Nektarinková láska od Elizabeth Arden

16:33

Vždy som chcela vyskúšať niektorú vôňu od Elizabeth Arden. Na mnohých stránkach som videla legendárnu Elizabeth Arden Green Tea a myslela som si, že práve táto toaletka sa mi dostane do rúk. Pravdou ale je, že som si z wishlistov začala kupovať iné parfémy a nejako som na ňu zabudla. Minulý rok, niekedy v lete, som hľadala ľahkú toaletnú vôňu na horúce dni. More sa nekonalo, celé leto som presedela v kancelárii a tak som si potrebovala urobiť radosť. Keďže zbožňuje ovocné aj kvetinové vône, voľba nakoniec padla na Elizabeth Arden. Na nektarinkovú Elizabeth Arden.


Elizabeth Arden Green Tea Nectarine Blossom toaletná voda  zloženie

Elizabeth Arden Green Tea Nectarine Blossom

toaletná voda Elizabeth Arden

Elizabeth Arden Green Tea Nectarine Blossom toaletná voda 

Elizabeth Arden Green Tea Nectarine Blossom toaletná voda  patrí k vôňam, ktoré kúpite za úplne smiešny peniaz. Má 100 ml a nevyšla ma ani 10 eur! Samozrejme, rada nakupujem v rôznych akciách a číham na výhodné ponuky, pozerám na darčeky k nákupu a tak. Veď to možno poznáte. Vďaka tomu sa moja zbierka rozrastá o super kúsky a moja peňaženka nezaplače. 

Zapáčila sa mi vzhľadom. Žiarivá krabička aj flakón sú ozdobené kvetmi a nedá sa na ne vynadívať. Evokujú leto, slnko, more, exotiku, drink na pláži a pokoj, ktorý nám tak veľmi teraz chýba. Flakón je veľký a trochu ťažší, ale toaletnú vodu som so sebou nosila v kabelke/ ruksaku a bolo to v pohode. Časť som minula minulý rok a zbytok tento, keď boli príjemné slnečné dni.

Vôňa je prekrásna. Ovocná, lahodná, svieža a sladká zároveň. Cítite omamné ovocie, ktoré je na leto ako stvorené:
  • Hlava  - zelený čaj, broskyňa, ovocné tóny, bergamot
  • Srdce - zelený čaj, nektarinka, kvet nektarínky
  • Základ - pižmo
Je to optimistická a opojná, presne si ju viete predstaviť na svoju krásnu letnú dovolenku. Užívala som si ju až do neskorej jesene a občas som ju frkla na vankúš, deku, do vlasov alebo len tak, okolo seba. Azda jediným mínusom sa môže javiť výdrž, lebo po pár hodinách vyprchá a treba ju použiť zasa. Povedala by som, že ju treba aplikovať tak tri razy denne, aby ste si jej arómu užívali celý deň. To však pri tej cene nie je žiaden problém, stále je to výborná kúpa.

Plusy:
  • veľký flakón za super cenu
  • krásne vyzerá
  • svieža kvetinovo ovocná vôňa
  • krásne prevonia aj periny či priestor
  • aj keď je lacná, nevonia lacno 
Mínusy:
  • kratšia výdrž
Nájdete ju v eshope Notino



Ktorú vôňu od Elizabeth Arden ste už mali? Alebo chceli skúsiť? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe