Kúsok exotiky s Pure Fiji

14:42

Každý z nás má nejaký cestovateľský sen :) Ja by som najradšej prešla celý svet, pretože tak, ako milujem hory, hrady a zámky, lesy, lúky, presne tak by som chcela spoznávať aj rôzne exotické zákutia ako Havaj, Maledivy, Thajsko a všetky tie krásne pláže, ktoré na nás pozerajú z fotografií v cestovkách. Už len vyhrať v športke hlavnú cenu a ide sa :) Vďaka Pure Fiji som si také exotično urobila aj v kúpeľni. Ostrovania z Južného Pacifiku a Fidži veľmi dobre poznajú zázračné účinky kokosového oleja a výž´ťažkov z kvetín, ktoré blahodárne pôsobia na pokožku a vlasy. Spoločnosť Pure Fiji predáva produkty, ktoré obsahujú tradičné zmesi z tohto kúta sveta a potešia nielen pokožku, ale aj ostatné zmysly.






O telovom masielku si môžete prečítať:

"• Hluboce hydratační krém
• Pokožku rychle hydratuje, vyživuje a vytváří na ní ochranný film
• Vhodný též na velmi suché části těla, jako jsou kolena, lokty, nohy a chodidla
Účinný hydratační krém rychle oživí i velmi suchou pokožku. Unikátní směs výtažků z exotických ořechů pokožku hluboce hydratuje a vyživuje. Obsažené sójové proteiny nastartují proces zpevňování pleti, a tím snižují výskyt jemných vrásek, zatímco mučenka namáhanou pokožku zklidňuje.
Směs kokosového mléko a medu nepřináší jenom běžné ošetření – tato kombinace je pro vaše tělo a pleť mimořádně prospěšná. Kokosové mléko má vysoký obsah přírodních vitamínů, minerálních látek a esenciálních mastných kyselin a na ostrovech je ceněno pro svoji schopnost pokožku změkčovat, hydratovat a vyživovat" (ZDROJ: TU)

Telové masielko som získala v testovaní a nesmierne som sa naň tešila. So značkou Pure Fiji som nemala žiadne skúsenosti, len som o nej čítala na blogoch. Keď som doma nedočkavo otvorila obálku, v ktorej maslo bolo, zbadala som malé, 15 ml balenie. Zostala som prekvapená, keď som na stránke našla, že predávajú aj takéto malé balenia. Bolo to milé prekvapenie, pretože len zriedka sa stretnem s tým, že si môžem kúpiť aj takéto maličké balenie, ktoré je ideálne na cestovanie a tiež ho môžete nosiť so sebou v kabelke miesto krému na ruky. Zatvára sa šraubovaním, takže sa nemusíte báť že by sa vám v taške otvorilo. Kombinácia kokosové mlieko a med znela nesmierne lákavo, čakala som sladkú vôňu kokosu. V skutočnosti je to veľmi jemná a príjemná, skôr medová vôňa, ktorá poláska čuchové zmysly. Konzistencia je úžasná. Pokojne môžete obal otočiť hore dnom - maslo sa ani nepohne. Nie je mastné. Keď sa s ním natriete, po chvíli vsiakne do pokožky, ktorá neostáva mastná ani lepkavá. Je hodvábne jemná, hydratovaná a vláčna, vyzerá, akoby bola naolejovaná, ale keď po nej prejdete, vôbec necítite, že bola nakrémovaná. Už dlho ma trápia suché lakte, ak si ich nenatriem, sú jemné asi ako brúsny papier. Vďaka masielku sa za pár minút stane zo šmirgľa (neviem, či ten výraz používate, ja som vyrastala medzi stolármi a oni nemali brúsny papier, ale šmirgeľ a nebrúsili, ale šmirgľovali) hodváb. Maličké balenie som si šetrila a používala najmä na ruky a lakte, ktoré mám suché a vždy po použití som cítila vôňu ďalekých krajín :)

Plusy:
  • malé, praktické balenie, super na cesty aj do kabelky
  • zatvára sa šraubovaním, nemusíte sa báť, že by sa otvorilo
  • krásna, jemná, nevtieravá vôňa
  • vynikajúca, hustá konzistencia
  • pokožka je po použití hodvábne jemná, hydratovaná a žiarivá
Mínusy:
  • žiadne, len sa mi rýchlo míňa :)
Maslo kúpite na stránke http://eshop.pacifika.eu/, kde môžete nakupovať aj z Čiech, aj zo Slovenska. Cena za  15 ml masla je 3,24.

Aký je váš cestovateľský sen? :)



You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Škoda, že je to tak malé :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj väčšie balenie je vlastne malé :) Ale neprekáža mi to, šetrím si ho :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe