Nobilis Tilia - Francúzsky íl - ultrajemný

15:00

Kozmetika Nobilis Tilia má udelený certifikát CPK. Francúzsky íl je taký nazelenalý mletý minerál, označovaný ako zelený alebo aj francúzsky íl (kvôli jeho značnému výskytu vo Francúzsku) je čistá prírodná látka so širokým spektrom využitia. Od kozmetiky v starostlivosti o zdravú i narušenú pokožku až po rad liečebných využití. Absorbuje toxické látky, uvoľňuje svalové napätie a bolesti, pôsobí protizápalovo. Keď som si o francúzskom íle toto všetko prečítala, neváhala som a kúpila som si ho :)

Nobilis Tilia - Francúzsky íl - ultrajemný


Francúzsky íl


zelený íl

Nobilis Tilia - Francúzsky íl - ultrajemný

Kupovala som ho s cieľom používať ho na tvár ako detoxikačnú masku, ktorá zbaví moju pleť škodlivín a zároveň jej dodá potrebné minerály. Vybrala som si malé, 100 gramové balenie, kúpiť sa dá aj 250 gramové. Nechcela som väčšie, lebo som netušila, akú budem mať jeho spotrebu a aby mi zbytočne dlho nestál otvorený na poličke. Odporúča sa spotrebovať rok od vyrobenia, tak som rada, že som si zvolila menšie balenie. 

Íl je v plastovom obale, ktorý sa šraubuje, pod vrchnákom je ešte ochranný vrchnáčik, vďaka ktorému pri otvorení nie je íl po celom vrchnáku a po kúpeľni. Na moje prekvapenie vonia celkom príjemne, len to neviem popísať :) Používam ho raz za 1-2 týždne na detoxikáciu pokožky. Príprava je jednoduchá. Asi lyžičku prášku zmiešam s kvetinovou pleťovou vodou (niekedy aj len obyčajnou vodou z vodovodu) a pripravím si hustejšiu zmes, aby mi nestekala po tvári. 

Nanášam ju štetcom v hrubšej vrstve a nechávam pôsobiť 20, niekedy aj 25 minút. Íl zmývam hubkou a vlažnou vodou. Výsledky nie sú badateľné hneď po prvom použití, vtedy vidieť len čistejšiu pleť, ktorá je na dotyk jemná a linky sú vyhladené. Pri dlhodobom použití môžete vidieť omnoho zdravšiu pleť, ktorá je žiarivá a jemná. Moje pubertálne čelo sa úplne uzdravilo aj vďaka tomuto ílu, lebo po každom použití som mohla badať upokojenie zapálených miest a postupné hojenie. Samozrejme, dôležité je aj čistenie, tonizovanie a hydratovanie pleti.

Stojí okolo 6 eur a kúpite ho v niekoľkých eshopoch.

Používate francúzsky íl? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe