Ako som našla vynikajúci matný rúž Bourjois Rouge Edition Velvet

12:30

Matné rúže išli veľmi dlho okolo mňa. Boli všade a ja som mala pocit, že na niečo také potrebujem viac odvahy. Nakoniec zvíťazila zvedavosť a povedala som si, že je najvyšší čas skúsiť ho. K mojim prvým kúskom patrí matný rúž Bourjois Rouge Edition Velvet, do ktorého som sa úplne zbláznila. Do oka mi padol ružový rúž, potom som pridala červený rúž a som si istá, že týmto neskončilo. Od minulého roku som veľa rúžov neminula, lebo sa nosili rúška (vlastne aj ten minulý), ale pevne verím, že tento bude trochu lepší, niečo zo svojich zásob miniem a potom budem zasa veselo nakupovať.


Bourjois Rouge Edition Velvet tekutý rúž s matným efektom 07

tekutý rúž s matným efektom


Bourjois Rouge Edition Velvet tekutý rúž s matným efektom

Bola to láska na prvý pohľad a to som ešte nevedela, ako krásne bude vyzerať na perách. Použila som ho s malou dušičkou, ale nakoniec sa z toho vykľula čistá dokonalosť. Bourjois Rouge Edition Velvet tekutý rúž s matným efektom sa dá kúpiť v obrovskom množstve odtieňov a tento ružový je 07 Nude Ist. Patrí k tým najlepším, aké mám a tento si kúpim zasa. 

Bourjois Paris má kvalitnú dekoratívnu kozmetiku, niektoré jej kúsky si kupujem už roky (napríklad make up a korektory) a preto som vedela, že to nebude krok vedľa. Tieto tekuté matné rúže pekne vyzerajú - priesvitný obal odhaľuje, koľko rúžu ešte ostáva. Aplikátor je šikovný a maľuje sa mi s ním výborne. Môže to znieť divne, ale ja som asi trochu ľavá a nie s každým sa mi líči ľahko. 

Čo je na tejto ružovej farbičke úžasné?:
  • farba. Milujem všetko ružové (čím som staršia, tým viac) a táto nemá chybu. Nie je výrazná, a predsa pery dokonale zvýrazní. 
  • má perfektnú krémovú konzistenciu, kĺže po perách a rýchlo uschne
  • má sýtu farbu, dá sa vrstviť 
  • nevysušuje pery, ale ak ich mám suché a popraskané, najskôr ich dám dokopy - peeling, hydratačný balzam a potom tekutý matný rúž. Výsledný efekt je tak krásny a nemusím sa báť, že by líčenie nevyzeralo pekne
  • skvelú výdrž. Vydrží dlhé hodiny a neotláča sa, nerozmazáva sa ani pri jedle alebo pití. Patrí k mojim miláčikom s najlepšou výdržou
  • je jedným z mála, ktorý som minula takmer do dna
  • vôbec nie je drahý
tekutý matný rúž Bourjois

tekutý matný rúž Bourjois 01

červený tekutý matný rúž


Odtieň 01 Personne Ne Rouge bol druhý v poradí, ktorý som si kúpila. Ako som už neraz spomenula, milujem červený rúž,  a tak bola len otázka času, kedy budem mať aj červenú farbičku. Farba je veľmi pekná, ale menej sýta a potrebujem viac vrstiev, aby som dosiahla výraznú farbu. Inak platí, že je to kvalitný kúsok za rozumnú cenu 


Bourjois Miraculous Contour univerzálna ceruzka na pery

univerzálna ceruzka na pery

Bourjois Miraculous Contour univerzálna ceruzka

Posledným kúskom recenzie je Bourjois Miraculous Contour univerzálna ceruzka, ktorá je skvelá ku každému líčeniu pier. Je transparentná, takže nezáleží na farbe ani konzistencii rúžu. Ľahko sa aplikuje vďaka tomu, že je dosť mäkká a vysúva sa, nie je potrebné strúhať ju. Používam ju takmer vždy, pretože zamedzuje rozpíjaniu rúžu, drží ho na mieste a nemusím sa báť toho, že by som vyzerala ako klaun. Vyhovuje mi to najmä vtedy, ak ideme niekam jesť a hrozí väčšie riziko, že by sa rúž dostal kade tade okolo úst. 

Opäť sa mi potvrdilo, že Bourjois to vie a ponúka dobrú dekoratívku. Nájdete ju na Notino, kde je široká ponuka dekoratívnej kozmetiky. 


Kupujete asi dekoratívnu kozmetiku tejto značky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe