Pleťový peeling s enzymatickým účinkom od Dulcia Natural

15:44

Čistenie pleti nie je otázkou minúty či dvoch. Ak chcete, aby bola pleť zdravá, krásna a mladá, treba jej venovať dostatok času a pozornosti. Za posledné roky som si vycibrila jednotlivé kroky, vďaka ktorým sa cítim aj vyzerám dobre. Jedným z tých najobľúbenejších je práve pleťový peeling, ktorý dokáže pleť zbaviť odumretých buniek a dôkladne ju vyčistiť. Kupujem si rôzne kúsky, dokonca mám doma aj jeden práškový a nikdy ma to neprestane baviť :) Dnes by som vám rada ukázala enzymatický peeling so šetrným účinkom od mojej milovanej Dulcie. Je trochu iný ako ten mechanický a veľkou výhodou je, že ho môžete používať aj na citlivú pleť. 


Pleťový peeling s enzymatickým účinkom  od Dulcia Natural zloženie

Pleťový peeling s enzymatickým účinkom  od Dulcia Natural

Pleťový peeling s enzymatickým účinkom

Pleťový peeling s enzymatickým účinkom  od Dulcia Natural

Pleťový peeling s enzymatickým účinkom  od Dulcia Natural je odetý v peknej krabičke a tube, ktorá sa nesie v bielo modrých tónoch. Dulciu sledujem od začiatku, spomínam si na jej kovové obaly, ktoré som milovala a teším sa z týchto, lebo sú bezchybné. A omnoho krajšie, čo si budeme hovoriť. Mám všetky peelingy aj masky (aj keď tú na čistenie pleti a stiahnutie pórov už len na dne a budem musieť na nákup) a na poličke sa pekne vynímajú. Je to minimalistické, ale okúzľujúce. Objem 75 ml je šikovný, tuba nie je zbytočne veľká a na jedno použitie ho nepotrebujete veľa.

Jeho vôňa taká bylinková/kvetinová, páči sa mi a vôbec nepôsobí rušivo. Niečo mi dosť pripomína, ale ešte som celkom presne neprišla na to, čo. Jeho konzistencia je krémová a neobsahuje žiadne peelingové čiastočky. Obsahuje aloe vera šťavu, výťažok z kaviárovej limetky, zmes enzýmov z exotického ovocia,  tasmánske korenie a probiotiká. Funguje inak, ako klasický mechanický peeling. Pomocou enzýmov doslova rozpúšťa odumreté bunky, veľmi jemne a účinne ich odstraňuje.

Takýto šetrný enzymatický peeling je vhodný pre  zrelú, unavenú, citlivú, suchú, zmiešanú i problematickú. Nanášam ho na suchú pleť, vrstva nemusí byť úplne tenká. Odporúča sa vyhnúť sa oblasti očí, predsa len je tu pokožka omnoho jemnejšia, tenšia a citlivejšia. Sú dve možnosti, ako ho môžete používať:
  • zľahka pokožku masírujte krúživými pohybmi a  umyte vlažnou vodou
  • po masáži nechajte enzymatický peeling pôsobiť tak 1-2 minúty a následne umyte, ja ho utieram mušelínovou utierkou, ale pomôže aj navlhčený tampón či konjak hubka
Ako som už spomenula, pomocou enzýmov sa odstraňujú nečistoty z pleti jemným spôsobom. Netreba sa báť podráždenia ani začervenania, naozaj je to šetrný čistiaci proces. Viditeľne čistí pleť do hĺbky a prispieva k odstráneniu čiernych bodiek, dokonca aj tých odolných na nose. Pleť žiari čistotou, je svieža a nádherne jemná. Pomáha tiež regulovať tvorbu kožného mazu a moja zmiešaná pleť ostáva matná. Účinkuje viditeľne už po prvom použití a pri pravidelnom dosiahnete skvelé výsledky. Takáto šetrná forma exfoliácie je pre mňa stále viac menej novinka (vždy som bola v tom, že čím výraznejšie peelingové čiastočky, tým lepšie), ale zvykla som si rýchlo.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • príjemne vonia
  • krémová konzistencia bez peelingových čiastočiek
  • vhodný pre všetky typy pleti, ideálny pri akné
  • ľahko sa používa
  • pleť dôkladne čistí, odstraňuje čierne bodky, rozjasňuje, osviežuje, zmatňuje
  • nedráždi, nespôsobuje podráždenie ani zhoršenie akné
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Dulcia alebo v partnerských predajniach, kde stojí 15,90 eur.


Ktorý z peelingov od Dulcie ste si obľúbili najviac? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe