Pomoc z lekárne

16:33

V lekárni nakupujem rada. Ale len kozmetiku a pomocníkov, ktorí mi dopôžu ku zdraviu a kráse. Už viac razy som tam natrafila na celkom lacný a celkom účinný kúsok, ktorý mi pomohol s viacerými problémami. Napríklad Holtov krém. Je vynikajúci na ekzém a stál len okolo eura. Alebo gáfrovú masť. Pomáha mi so zarasteným nechtom či akné a tiež stojí bagateľ. O takých výrobkoch bude reč aj teraz.










O kréme Ozalin si môžete prečítať:

     "Obsahuje lecitín, levanduľu a kyselinu mliečnu. Tieto účinné zložky aktívne pôsobí na zrohovatenú kožu, ktorú zjemní a zmäkčí. Odporúča sa používať denne najmä po kúpeli, ktorá vysušuje pokožku na problematických miestach a to hlavne na nohách, chodidlách, ale aj na lakťoch.

Ozalin krém na zmäkčenie tvrdej kože, obsahujúce levanduľu, lecitín a ďalšie prísady. Krém sa nanesie na stvrdnutú kožu a dobre votrie v miestach, kde sa tvoria mozole a zrohovatená vrstva vtierajte na miesta, kde sa tvoria mozole a zrohovatená vrstva. Krém obsahuje levaduli, lecitín a kyselinu mliečnu.Tieto prísady dobre pôsobí a zmäkčujú zvtrdlou kožu. Ozalin je veľmi účinný na ošetrenie problematickej kože a otlakov. Pokožku ošetruje, regenuje a zvláčňuje. Odporúčame používať denne najmä po kúpeli, ktorá vysušuje pokožku a to hlavne na chodidlách a lakťoch. Levanduľa tiež podporuje krvný obeh a pôsobí pozitívne pri reumatizme.

Obsah 50g"

Suchá a stvrdnutá koža sa môže objaviť u každého. Mňa trápi najmä na chodidlách, trápim ich lodičkami a musím za to niesť dôsledky. Naše nožičky dostávajú zabrať denne, nosia celú našu váhu, zaslúžia si poriadnu starostlivosť. Ozalin krém mi padol do oka najmä preto, lebo je levanduľový :) Až potom som si prečítala, na čo vlastne je a usúdila som, že je ako stvorený pre mňa (a nielen preto, že je levanduľový). Ozalin krém na nohy má 50 ml a je v tom nie najlepšom hliníkovom obale. Mám z neho traumu z detstva, keď som sa snažila stlačiť tubu, kde bolo máličko krému. Praskla, porezala som sa na tom a ešte mi aj krém vytiekol. Odvtedy mám voči takémuto obalu averziu. Krém veľmi príjemne vonia. Mamina sa smiala, že ako levanduľový Pitralon, ale mne vonia jemne a pekne, na nohy úplne dostačujúco. Biely hustý krém je hutný, ale dobre sa rozotiera a vsiakne sa bez mastného alebo lepkavého filmu. Po prvých použitiach až tak nebadať rozdiel, pokožka je jemnejšia, ale väčší rozdiel nevidno. Pri dennom a dlhšom používaní ale vidno, že pokožka nie je taká zrohovatená, je mäkšia, jemná a krajšia. Spolu o zvhlčujúcimi ponožkami sa stali zohratou dvojkou, vďaka ktorej mám krajšie nôžky. Stojí okolo 1,25.

O Betadine roztoku si môžete prečítať

     "Betadine roztok je antiseptický prostriedok so širokým spektrom antimikrobiálnej aktivity proti baktériám, vírusom, plesniam a prvokom.
Môže sa používať na vyčistenie a dezinfekciu pokožky a rán.
V rozsiahlej miere sa používa aj v nemocniciach"


Betadine je hnedý jódový roztok slúžiaci na dezinfekciu rán a pokožky, má antiseptické účinky a je účinný proti baktériám, vírusom, plesniam a prvokom. Je šikovným pomocníkom, keď sa poraníte, porežete, či inak dokaličíte a potrebujete si dezinfikovať ranu. Treba si ale dávať pozor, či nie ste alergickí na jód, nemáte problémy so štítnou žľazou alebo obličkami. Vtedy sa neodporúča používať ho. Môže dôjsť k nebezpečnej alergickej reakcii, preto je dobré poradiť sa s lekárom alebo lekárnikom, ak neviete, či ho možno používať. Ja s ním nemám problém a tak má miesto v domácej lekárničke. 30 ml stojí 3,35.

Oba výrobky som kúpila v eshope www.mojalekaren.sk.


Nakupujete v lekárňach alebo len zablúdite do drogérie? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe