Farebné leto s Dermacolom - balzamy na pery

21:17

Dermacol sa nám farebne vyšantil! S letom priniesol veľa farieb a noviniek. Keďže v mojom farebnom balíčku od Dermacolu bolo viacero krásnych vecí, rozhodla som sa, že z produktov si nechám farby, ktoré používam a ostatné produkty skončia v súťažnom balíčku, ktorý v lete získa jedna z Vás :) Akurát balzamy na pery som všetky zhrabla, ako správny balzamofil som si ich nemohla nechať ujsť :) Práve o nich dnes bude reč, pretože som dostala dve super mňamky a jednu fajn mňamku.














O zvláčňujúcich balzamoch na pery si môžete prečítať:

       "Zvláčňujúce balzamy na pery s neodolateľnými vôňami, dokonale pery ošetrujú, dodávajú im sviežosť a hodvábnu jemnosť. Farebne pery tónujú a zanechávajú ich lesklé, vyhladené a vláčne. Vyživujúca textúra s prírodnými olejmi, včelím voskom, a vitamínom E podporuje regeneráciu pier a vytvára na nich ochrannú vrstvičku a zabraňuje ich vysúšaniu. SPF 15 chráni pery pred slnečným žiarením. Srdiečkový tvar zaistí jednoduché vykreslenie pier."


Lip balm Love balzamy sú v Dermacole stálice a momentálne ich je v ponuke 8. Vyznačujú sa krásnymi farebnými obalmi a nielen zaujímavými príchuťami, ale aj tým, že pery jemne tónujú. Majú SPF 15, preto v lete pery ochránia aj pred nebezpečnými slnečnými lúčmi a vo veternom a chladnejšom počasí zasa pred vysušovaním a popraskaním. Sú milou náhradou lesku či rúžu, lebo pery jemne zafarbia a pekne ich zvýraznia. Čo sa hydratačnej schopnosti týka,  je priemerná, ale ale aj tak tieto balzamy patria k mojim najobľúbenejším. Aké sú moje najnovšie balzamy?:
  1. na prvom mieste je rozhodne balzam Juici. Podľa popisu hrozno a kivi mi neskutočne pripomína moju najmilšiu radu Aroma Ritual hrozno a limetka. Predstavujem si, že keby sa ten sprchový gél dal jesť, chutil by presne takto. Nádherná vôňa je sprevádzaná aj príjemnou chuťou. Perám dodá sladký červený nádych a vyzerá to veľmi pekne. Rozhodne najlepší dermacolovský balzam, aký som doteraz mala. Tiež je to super mňamka.
  2. druhou super mňamkou je Candy balzam. Vonia ako sladká žuvačka  a presne tak aj chutí. Perám dodáva jemný koralový nádych a trochu mi pripomína detstvo, kedy sme zbožňovali obrovské žuvačky
  3. Nie najhorší, ale mne najmenej chutí - Vanilla. Nech sa snažím ako sa snažím, vanilku tam ani necítim, ani mi tam nechutí. Nemožno ale povedať, že vonia zle, práve naopak. Je to sladká pekná vôňa, akurát nie vanilková. Jemný ružový nádych je ako stvorený na nočnú letnú púrechádzku a balzam ostáva ako mňamka, nie super mňamka.
Tieto balzamy sú malou závislosťou, doma ich používame každá a v kabelke majú svoj čestný priečinok. Farebné zlatíčka stoja 2,99 a kúpite ich v drogériách alebo na internete. Za mňa odporúčam juicy, to je absolútna bomba, ktorá ma bude sprevádzať počas letných túlačiek, ktorých sme si s drahým naplánovali celkom dosť.

Ktorá príchuť vás najviac zaujala? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe