Citrónová pleťová maska aneb ovocná bomba na leto

19:03

Pri upratovaní mojej taštičky, kam ukladám všetko minuté (aby som si skontrolovala, či som o tom už písala, či o tom vôbec budem písať) som našla až podozrivo veľa obalov od masiek. Preto prišiel čas na zamaskovaný článok :) Ako som už nie raz spomínala, pleťovú masku používam pravidelne, 2 - 3 razy týždenne. Pred pár rokmi som si myslela, že je to zbytočné, že úplne stačí každo večerné čistenie pleti. Nestačí. Pleť potrebuje trochu rozmaznávať a extra starostlivosť jej tak krásne prospeje. Predsa, ako sa staráme o pleť, tak vyzerá :) Teraz v lete sa snažím o to, aby bola moja pleť naozaj čistá, lebo make up mi príde ako zbytočná záťaž, keď je vonku naozaj horúco (aj tak sa zväčša roztečie). Aj citrónová pleťová maska Missha sľubuje čistejšiu pleť, jemnejšie póry a odstránenie prebytočného mazu.









O maske si môžete prečítať:

     "Maska z čistej 100% bavlny s dlhým vláknom (nezanecháva na tvári drobné chĺpky), obohatená o prírodný výťažok z citrónu .Poradí si s rozšírenými  pórmi a nadmerným kožným mazom. Čistí a hydratuje zapálenú  a mastnú pokožku . Pleti dodá svieži a čistý vzhľad."

Vždy som mala šťastie, keď som sa k týmto maskám od Missha dostala. Raz bola akcia, pri nákupe nad 20 eur sme si mohli 5 masiek vybrať. Potom boli takmer všetky po eure. Kamarátka si niečo objednávala a kúpila si aj masky, ale jedna jej nesadla, preto mi ostatné dala. Ako hovorím, mala som šťastie :) A naozaj veľké, lebo ja mám gázové masky veľmi rada. Najmä teraz v lete, kedy je moja pleť smädnejšia ako inokedy a gázové masky krásne vyhladzujú linky a hydratujú. Citrónová maska je ako stvorená na horúce večery. Je dobre vlhčená, nemusíte sa báť, že po otvorení bude suchá. Vôňa je citrónová. Aké prekvapujúce. Je príjemná. Nie je veľmi umelá, ale ani celkom citrónová. Nie je to rušivé, ani nepríjemné. Hlavné je, že naozaj máte ten citrónový pocit. Mala som gázové masky, ktoré mi pripomínali puzzle. Totiž, ja puzzle neviem skladať. Čumím  na ne, premýšľam, ale ani za svet neviem nájsť tú správnu potvoru, ktorá by do dierky zapadla. A tak, ako mi nejde skladať puzzle, tak mi nejde niektoré masky otvoriť. Môžem kalkulovať, merať, dúfať, nič. Táto sa rozkladá veľmi dobre bez toho, aby som sa bála, že ju roztrhám. Pekne priľne na pleť a nešmýka sa, ani keď chodím. Na pleti neštípe ani nedráždi. Masku treba aplikovať na dobre vyčistenú pleť (zvyšky masky sa do pleti jemne vmasírujú ako pleťový krém). Keď ju na stý raz uložím tak, aby bol každý otvor na správnom mieste, stopujem si 20 minút. Po zložení sa môže stať, že na pleti ostane trocha tekutiny, tú len rozotriem. A výsledky? Či je pleť čistejšia, je diskutabilné, to som si nevšimla. Pleť je však pekne zmatnená, hydratovaná, linky sú vyhladené a celkovo pôsobí sviežo. 

Plusy:
  • príjemná vôňa
  • maska je dobre vlhčená, ľahko sa rozkladá a drží aj pri pohybe
  • pleť osviežuje, hydratuje, zmatňuje
Mínusy:
  • čistejšiu pleť som si nevšimla
Masku kúpite na stránke http://www.missha.sk/ (prípadne už aj v kamennej predajni v Žiline), jej bežná cena je 1,8, ale aj teraz prebieha akcia, maska stojí 1,44.

Používate gázové masky? :) 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe