý vyzerá ako harmonika, je plastové vrecko s kilom soli. Himalájska soľ je moja obľúbená, ružová a používam ju nielen v kúpeľni, ale aj v kuchyni. Kúpeľ so soľou je ideálny pre našu kožu, vlasy, ale tiež kĺby a tkanivá, pretože sa uvoľňujú z škodlivé látky a dopĺňajú sa chýbajúce minerály. Navyše, ak máte suchú pokožku, bude hydratovaná a jemná.

Prečo si teda dopriať poriadny kúpeľ s himalájskou soľou? Okrem blahodarného účinku na telo sa môžete tešiť na silné relaxačné účinky, vďaka ktorým sa človek cíti dobre a ako omladol. Používam ju najmä kvôli suchej pokožke a ekzému, pretože potom je hydratovaná, menej svrbí a neirituje ma. 

Kúpeľ sa pripravuje jednoducho - do vane vysypem dve polievkové lyžice soli a vodu, ktorá nie je príliš horúca. Odporúča sa teplota okolo 37 stupňov, ale keďže nemám teplomer, je to len o pocite. Kúpeľ by mal trvať okolo pol hodiny až hodinu. Vtedy nepotrebujem ani sprchový gél či mydlo a po kúpeli sa natriem len bambuckým maslom, aby som svoju suchú pokožku upokojila a hydratovala. 

Výhod himalájskej soli je naozaj dosť a kupujem ju po kilách. Toto kilové balenie stojí 115 Kč a kúpiť si môžete rôzne druhy. 

Sviečky Aromka

sójová sviečka

Sviečka Aromka levanduľová

Sviečka Aromka Levanduľová

Sviečky Aromka som spoznala minulý rok. Táto česká firma vyrába sviečky viac ako 30 rokov a používa sójový, repkový i palmový vosk. Vyrábajú sa ručne a tradične, bývajú v skle či plechu. Kúpila som si levanduľovú v plechu (teraz majú v ponuke najmä sviečky bez vône) a viem si predstaviť, že by som skúsila aj tú. Je to zdravšia alternatíva k bežným sviečkam a pripraví príjemnú atmosféru.

Výhodou takejto sójovej sviečky je, že je zdravšia a pri jej horení sa do vzduchu nedostávajú škodlivé látky. Vyznačujú sa tiež prirodzenou arómou, ktorá je jemná, nevtieravá a príjemná. Vydržala horieť do dvadsať hodín a plechovku mám odloženú, lebo sa do nej super odkladajú drobnosti :) Sviečka bez vône (100 gramová) stojí 69 Kč a spolu so soľou ju nájdete v českom obchodíku Econea, ktorý dováža objednávky aj na Slovensko. 



Pripravujete si kúpeľ so soľou? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe