Famous - High Five Shadows - Glitzy

19:24

Líčenie je pre mňa zábavou, oddychom, hrou s farbami. Milujem rôzne farebné kombinácie, ktoré vyčarujú krásne oči či zvodný pohľad. Dlho som používala iba hnedé očné tiene, lebo som si myslela, že iné mi svedčať nebudú, no časom sa k nim pridali čierne, fialové a niekedy siahnem aj po zelených. Hnedé sú stále moje number one, používam ich najčastejšie a mám ich v nespočetnom množstve odtieňov, matné, trblietavé, svetlé, tmavé. Pred pár týždňami sa na mňa usmialo šťastíčko a vyhrala som krásnu paletku Famous, kde sú moje obľúbené farby :) 

Paletka Famous

K krásnych, trblietavých odtieňov



Súčasťou je aj aplikátor

Famous - High Five Shadows - Glitzy

Značku Famous som donedávna nepoznala, preto som sa z výhry veľmi tešila (rada spoznávam nové značky kozmetiky a ešte radšej ich skúšam :)). Tiene sú v praktickom, menšom balení, naozaj sa vmestí do každej kozmetickej taštičky, aj ja ich nosím so sebou v kabelke pre prípad, že by bolo treba niečo napraviť či zdokonaliť :)

V paletke je 5 tieňov, tmavších i svetlejších a aplikátor očných tieňov, ktorý síce nepoužívam, lebo preferujem štetce, ktoré mám doma už dlho, ale keď je núdza, pomôže mi. Priznám sa, že očné tiene sú jedným z mála výrobkov, u ktorých nezisťujem vôňu (ale zasa, aké voňavé púdre mám doma!). Majú dobrú pigmentáciu, naozaj stačí len málo tieňu naniesť na viečko a farba je krásna, sýta. Vždy používam aj podkladovú bázu, bez nej už tiene nenanášam.

Vôbec sa neprášia, čo je super, lebo sa nemusím báť, že ich budem mať pri nanášaní všade len nie tam, kde by som ich naozaj chcela mať. Čo sa výdrže týka, s podkladovou bázou mi bez zlievania vydržali asi 8 hodín, potom som si všimla jemné, zliate čiaročky. Neboli výrazné, no i tak som ich musela ponaprávať :) Najsvetlejší odtieň je skvelý na rozjasnenie pod obočie, ten sa mi míňa asi najrýchlejšie.

Na krasotika.sk kúpite tiene Famous za 3,10 eur :) 

Máte radšej paletky alebo mono tiene? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Aj ja som vyhrala túto plaetku :) je super, používam ju

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja najviac používam najsvetlejší a najtmavší odtieň, fakt sú super, krásne pigmentované a dlho držia :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe