Opäť skvelý Herbadent

17:23

So značkou Herbadent som sa prvý raz stretla pred pár rokmi. Po preventívnej prehliadke zubára som sa vybrala nakúpiť si nejaké zdravšie zubné pasty a tiež čo mi cvrnkne do nosa. Okrem zubných pást som si prvý raz doniesla domov aj roztok na ďasná, ktorý bol ako dar z nebies. Odvtedy som si naň tak zvykla, že keď som ho minula, musela som okamžite urobiť nové zásoby. 

Herbadent

herbadent bylinná ústna voda

herbadent bylinná ústna voda zloženie

 ústna voda

Herbadent bylinná ústna voda

Ústne vody som si zvykla kupovať len v drogérii a všetky mali vysoký obsah alkoholu. Až časom som prišla na to, že to nie je to najšťastnejšie riešenie a začala som loviť v iných vodách. Táto od Herbadent vyzerala celkom fajn. Páči sa mi, že si môžete kúpiť koncentrát, z ktorého urobíte 2,5 litra ústnej vody alebo si kúpite hotovú vodu s objemom 400 ml. Keďže v poličke mám asi tri koncentráty, ktoré sa mi nechce zarábať, voľba bola jasná. 

Ústna voda je v peknom plastovom obale s odmerkou. Má krásnu bylinkovú vôňu, je hnedej farby a po alkohole chutí minimálne. Obľúbila som si ju po prvom použití, pretože chutí. Je dobrá a nie umelá, lahodná a netŕpne mi z nej jazyk. Príjemne osviežuje dych a dobre vplýva na ďasná. Nezapaľujú sa mi, nekrvácajú mi a zuby sú odolnejšie voči teplému a studenému. So zubnou pastou sa veľmi dobre dopĺňajú a som  zo značky som nadšená. Bežná cena je okolo 5 eur.

herbadent bylinková zubná pasta

herbadent bylinková zubná pasta zloženie

herbadent bylinková zubná pasta ingredients

bylinková zubná pasta

zubná pasta

Herbadent bylinková zubná pasta

Zubná pasta je v papierovej krabičke. V tube jej je 75 ml a nesie sa v zeleno červených tónoch. Ako som spomenula, Herbadent má svoje typické obaly, ktoré sa trochu zmenili a ja mám ešte tie staré. Páči sa mi  to, pretože vďaka tomu sa odlišuje od toho ostatného a je jedinečná. Rozhodla som sa pre bylinkovú pastu, ktorá sa má starať nielen o zúbky, ale aj o ďasná. Pekná tuba je z mäkkého, poddajného plastu. 

Obsahuje výťažky zo siedmych liečivých bylín: extrakt repíka, harmančeka, šalvie, nátržníka a silicu mätovú, klinčekovú a feniklovú. Tieto bylinky poznám a tak som predpokladala, aká vôňa ma bude čakať. Bylinková, svieža, ako čerstvo uvarený bylinkový čaj. Opojná a lahodná chuť ostáva aj po umytí zubov, nie je ostrá ani nepríjemná. Obľubujem ju, pretože osviežuje dych. Pasta je hustá, minimálne pení a je taká hnedá, úplne farebná. Oproti bežnej bielej paste je to taká zmena, ktorá upúta. Pasta je vynikajúca. Denne používanie obmedzuje tvorbu zubného povlaku a znižuje riziko zubného kazu a zápalu ďasien. Nielenže nie sú zapálené, ale ani nekrvácajú a sú pekné, ružové. Sprvu som sa na ňu  tešila najmä pre lahodnú bylinkovú chuť, no teraz viem, že zuby sú z nej nadšené. Kupovala som ju za 3,20 eur.

herbadent detská zubná pasta

herbadent detská zubná pasta zloženie

herbadent detská zubná pasta ingredients

 detská zubná pasta

herbadent detská zubná kefka

herbadent

Herbadent detská zubná pasta

Kúpa tejto zubnej pasty bol tak trochu omyl :) Lebo som videla zubnú pastu Herbadent a tak som si ju kúpila :) Až doma som zistila, že je detská a obsahuje aj malú detskú zubnú kefku. Tento omyl sa ale nakoniec ukázal ako super, lebo využívam oboje. Malá kefka mi vyhovuje na zubné sérum alebo gél, pastu používam normálne ako tú dospelácku. Od predchádzajúcej sa líši minimálne asi len trošku inakšou chuťou, ktorá mi ale tiež vyhovuje. Poteší tak nielen vašu ratolesť, ale pokojne aj vás. Balenie mäkkej detskej zubnej kefky a pasty vychádza okolo 5 eur, ja som ho kúpila za necelé tri v eshope Gigalekáreň.

Ktorá značka zubných pást je vaša obľúbená? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe