Univerzálny ružový krém

19:39

Ružová kozmetika patrí medzi to najlepšie, čo môžeme na našom trhu kúpiť. Už nie raz som sa presvedčila o jej výnimočných účinkoch na pleť i telo. Česká značka Purity Vision mi za niekoľko mesiacov ukázala svoju silu. Kým ja som sa zamerala najmä na pleťovú kozmetiku, Ježiško mi priniesol aj nejakú telovú a tak som si našla nového obľúbenca. Medzi moje posledné úlovky, na ktoré som naozaj hrdá, patrí Univerzálny ružový krém, ktorý som síce na pleť používať nemohla, ale na telo je to hotový poklad.


Purity Vision Univerzálny ružový krém zloženie

Purity Vision Univerzálny ružový krém

Univerzálny ružový krém

Purity Vision Univerzálny ružový krém 

Keď som si ho hádzala do košíka, bola som veľmi zvedavá na jeho vôňu. Nakoniec sa ukázalo, že tá ma nijak neočarila, ale tento krém rozhodne odporúčam vyskúšať najmä v prípade, ak vás trápi suchšia pokožka. V chladnom počasí je to skutočný pomocníkPurity Vision Univerzálny ružový krém mi padol do oka vďaka svojmu ružovému obalu, nedal sa prehliadnuť. 

Balený je v kovovom obale s výraznou ružovou etiketou a má 70 ml. Je to taký drobec, pokojne ho napcháte aj do cestovnej kozmetickej tašky alebo malého kútika na poličke. Nie je to však problém, pretože na jedno použitie ho nepotrebujete veľa a neminie sa tak hneď. Výrobca uvádzal, že ma čaká okúzľujúca vôňa vanilky a ruže, tak som sa nevedela dočkať, kedy ho skúsim.

Vôňa bola pre mňa trochu sklamaním, pretože univerzálny ružový krém vonia len veľmi, naozaj veľmi jemne a nenápadne. Vanilku som necítila vôbec a ak tam bol nejaký závan ruží, tak len minimálny. Dovolím si tvrdiť, že po rokoch blogovania mám už čuch vytrénovaný poriadne a tu som toho veľa necítila. Napriek tomu to nepovažujem za problém, pretože pokožka bola po použití krásna a to sa počíta najviac. Konzistenciou sa jedná o niečo hutnejší krém, ktorý by som na moju zmiešanú pleť so sklonom k akné určite nepoužila. Ako telový krém, krém na ruky alebo na nohy je však parádny. 

Ako prvé musím vyzdvihnúť, že je záchranou pre suchú (niekedy až vysušenú) pokožku. Krásne ju vyživuje, hydratuje a regeneruje, takže nesvrbí, je dokonale jemná a na pohľad krajšia. Ak máte suché kolená alebo lakte, hydratuje a vyhladí ich, ostanú jemnejšie a opäť musím povedať, že aj krajšie. Ako som spomenula, je to hutnejší (aj keď už viac krémový ako tuhý) a pomerne mastný krém (ako každý s bambuckým maslom), no pokiaľ sa vtrie do vlhkej pokožky (ideálne po kúpeli alebo sprche) a dôkladne sa rozotrie, pokožka nakoniec mastná neostane. Na moju tvár rozhodne určený nie je, ale ako telový krém je bezkonkurenčný a okamžite som si ho  obľúbila.

Plusy:
  • šikovný pekný obal
  • hustejší a hutnejší krém ako stvorený pre suchú, namáhanú pokožku
  • ľahko sa rozotiera
  • vhodný ako telový krém, krém na nohy alebo na ruky
  • univerzálny ružový krém výrazne regeneruje, vyživuje a hydratuje pokožku, ktorá ostáva jemná, zdravá a krajšia na pohľad
Mínusy:
  • nijak zvlášť nevonia
  • nie je vhodný na zmiešanú a mastnú pleť, aj keď je univerzálny
Tento výborný univerzálny krém nájdete na stránke Purity Vision alebo v partnerských predajniach, kde stoji 7,99 eur. 

Máte radi ruže v kozmetike? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe