Emu olej

16:06

Emu olej som si kúpila na základe odporúčania kolegyne. Keď mi o ňom nadšene rozprávala, mala som pocit, že rozpráva o nejakom zázraku. Netrvalo dlho a objednávala som domov 100 ml balenie. Krátko na to som Riškovi kupovala aj emu gél a nakoniec ďalšie balenie oleja. Myslím si, že v dnešnom svete, keď sa veľa ľudí spolieha na lieky a masti plné chémie,  je všeliek na nezaplatenie. 









Zo stránky Spoločnosť EOK  mám nasledujúce zaujímavé informácie o emu oleji:

Chemické zloženie oleja:
  • Neobsahuje žiadne reťazce mastných kyselín
  • neobsahuje žiadne steroidy alebo hormóny
  • Neobsahuje fosfolipy, čím sa stáva látkou s vysokou priepustnosťou
  • je to skoro celkom neutrálny a skoro 100% triglyceridový lipid
  • má vysoký obsah kyseliny olejovej, čo zvyšuje jeho schopnosť prepravovať kožou vysoko aktívne zlučeniny
  • má biologicky aktívnu žltú zlúčeninu
  • jedinečným javom je to, že keď aj sa objavuje mastná kyselina s krátkym reťazcom, má tento olej všetky vlastnosti dlhoreťazcovej mastnej kyseliny, čo umožňuje dlhú skladovateľnosť
Účinky oleja:
  • Emu olej je 100% prírodný olej s antibakteriálnymi, antimikróbnymi a protizápalovými účinkami
  • Je považovaný za jedno z najlepších prírodných produktov s ukľudňujúcimi účinkami, ktoré vôbec poznáme
  • Obsahuje vysokú hladinu kyseliny linolenovej- látky, ktorá je známa tým že dočasne uľavuje kĺbovým bolestiam, kyselinu olejovú, ktorá má lokálny protizápalový efekt v kožných tkanivách
  • Svojim spôsobom zvyšuje regeneráciu kože, vyhladzuje vrásky, povzbudzuje vlasové folikuly k rastu a tiež pôsobí na kvalitu nechtov
  • Má výbornú penetračnú schopnosť prenikať cez kožnú bariéru, nezalepuje póry, obmedzuje tvorbu akné.
  • Zvyšuje schopnosť pokožky odolávať mrazu. Je účinný proti starnutiu pleti, hydratuje ju v najvyššej možnej miere, zabraňuje jej svrbeniu, začervenaniu, praskaniu a lúpaniu.
  • Uľavuje pri migrénach a pôsobí utišujúco na žalúdok a traviace ústroje všeobecne. Redukuje omrzliny, modriny, spáleniny, pľuzgiere, opúchy, vykĺbeniny a podporuje rýchlejšie ( až 50% ) hojenie.
  • V neposlednom rade urychľuje efekt pôsobenia liečiv a podieľa sa i na redukcií LDL cholesterolu
Emu olej som brala najmä pre moju maminu, ale relatívne rýchlo som ho začala používať aj ja a v lete ho opäť budú používať všetci. Na výber je z 20, 50 a 100 veľkého balenia. My máme práve to najväčšie a najbližšie ho kúpim zasa. Plastový obal je menší a ľahší, dobre chráni svoj obsah. Vonia zaujímavo, tak olejovo, nijak výrazne ani nepríjemne. Nie je veľmi mastný a celkom dobre sa vsiakne do pokožky. Je široká škála možností využitia:
  • na hemoroidy. Tento problém ma netrápi, ale každý, kto olej skúsil, potvrdil okamžité zlepšenie. Známy mi dokonca povedal, že nič lepšie ešte nemal a to už skúsil kadečo.
  • na kožné problémy ako je akné, ekzém. Môže sa používať aj miesto pleťového krému. Je to olej s antibakteriálnymi, antimikróbnymi a protizápalovými účinkami, takže pokožku hojí, upokojuje, zabraňuje vzniku fliačikov a jaziev, hydratuje ju a uľavuje aj od svrbenia. Hydratuje pokožku, zjemňuje ju, vyhladzuje linky a spevňuje pokožku, vďaka čomu účinne bojuje so starnutím pleti a bojuje s vráskami.
  • absolútne dokonalý je na popálenú pokožku. Nezáleží na tom, či ste sa popálili na žehličke alebo spálili na slnku, emu olej uľaví od bolesti a pálenia a urýchli regeneráciu pokožky.
  • naniesť ho môžete na škrabance, štípance, bodnutia od včiel a iné malé poranenia, pretože uľavuje od bolesti a štípance tak nesvrbia.
  • vďaka výborným hydratačným účinkom je vhodný na veľmi suché miesta ako lakte, kolená a chodidlá, špeciálne na popraskané päty. Mnohé krémy na päty si s tým neporadia vôbec, prípadne len minimálne a je celkom jedno, či zaň dáte 5 alebo 15  eur. Olej je omnoho účinnejší a míňa sa podstatne pomalšie ako krémy. 
  • vhodný je na urýchlenie rastu vlasov. Teda, či rastú rýchlejšie, neviem posúdiť, ale je ich viac. Čo ma teší, lebo môj priateľ má hustejšie vlasy ako ja a ide ma z toho poraziť.
Možností je omnoho viac, len som ich neskúšala. Opodrúča sa ja na:
  • Artritídu
  • Rany gangrénového pôvodu
  • Redukciu cholesterolu - znižuje LDL a zvyšuje HDL hladinu cholesterolu
  • Chronické zranenia
  • Bolesti v ušiach
  • Podráždenie očí
  • Ošetrenie pier
  • Masáž
  • Migrénové stavy
  • Kŕče v nohách
  • Krvácanie z nosa
  • Pásový opar
  • Vredy
  • Kŕčové žily
  • Pľuzgiere
  • Omrzliny (zdroj)
Doma ho skúšame na ďalšie a ďalšie možnosti využitia. Je mi jasné, že pre vegánov je tento olej nepoužiteľný. Som ale rada, že som ho skúsila, je to zaujímavá skúsenosť a olej je veľmi, veľmi účinný a kvalitný. Mäso by som síce nejedla, ale olej by som kúpila zasa.

Kúpite ho v eshope http://www.webareal.sk/www-emufarma-sk, kde 100 ml olej stojí 17,95.

Skúsili ste emu kozmetiku? :)

You Might Also Like

7 Vaše komentáre

  1. O tomto oleji počujem prvýkrát, je vidieť, že stále je čo objavovať :) Keď som si prečítal, na čo všetko je dobrý, až sa tomu ťažko verí... Za vyskúšanie určite stojí, díky za tip! :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru áno,moja mamina ho už odporučila mnohým známym a pochvaľujú si :-)

      Odstrániť
  2. Z coho je vyrobeny? Hadam nie z pstrosa? A ked hej tak z akej casti a akym sposobom?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem,ale predpokladám, že je to podobne ako keď robí Dr. Popov svoje masti s bravčovým sadlom. Ale na stránke to asi nájdeš :-)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe