Pre zdravé a krásne pery

18:01

Na perách sa neraz odráža náš zdravotný stav. Prejaví sa na nich nedostatok vitamínov, problémy s trávením, opar môže byť predzvesťou oslabenej imunity alebo chrípky a stresu, kútiky môžu signalizovať, že neznášate klímu a ak sa o ne nestaráte, ľahko popraskajú a krvácajú. Pár mesiacov dozadu som mala nejaké veľmi nešťastné obdobie, lebo hoci som pila veľa vody, užívala vitamíny a pery mazala ako o život, stále boli suché. Nebolelo to, len to nebolo pekné a to ma veľmi hnevalo. Ako malý zázrak prišiel balzam na pery Atoderm, ktorý mi priniesol vytúženú úľavu.






O Atoderm tyčinke na pery si môžete prečítať:

     "Atoderm Tyčinka na pery zjemí a urýchľuje proces regenerácie a vyživy suchých a popraskaných pier. Jemná malinová potravinová príchuť bez alergénov v Atoderm Tyčinke na pery napomáha jej optimálnej tolerancii. Zváčňuje a hlboko hydratuje jemnú pokožku pier.

Zloženie
PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, PARAFFIN, OZOKERITE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), TOCOPHEROL, LECITHIN, ARACHIDYL PROPIONATE, TOCOPHERYL ACETATE, RETINYL PALMITATE, ETHYL LINOLEATE, ETHYL LINOLENATE, ETHYL OLEATE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, OCTYLDODECANOL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, FRAGRANCE (PARFUM)."
Tyčinka je ako mnohé vysúvacie balzamy maličká, má 4 gramy a bežne ju nosievam len vo vrecku, aby som ju mohla mať stále so sebou. Chýba mi tam SPF, ale striedam ju s balzamom určeným práve na takéto horúce slnečné počasie, takže je to všetko na poriadku. Je z rady Atoderm, ktorá je určená na suchú pokožku, nesie sa v tmavomodrých tónoch. Je šikmo skosená, čo uľahčuje aplikáciu a pokiaľ sa neroztopí (čo v týchto horúčavách nie je nič nezvyčajné), pekne drží tvar. Zamilovala som si jej jemnú sladučkú vôňu. Pri Bioderme nie som veľmi zvyknutá na voňajúce výrobky, ale tento sa od nich odlišuje a vonia ako sladkosť. Nielen vonia, ale aj chutí. Je to prekvapivo lahodná chuť, ktorá nie je rušivá a v ústach nezanecháva nepríjemnú pachuť. Balzam pomáha regenerovať boľavé pery. Nielenže lieči suché a popraskané pery, ale tiež pomáha uľaviť aj od pnutia pri opare a kútikoch. Pri kútiku pokožku výborne hydratuje, preto menej praská a menej krváca. Pery nielen regeneruje, ale pomáha predchádzať popraskaniu od nepriaznivého počasia (chlad, vietor). Aj teraz v teple je veľmi dobrým spoločníkom, pretože slniečko tiež vysušuje a čoraz intenzívnejšie si všímam, že nemôžem ísť na slnko bez natretých pier - veľmi rýchlo ma začnú páliť a akoby sa sťahovali. Keď ich natriem, nepríjemné pocity okamžite ustúpia a zasa je dobre. Preto sa bez balzamu z domu ani nepohnem, dva mám v kabelke, dva v práci a doma... hm, aby som si mala z čoho vybrať :)
Plusy:
  • malý, skladný, šikovný
  • krásne vonia
  • príjemne chutí
  • šikmo skosený balzam, regeneruje, hydratuje, ošetruje popraskané pery, chránii ich pred vplyvmi počasia
Mínusy:
  • zloženie (najmä paraffinum liquidum, teda minerálny olej, parafín, parfum)
Balzam zoženiete za nejakých 4,79.
Aký balzam vám momentálne robí radosť? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. teda to jsem nevěděla, že balzámy má v nabídce i Bioderma :) celkem překvapení. Balzám bych ráda zkusila, i když bych musela hodně uvažovat kvůli tomu složení..

    My 4 Favourite Lip Balms

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tento by se mi určitě hodil, zvláště od Biodermy. Také občas trpím na popraskané rty a koutky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú to nepríjemné problémy, ale dá sa s nimi niečo robiť :)

      Odstrániť
  3. Som nevedela, že majú aj niečo ako balzam :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe