Malinová explózia

19:03

K letu neodmysliteľne patrí ovocie. Ako malé dievčatko som sa nevedela dočkať okamihu, kedy sa konečne začervenajú čerešne. Odštartovalo to niekoľkomesačný ovocný maratón, kedy stačilo zbehnúť do záhrady a odtrhnúť si v nej to, po čom mi srdiečko pišťalo :) Keď sme sa presťahovali, záhrada pri novom dome bola podstatne menšia, preto som na tieto záhradné výjazdy mohla zabudnúť. Vždy ma poteší, keď nám zavolá niekto známy a spýta sa, či nemáme záujem o také či onaké ovocie. Yves Rocher prišiel s krásnymi, ovocnými vôňami, ktoré sú ako stvorené na horúce, letné dni. 






O malinovom peelingu si môžete prečítať:

      "Ovocné pokušenie so 100% prírodnými ovocnými zrniečkami.
Neodolateľné zloženie s výťažkom z bio maliny a so 100% prirodnými zrniečkami 
- prášok z marhuľových jadier a jadierka z kiwi. 
Tento sprchovací gél s peelingom zanecháva Vašu pokožku pri každodennej starostlivosti jemnú a pružnú.
Zloženie: 
- Viac ako 98% ingrediencií rastlinného pôvodu.
- Mycie zložky rastlinného pôvodu.
- pH neutrálne k pokožke.
- Neobsahuje parabény.
- Zloženie je biologicky ľahko rozložiteľné"

Na výber je z niekoľkých naozaj letných vôní: jahodová, malinová, černicová, vanilková a broskyňová. Musím povedať, že všetky znejú viac ako lákavo. Peeling je v tube, ktorá má 200 ml. Je to jednoduchá, priesvitná tuba doplnená obrázkom malín, ktorý oživí celkový vzhľad. Vrchnáčik drží na obale, čo teší všetkých nešikovníkov, teda aj mňa. Vôňa je prekrásna. Je to výrazná malinová vôňa, sladká a šťavnatá. Je výrazná, ale nie rušivá a počas umývania prevonia vzduch v kúpeľni. Je to veľmi príjemné a upokojujúce, prečisťuje to myseľ a navodzuje akúsi uvoľnenú atmosféru. Rovnako krásny je aj na  pohľad. Tmavoružové gél obsahuje čierne zrniečka a vždy mám pocit, akoby som sa dívala na malinový lekvár (ktorý je neskutočne dobrý! Najmä keď ním lepím čajové koláčiky). Je síce redší a občas sa roztečie (alebo utečie), ale nie je to až taká veľká prekážka. Keďže je veľmi jemný a ani nemáte pocit, akoby ste sa peelingovali, je vhodný na každodenné použitie. Po použití je pokožka hladšia, jemnejšia a voňavá.

Plusy:
  • na výber z viacerých krásnych vôní
  • krásna vôňa
  • jemný k pokožke
  • po použití je pokožka jemná a hladká
Mínusy:
  • ja mám radšej trošku hustejšiu konzistenciu, ale inak mu nie je čo vyčítať.
Peelingy kúpite v kamenných predajniach alebo u svojej poradkyni krásy, cena je 4,50.

Na akom ovocí si najradšej pochutnávate? :) 



You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Vyzerá super, ja si plánujem vydražiť jahodový na jednej stránke. Doma máme maliny a čučoriedky a z obchodu jednoznačne jahody :) v zime pomaranče, pomelo, banány. Celkovo mám všetko ovocie veľmi rada

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento vyzera tiež lahodne krasne voňaju:) velmi som si ho oblubila ja mam broskyňovy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ten musí krásne voňať :) Ja by som brala ešte vanilkový a jahodový :)

      Odstrániť
  3. Ja mam jahodový ale vadí mi že ani nieje cítiť že sa peelingujem je to skôr taký sprchový gél. Ale kvôli tej vôni si ho asi kupim znovu :D rozmyšlam, že vyskúšam ten broskyňový...malinové mam telové mlieko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, je skôr ako sprchový gél, ale musím povedať, že mi to takto na leto vyhovuje :)

      Odstrániť
  4. Tenhle peeling mě hodně láká, škoda, že má zelený bod, jinak bych ho už měla doma :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe