Úsmev prosím! Prichádza pani superpasta

18:15

Priznám sa, nečakala som, že nejaká zubná pasta ma nadchne tak, že by som o nej rozprávala ódy, všade, kde sa ma opýtajú na kozmetiku. No stalo sa! A to som si ju kúpila omylom... lebo som chcela inú príchuť :) A omylom som dala do košíka túto. Úplne skvelá chyba :) Značku JĀSÖN som predtým nepoznala. Vznikla v roku 1959 a od ostatných firiem vyrábajúcich pasty sa vyhýba chémii a testovaniu na zvieratách. Ako som už spomenula, do košíka som si hodila pastu Nutrismile  a našla som tak doteraz najlepšiu pastu.











O zub nej paste nutrismile si môžete prečítať:

       "Zubní pasta bez fluoridů, umělých sladidel a ochucovadel. Přirozeně bělí, aniž by poškozovala sklovinu. Ester-C účinně posiluje zubní sklovinu a chrání ji před zubním kazem. Obsahuje eterické oleje z pomeranče, skořice a máty. Vitamin C posiluje zubní sklovinu tím, že pomáhá obnovit slabá místa na zubech.  Speciální směs obsažená v zubní pastě vaše zuby vyčistí, rozjasní, ale zároveň neobrousí (neobsahuje drsné částečky).  Pomeranč, skořice a máta vám okamžitě osvěží dech :-)
CALCIUM CARBONATE - AQUA (WATER) - GLYCERIN - SODIUM COCOYL GLUTAMATE - CARRAGEENAN - ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE* - BAMBUSA ARUNDINACEA STEM POWDER - CITRUS GRANDIS (GRAPEFRUIT) SEED EXTRACT - PERILLA OCYMOIDES SEED EXTRACT - STEVIA REBAUDIANA LEAF/STEM EXTRACT - CINNAMOMUM ZEYLANICUM BARK OIL - CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL - MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL - ASCORBIC ACID - CALCIUM ASCORBATE - MENTHOL - SILICA - SODIUM BICARBONATE* z ekologického zemědělství"
Táto zubná pasta ma prinútila zuby si čistiť nielen viac razy denne, ale aj dlhšie :) Niekedy sa tie dve štandardné minúty natiahnu aj o ďalšie dve a zasa sa teším na to, že pastu použijem. Obalovo je pekná, nie veľmi pútavá a človek by povedal, že ako jedna z mnohých. To ale nie je. V prvom rade, úžasne vonia. Krásna svieža škoricová vôňa vo mne evokuje škoricové žuvačky a vianočný čaj, teplo krbu a úplný pokoj. Pasta je biela a hustá a úplne úžasne pení. Prvý raz som si ju naniesla pozdĺž celej zubnej kefky a oľutovala som to, lebo peny bolo toooľko moc, až som neverila :) Úplne stačí množstvo pasty vo veľkosti hrášku, pasta vďaka tomu dlho vydrží. Čo je ale absolútne úžasné, má fantastickú chuť! Chutí ako škorica, ale veľmi jemne, nie výrazne, šikovne ju dopĺňa chuť pomaranča a celkovú harmóniu dotvára mäta. Klobúk dolu, vyvážená chuť predčila všetky moje doterajšie pasty (aj škoricovú Marvis) a suverénne ovládla moje chuťové poháriky. Samozrejme, pastu nerobí chuť, ale jej účinky (keby mi ale nechutí, nepoužívam ju, už som sa tak nejednej pasty zbavila). Pomáha jemne bieliť zuby bez toho, aby poškodila sklovinu. Veľmi dobre osviežuje dych, zabraňuje vzniku vodného kameňa a je šetrná aj k mojim krvácajúcim ďasnám. Nepovedala by som, že budem skladať ódy na zubnú pastu, ale niečo tak výnimočné si to jednoznačne zaslúži :)
Stojí 5,40 a kúpila som ju v eshope https://www.krasnakazdyden.cz/.
O ústnej vode Nutrismile si môžete prečítať:
       "Osvěžující ústní voda Nutrismile s příjemnou chutí. Obsahuje pomerančový a skořicový olej. Ester-C působí proti halitóze a udržuje zdravé dásně. Grapefruitová jadérka a Perilla přispívají ke snížení tvorby zubního kamene, zatímco Aloe Vera zklidňuje podráždění dásní. Ústní voda neobsahuje alkohol a umělá sladidla, takže je vhodná pro každodenní použití. Ústní voda skvěle doplňuje čištění zubů zubním kartáčkem. Ten se nedostane do všem prostor, například mezi zuby, ale ústní voda z těchto míst dokáže bakterie odstranit. AQUA (WATER) - GLYCERIN - POLYSORBATE 20 - CINNAMOMUM ZEYLANICUM BARK OIL - CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL - MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL - ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE* - CALENDULA OFFICINALIS FLOWER EXTRACT - CITRUS GRANDIS (GRAPEFRUIT) SEED EXTRACT - ECHINACEA ANGUSTIFOLIA EXTRACT - HAMAMELIS VIRGINIANA (WITCH HAZEL) WATER - HYDRASTIS CANADENSIS (GOLDEN SEAL) EXTRACT - PANAX GINSENG ROOT EXTRACT - PERILLA OCYMOIDES SEED EXTRACT - ASCORBIC ACID - CALCIUM ASCORBATE - MENTHOL - SODIUM BICARBONATE - SEA SALT - XYLITOL - CINNAMIC ALDEHYDE - LIMONENE* z ekologického zemědělství"

O niečo horšie dopadla ústna voda. Taktiež je škoricová a pomarančová, sladená nie je umelými sladidlami a neobsahuje alkohol, takže je super aj pre citlivé ďasná. Má 473 ml a obal je pestrý a pútavý, o niečo zaujímavejší ako pri zubnej paste. Chuť ma už tak nenadchla, je tam cítiť škoricu i pomaranč, ale tam mi niečo prekáža. Celkovo je voda skvelá, ale nezachutila.  Pomáha dočistiť priestory medzi zubmi, tiež veľmi príjemne osviežuje dych a tiež je prevenciou pred zubným kameňom. Ďasná sa mi odvďačia tým, že konečne nekrvácajú a zuby sú menej citlivé. S pastou  sa dopĺňajú a hoci mi nechutí, som veľmi rada, že som si vzala aj ju.
Ústna voda stojí 7,90 a tiež som ju kúpila v eshope https://www.krasnakazdyden.cz/.
Máte skúsenosti so značkou JĀSÖN? :)

You Might Also Like

14 Vaše komentáre

  1. Vypadá tedy velmi zajímavě, ještě jsem o značce neslyšela :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som o nej nevedela, ale pred dvomi mesiacmi sa to zmenilo :)

      Odstrániť
  2. Ja práve používam Sea Fresh od tejto značky a som s ňou tiež velice spokojná, keď ju miniem mám v pláne skúsiť aj ďalšie príchute :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja práve testujem jednu z týchto pást, som zvedavá ako to dopadne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jasně, smutné... Reklamní článek, proto můj ne příliš pozitivní komentář zmizel. Protože jsem to tušila, udělala jsem si print screen a vyvěsím to při nejbližší příležitosti na svém blogu jako odstrašující případ reklamních praktik.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, nepíšem reklamné články :) Kozmetiku nakupujem alebo dostanem, no moje recenzie sú objektívne bez ohľadu na to, akým spôsobom sa ku mne kozmetika dostane. Samozrejme, každý má svoj názor, nemusí byť totožný s mojím a rada si prečítam iné skúsenosti, lebo potom viem ľuďom kozmetiku odporučiť ešte lepšie.

      Odstrániť
  5. Moc se omlouvám! Komentář u článku (alespoň zatím) stále je! Akorát já popletla 2 různé články!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A komentáre nevymazávam, pretože každá diskusia niečo prináša :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe